Dit is Siska(v Marlon) mijn eerste eigen paardje sinds december. Ze is een 5 jarige kwpn merrie. Ze is nog maar van september ingereden maar leert snel
zondag neem ik haar mee naar school ben benieuw hoe ze het daar gaat doen maar heb het volste vertrouwen in haar. Ze is echt het paard van mijn dromen en ben blij dat ik haar ben tegen gekomen
Ze is echt 100 procent tevertrouwen en echt een harde werker
Mijn droom is om achter een jaar of 2 met haar cross te starten En ik hoop dat we nog velen mooie jaren mogen krijgen! 

. De breuk was zo complex een behandeling was onmogelijk. Ik ben hier nog steeds kapot van om een paard die je 8 jaar hebt gehad om die op deze manier kwijt te raken. Harry heeft mij geleerd om met paarden om te gaan. Als Harry niet correct werd behandeld dan deed hij het gewoon niet punt. Harry was een trots paard en wilde op een bepaald manier behandeld worden. Als dat niet gebeurde dan trok hij zichzelf in zijn schulp. Het heeft lang geduurd voordat ik dat in zag, maar daarna zijn we zo'n goed team geworden. Harry, bedankt voor die heerlijke jaren.

. Deze foto is in het voorjaar gemaakt, vlak voor een wedstrijd 

.