Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Wendy_Kila schreef:Het is een volle Belg. Zijn vader is Iwan van het Aardenhof (als je dat wat zegt)
Hij heeft een tijdje meer op een ezel geleken dan op een belg, maar nu zie je het gelukkig toch weer aan hem af:D

Kiara"]
Wat gaat die goed vooruit zeg!
Klasse hoor, een mooie prestatie van het verzorg-team!
[size=9]Het valt me overigens 100% mee dat er nog geen Penny is geweest die bij de derde foto een uitspraak heeft gedaan in de trant van : WAAT!?
ZO JONG EN MAGER EN DAN AL LONGEREN!!!!![/size]
![]()
[/quote]
Vroeg geleerd is oud gedaan![]()
We hebben daarna nog de bijzet teugels eraan gezet, maar toen was de fotocamera leeg
![]()
![]()
[quote="rakkertje13"]
Haha,:P het zegt mij niets. Srry
1 van mijn verzorgpaardjes, Dude, is ook een belg. Nu ergens op weg naar 2 jaar, maar die heeft er ook zo uit gezien, en dies mooi opgeknapt. Das trouwens een bruinschimmel
[/quote]
Stoer dat je een verzorg belg hebt! Ik hoop dat je later niet meer kunt zien dat Sam een moeilijke start heeft gehad!
[quote="SuusEventing"]
Wat ontzettend knap wat jullie hebben gedaan!! Het is niet niks om de eerste paar weken drie keer per nacht je bed uit te moeten!! Qua kosten zal het natuurlijk ook best flink zijn geweest!! Ik hoop voor jullie dat Sam maar erg oud bij jullie mag worden want die natuurlijk nooit meer weg bij zo'n thuis als dit!! Vind dit zo'n stoer verhaal!!Zit helemaal blij te zijn achter mijn compu!!
[/quote]
Vind het heel leuk om dit te lezen. Het is heel veel werk geweest, maar het is het zeker waard geweest. En ik mag het misschien niet zeggen, maar eigelijk denk ik ook wel dat Sam goed terecht gekomen is bij ons![]()
[quote="Koetje4"]
Wat is hij mooi geworden.
Ik vind die renfoto ook super.
Heeft hij niets meer aan die gewrichtsontsteking overgehouden?
Hoop dat hij niet zo'n erge terugval krijgt als hij van de melk af is.
[/quote]
Hij heeft voor zo ver we kunnen merken niets aan de gewrichtsonsteking over gehouden. En ik denk dat die terugval wel meevalt, aangezien hij nu 5 maanden oud is, en de laatste weken nog maar om de dag 5 liter krijgt. En hij krijgt nog dagelijk een bult bietenpulp, halve kilo kruidenmelange en anderhalve kilo brok. Dus dat moet wel goedkomen zou je denken![]()
En die renfoto is inderdaad schattig!
[quote="Djana schreef:Achgossie wat een scheetje is het geworden dankzij jullie, toppie wat jullie gedaan hebben