shetlander mogli @ buitenritje

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Olympia

Re: shetlander mogli @ buitenritje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 19:37

Ik vind dit er een stuk beter uit zien en ik denk dat dit ook veel eerlijker voor Mogli is, lekker met hem freeweelen en op deze manier lijkt ze helemaal niet te groot voor Mogli..

Die cap.. dat vind ik toch wel iets, waar ik even wat over wil zeggen.. Onder de 18 ben je verplicht een cap te dragen, want als zij valt wordt er volgens mij heel moeilijk gedaan door de verzekeringsmaatschappijen...Maar goed het is en blijft je eigen keuze Haha!

miranda1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 20:59

hey,

ten eerste. dit ziet er echt een stuk leuker uit:).

alleen volgens mij zit je bit iets te los. vind het bitje nogal raar zitten op sommige foto´s. net alsof ie te los zit.

in een woonwijk galloperen is geen goed iedee. ook al zijn er gene mensen of mensen die paarden leuk vinden. stel je voor er komt opeens een kind aangerend ofzo- die loop je zo omver. en van de gemeentje mag je helemaal niet in het gras rijden of op het voet/fietspad. in een woonwijk hoor je eigenlijk op de weg te rijden. maa rja tis niet als aanvallen bedoeld. ik rijd ook zo vaak op de stoep. maar galopeer nooit in een woonwijk. veelste gevaarlijk. als je pony schikt ofzo..

en van die grote pony vind ik heel erg opgepropt eruit zien. (dat het beestje nog geen llast heeft van zijn rug). hij loopt heel erg hoog met zijn hals. en drukt waarschijnlijk zijn rug weg daardoor. ze mag haar handen wel een stuk hoger doen en haar handen niet zo vast zetten. je hoort een paard niet aan te teugel te trekken. maar als jij zijn achterhand er goed onderhebt. zou ie uit zichzelf aan de teugel moeten gaan lopen. tis niet een kwestie van je handen vast zettevn en naar beneden trekken. je moet zijn achter hand eronder zien te krijgen. dan komt ie vanzelf wel naar beneden.

nou maar voor de rest. leuke foto´s. en gras eten.. tja doe ik bijna nooit. paarden kunnen daarvan stikken. af en toe doe ik het wel maar niet zo lang 1 of 2 hapjes.

en over die cap is al genoeg gezegd.

Taartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 21:12

ik dacht wat komt dit verhaal me bekend voor *van het bokje*
tot ik zag dat Bianca met Binky ook ergens op een foto stond Haha!
Ze had me het toevallig net vandaag verteld van het bokje van mogli!
leuke paardjes hoor Haha!
heb Bianca dus maar verteld dat ze hier stond Knipoog
Laatst bijgewerkt door Taartje op 23-06-05 21:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Koss_Binky

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 21:26

Hey,
erge leuke foto's ook toen ik mezelf in ene aantrof in een nogal charmante foto, maar ik wilde ff zeggen over ie mensen ie zou zeuren of ie handen en het staat niet en blablabla, nooit eens van vrij rijden gehoord nooit een van lol hebben op een paard denk het niet als jullie zo reageren en ze rijd toch zonder zadel, ik vind het allemaal onzin het is gewoon vrij rijden.
Maar sorry echt super leuk foto's
Groetjes Bianca

Tinkebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 23:42

Koss_Binky schreef:
Hey,
erge leuke foto's ook toen ik mezelf in ene aantrof in een nogal charmante foto, maar ik wilde ff zeggen over ie mensen ie zou zeuren of ie handen en het staat niet en blablabla, nooit eens van vrij rijden gehoord nooit een van lol hebben op een paard denk het niet als jullie zo reageren en ze rijd toch zonder zadel, ik vind het allemaal onzin het is gewoon vrij rijden.
Maar sorry echt super leuk foto's
Groetjes Bianca

Vrij rijden is leuk maar niet als je je paard hindert(trekken)

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-05 08:56

Vrijrijden (met of zonder zadel) wil niet zeggen dat je in een paard z'n mond moet hangen Vraag me af wie er dan de meeste lol heeft? Paard niet hè, vermoed ik...

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-05 09:45

Arg, nu ga ik even mijn warmte-agressie op jullie afreageren,

Jullie, en ik ook, hebben Loveramona gewoon afgezeken omdat we vonden dat ze niet eerlijk met Mogli omging,
We vonden dat ze gewoon lekker buiten moesten rijden met het paardje en niet gaan springen ed.
Nu rijd ze buiten, én heeft ze zelf toegegeven dat het niet slim was om geen cap op te hebben, maar dat ze dat volgende keer zeker zou gaan doen.
Je moest eens weten hoeveel mensen er zonder cap buiten rijden!
Wáár maken jullie je druk om,
als Iris eraf had gevallen met haar koppie op de weg, wat had het jullie dan kunnen schelen?!
Jullie hebben toch niets met Iris te maken?!
Het zou rot zijn voor haar ouders als ze in het ziekenhuis of iets dergelijks terecht zou zijn gekomen, maar nogmaals, het is jullie zorg niet

nou plaatst Loveramona eindelijk fatsoenlijke foto's waar het paardje het naar zijn zin heeft en wat er gewoon leuk uitziet, komt er wéér gezeik!

Mensen, als jullie gefrustreerd zijn, zoek dan een ander topic om jullie frustratie in af te reageren, maar laat dit fatsoenlijke topic van Loveramona met rust, want zo kan je echt 1000 dingen verzinnen wat niet klopt,
Maar dat doen andere foto's van andere bokkers nét zo min!
dus laat Loveramona nu voor 1 keer in haar waarde!

En, ik was alles behalve een Loveramona-fan, dat kan je in haar voorgaande topics zien, maar durf nu wel toe te geven dat dit er echt gewoon leuk uitziet, zouden jullie ook eens moeten proberen, dat lucht op, echt.

Want, zelfs als je op het niveau van Anky rijd, dan nog kan je fouten vinden, daar was eerst een foto van Anky op HAW, dat ze Salinero in zijn mond trok toen hij wegschoot, een reflex, maar volgens sommige hier zou dat dus niet mogen
Niemand is perfect en doet alles goed, zelfs jullie niet evenmin als Anky,
Zolang je maar van je fouten leert en wat doet met de tips, en ik denk dat dat op deze foto's van Loveramona wel degelijk is gebeurt.

zo dat was het, danku voor de medewerking,

*vlucht nu snel zodat bokt niet helemaal kan gaan flippen tegen haar*

[edit] typo
{berichtje is wel heel erg smile-loos Nagelbijten / Gniffelen }

Lisett_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-05 09:51

Amen

Rietjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-05 09:55

wat ziet die er lief uit Haha!

loveramona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-05 22:05

@ rietjeh

dankje Haha! tis een poepie Haha!

@ koss_binky
tjaa, je moet perfect zijn op foto's heah Knipoog je mag nooit is een *foute houding* enzo hebben, maar iris reed idd geen vrij Knipoog

@ miranda1983

cap gaat volgende keer op dus kappen over
over dat galoperen, als er veel kinderen, of mensen zijn gaat hij niet galoperen hoor, mag niet maar je ziet nu alleen 2 kinderen op 1 foto en daar lopen de kinderen erachter dus toen was die er al voorbij

en over die stoep, ligt naast de weg, rijd er altijd overheen als er niemand loopt, want dat is wat handiger/veiliger
altijd wel iets te zeiken, en mensen lezen nooit andere reacties

@ilkkah

veel bokkers houden van zeiken, bij alle foto's hebben ze wel iets te zeuren

Tinkebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-05 22:23

Ja je kan het als zeiken zien, maar aan de andere kant, als er iets mis is, is het wel fijn dat mensen je erop wijzen, want zo kun je het verbeteren en hebben jij en je pony/paard er minder last van Haha!

loveramona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-05 22:31

veraA schreef:
Ja je kan het als zeiken zien, maar aan de andere kant, als er iets mis is, is het wel fijn dat mensen je erop wijzen, want zo kun je het verbeteren en hebben jij en je pony/paard er minder last van Haha!

jaa, maar in dit topic is er met mogli toch niks fout (de omgang) en altijd hebben mensen er wel iets over te zeuren

Tinkebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-05 22:36

Ja over de omgang zijn meningen gewoon verdeeld.. sorry.. ik dacht dat je het over rijtechnisch commentaar had Knipoog

loveramona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-05 13:23

veraA schreef:
Ja over de omgang zijn meningen gewoon verdeeld.. sorry.. ik dacht dat je het over rijtechnisch commentaar had Knipoog

ik had ook niet erbij gezet dat ik het bedoelde over de omgang Knipoog loomp \"Tong Gestoord

horsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 14:12

*heeft een paar topics van loveramona gelezen*

Ik vind de foto,s heel gaaf! En mogli een heel leuk paardje! Alleen zoals ik zie in ook je andere topics is dat er veel mensen wat te zeiken hebben Hierdoor worden veel topics van je gesloten! Maar je moet natuurlijk tegen een beetje commentaar kunnen, maargoed! Mogli is echt wel een schatje en hij heeft een heel leuk kleurtje Ook dat bok filmpje is grappig Enne dat vosje is mooi!

Eva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 14:22

In dit topic heeft Mogli het naar zijn zin!
De berijdster is we lerg groot, maar ach, volgens mij heeft Mogli er niet veel last van!
Afentoe wordt hij wel in de mond getrokken!

Over het meisje met de vos;
Nee,
Word echt in de krul getrokken naar mijn gevoel..
Handen bij elkaar!
En het ziet er ook niet bepaald ontspannen uit..

Wel allebei leuke paardjes!

EEFIETJE

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 16:52

idd bokt overdrijft vaak
alles volgens het boekje
hoezo wordt er vooral in dit topic zoveel stampij gemaakt???? dat snap ik niet
wat is er dan met vorige fotos/topics??
ik heb ook wel opmerkingen maar die zeg ik maar niet
maarjah ik vind het er verder met mogli leuk uitzien hoor....
met sam iets minder ..

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 18:25

Aah, lief