mijn paardje ingevlochten

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sannenn

Re: mijn paardje ingevlochten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-05 17:31

Kafue schreef:
Zo daar ben ik weer en ik heb het gevonden hij is van Donatelli * Welt Cup II

die van mij is maal akzento, heb je geen foto van jou paard nou raak ik wel heel benieuwt er naar, hij kon vroeger ook al rustig galoperen jah niet meteen maar ik hoefde maar hoh te zeggen en hij deed het rustiger, soms viel hij dan in draf maar dat heb ik met mijn benen op gelost nu loopt hij al echt met wat afdruk.

heb jij ook als je niet genoeg bij drijft dat hij dan gaat zweven?

Kafue

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 21:06

Ik heb nog geen foto's ja alleen in de weide mischien dit weekend wat maken. We hebben wel een gewone foto maar die is echt lelijk.

Hij gaat wel zweven in draf, hij heeft een hele goede draf maar galop is echt prutswerk. Op ho reageert hij erg goed, soms sjeest hij ervan tussen en dan is ho genoeg om er zowat op de kop af te vliegen.
In ieder geval is in zijn galop nog wel veel arbeid te verrichten hij gallopeert nog een beetje met een recht voorbeen.
Dus stap en draf zijn echt okee draf komt denk ik nog wel. Mijn vriendin zij vandaag al oh er is nog hoop voor Dark.
Wij gaan er weer hard mee aan de slag.

sannenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-05 21:26

nou als je een foto hebt wil ik hem graag een keer zien zo veel dontelli s heb je niet in nederland hihihi maar dat heb jij vast ook wel gemerkt

Kafue

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 21:28

Inderdaad weinig. Hier in Duitsland lopen er veel meer Donatelli's. Donnerhalls en dergelijke. En niet te vergeten Welt Cup's.
Ik zal snel fotos maken met de digi en ze plaatsen.

sannenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-05 21:32

vind het wel heel leuk dat ik er over kan hebben met iemand bedankt voor dat filpje had ik nog nooit gezien vind ik echt vet!! want de opa staat er ook op akzento en die had ik nog nooit gezien donnerhall wel al. misschien kan je je msn geven als je die hebt die van mij is lidiola11@hotmail.com lijkt me leuk om kennis te maken!!!!

Kafue

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 22:17

He je een PM gestuurd.
Volgens mij moest het overigens welt hit II zijn morgen nog maar s even goed kijken, ligt allemaal op stal.