Erve Meenderinkboer!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MiGzi_MiQ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-04 12:36

dakota schreef:

En ik ben wel benieuwd welke verhalen je over Dakota heb gehoord Haha!

Hahaa, HELE SLECHTE DINGEN!! Tong uitsteken .. Geintje, *LOL* Nee, er gaat een meisje altijd met ons mee die niet echt op veel paarden durft te rijden. Ze rijdt NU altijd op Daisy en af en toe op Bolero, maar meer wil ze niet op rijden omdat ze die te eng vind. Lachen Maar voorheen was dat altijd Dakota op wie ze reed, en vond het ook toen jammer dat ie weg ging!! Lachen Ach ja, als ie maar goed terechtgekomen is heh.. En volgens mij is dat wel zo als ik die foto's zie!!

dakota

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 17:02

Hier komen de beloofde foto's

Afbeelding
Fabiola

Afbeelding
De leiding die we toen (4/5 jaar geleden) hadden

Afbeelding

Afbeelding
Koster

Afbeelding
Ik heb eigenlijk geen idee wie dit is Bloos

Afbeelding
Dit was Dakota toen ik hem net een paar dagen had.... hij ziet er nu veel beter uit!

Afbeelding

Afbeelding
Tijdens de opening van onze nieuwe overdekte bak gingen we een proefje rijden verkleed als starwars.

Afbeelding
Dit was in het Haagsche Bos.

En het klopt dat Dakota één van de braafste Ervemeenderinkboer paarden was. Nu is hij nog steeds heeeeel lief Lovers . Hij is alleen wel wat eigenwijzer geworden. Soms als hij ff los in de bak staat gaat hij bokken en rennen als je hem er weer uit wil halen. Maar tijdens het rijden bokt hij niet!

In het land kan hij ook de gekste sprongen maken.
Afbeelding

Afbeelding

Ik hoop dat iemand ergens nog foto's van Dakota heeft liggen en ze wil mailen (dakotie@hotmail.com) of pben.

andor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 17:45

Heej leuk hoor dat jullie dakota ook nog kennen!! Ik heb er vandaag ook nog even op gereden! Dit is omdat mijn haffie niet goed loopt en mijn zus het aan me vroeg! Het is echt heel raar om weer eens op kootie te zitten. En heel vreemd als je een haf gewent ben. Hij is wel super braaf!!

dekoezegtboe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 22:15

Jeetje wat een gave foto's zeg!!
ik ben jaren geleden met die flardingha ruiters daar op kamp geweest!!
leuk om te zien dat er nog een aantal paarden het zelfde zijn!!
ik heb toen een jaar op silver gereden een schimmel
en is jolly jumper en nog??? echt koel om daar weer eens foto's van te zien!! en dakota herinner ik mij ook nog wel Tong uitsteken

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 01:36

Oh Silver herinner ik me nog wel. Tong uitsteken
Afbeelding

MiGzi_MiQ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-04 03:35

Wooww, Silver ziet er op die foto echt wel anders uit!! Wel erg charming hoor die foto!! Nagelbijten / Gniffelen Haha..

Maar Dakota, ik vind dat je paard zeker wel verbeterd is .. En Fenneke is er natuurlijk nog steeds in Markelo!! Tong uitsteken En die vrouw achter haar ook, maar weet nou nooit wie nou wie is aangezien er ook altijd nog een wat ouder vrouwtje rondhuppelt. Bloos Eentje heet Jo iig. Cool
En Koster is er natuurlijk ook nog steeds, en die is echt helemaal NIKS veranderd haha.. *LOL*

Afbeelding
Dit is Silver Nu, Schijnheilig Alleen is ie wel erg vies op die foto!! Tong uitsteken
Afbeelding
Kennen jullie deze nog??
Afbeelding
Dit is een gedeelte van het groepje met wie ik altijd ga..
Op de paarden (v.l.n.r) Stukje Napoleon, Roxy, Mathador, William, Fabiola, Edison en Hunter. Lachen En ik zat op William!! Bloos
Afbeelding
En dan hebben we deze zenuwlijer!! Tong uitsteken Maar ik moet zeggen, heb er afgelopen herfst op gereden en vond hem toch best grappig!! Nagelbijten / Gniffelen.. Santana!
Afbeelding
En Angelica!! Lachen

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 04:14

Haha, zie je nou wel dat Santana leuk is! Haha! Als je die foto zo ziet lijkt het wel alsof ze nu kalmeringspilletjes krijgt hihi.

Wat is Silver trouwens oud geworden. Hier nog wat andere foto's van hem, want op die hierboven lijkt hij ook best oud terwijl hij er toen super uitzag. AfbeeldingAfbeelding

Ook nog een charmante foto van Matador:
Afbeelding

En van het zenuwpeesje Ach gut
Afbeelding

Biepje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 16:34

Hunter? Die was er deze zomer nog niet geloof ik...

dekoezegtboe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 19:33

de eerste keer dat ik daar geweest ben herinner ik mij weer Tong uitsteken
toen was ik 8.... 12 jaar geleden
toen was ik er weer in 1997t....toen reed ik op slingertje een hele oude fjord.... heeft iemand daar misschien nog foto's van??

MiGzi_MiQ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-04 22:41

Biepje, Hunter is al een tijdje dood, best jammer.. Die stond ook nog bij mij op de manege vroeger in Ouderkerk!! Lachen..

En Guinevere, jouw foto's zijn echt leuk!! *LOL*.. Santana Tong uitsteken!!

En dekoezegtboe, Ik heb wel van Slingertje gehoord, maar ken hem niet.. Kan wel ff rondvragen of iemand er nog foto's van heeft!! Lachen

Rosaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 18:04

Wat leuk, ik ben er een aantal jaar geleden ook op vakantie geweest!
Ik reed toen vooral op Isabella, op Valencia (die toen nog niet wit was Tong uitsteken) en Apollo, staat die er niet meer?
Apollo was een vosje met een bles en 4 hoge witte benen, kan je dus niet naast kijken! Haha!

Biepje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 19:22

Beauty is mij toch ook niet echt bekend... Maar Rosaly: Isabella, Valencia en Apollo staan er nog, maar zijn wel niet meer zo snel als vroeger. Wel is Apollo nog steeds een superpony om mee te springen!

MiGzi_MiQ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-04 20:41

Biepje schreef:
Beauty is mij toch ook niet echt bekend... Maar Rosaly: Isabella, Valencia en Apollo staan er nog, maar zijn wel niet meer zo snel als vroeger. Wel is Apollo nog steeds een superpony om mee te springen!

Beauty is er ook pas sinds of net voor de zomer! Lachen
En Isabella, Valencia en Apollo zijn best snel hoor! .. Volgens mij Biepje, vind jij alles wat net 2 seconden langzamer als Bianca is sloom of langzaam!! Verward .. Er is er geen eentje sloom of langzaam! Cool

Biepje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 21:15

Maar Isabella, Valencia en Apollo waren vroeger even grote racemonsters als Bianca, en nu echt wel niet meer. Ik weet dat alle paarden snel zijn, Mirakel en Sylver heb ik ook snel weten te krijgen, maar Bianca is nu eenmaal anders... (vooral dat steigeren voor die galop was echt ... freaky!)

EvaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 21:24

Ik ben ook een keer een week daar geweest.
Was echt helemaal geweldig!
Ik was echt super fan van een ponytje dat Robin heet, zal er vast niet meer staan. Silver heb ik toen ook nog op gereden.

dekoezegtboe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 22:48

gosh ik zit ff heel diep te denken.. hoe heette die zoon ook al weer die reed begeleide de ritten van de gevorderden en vergevorderden altijd op de ponykampen van die flardingharuiters... volgens mij was het een zoon ofzo... ik weet nog wel dat iedereen helemaal fan van hem was

andor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 23:39

dekoezegtboe schreef:
gosh ik zit ff heel diep te denken.. hoe heette die zoon ook al weer die reed begeleide de ritten van de gevorderden en vergevorderden altijd op de ponykampen van die flardingharuiters... volgens mij was het een zoon ofzo... ik weet nog wel dat iedereen helemaal fan van hem was

Was dat Hens???

dekoezegtboe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 10:37

hens juist! hier heb ik de hele nacht over lopen denken hoe die gast nou heette Tong uitsteken

amandatjuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 10:46

Wat een leuke foto`s.. Haha!

vast een leuke week gehad..

kusjes

MiGzi_MiQ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-04 23:04

amandatjuh88 schreef:
Wat een leuke foto`s.. Haha!

vast een leuke week gehad..

kusjes

Dank U Dank U!! Pling Hens hahaa.. Dat is de leider zeg maar, NU de Baas van Erve M! Lachen Maar tegenwoordig ook Papa Hens heh!! Cool

little

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 00:04

Ik zat de hele tijd te verzinnen op wie ik daar gereden had, maar ik ben erachter, het was Santana Haha!

CherrenJessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 17:45

Hey Migz!
wat zie ik nu! een foto van mij Bloos! Verward

CherrenJessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 17:51

dakota schreef:
Hier komen de beloofde foto's

[image]
De leiding die we toen (4/5 jaar geleden) hadden

[image]

[image]
Koster

[image]
Ik heb eigenlijk geen idee wie dit is Bloos

[image]
Dit was Dakota toen ik hem net een paar dagen had.... hij ziet er nu veel beter uit!

[image]

[image]
Tijdens de opening van onze nieuwe overdekte bak gingen we een proefje rijden verkleed als starwars.

[image]
Dit was in het Haagsche Bos.

En het klopt dat Dakota één van de braafste Ervemeenderinkboer paarden was. Nu is hij nog steeds heeeeel lief Lovers . Hij is alleen wel wat eigenwijzer geworden. Soms als hij ff los in de bak staat gaat hij bokken en rennen als je hem er weer uit wil halen. Maar tijdens het rijden bokt hij niet!

In het land kan hij ook de gekste sprongen maken.
[image]

[image]

Ik hoop dat iemand ergens nog foto's van Dakota heeft liggen en ze wil mailen (dakotie@hotmail.com) of pben.

Die kleine das Gerco...Dat meisje is Miranda die heeft nu ook een baby, en die lange weet ik ff nie meer, die vrouw is Jo en die is er nog steeds wel.
Dat veulentje is Junior...dat was ut veulentje van Isabella!

roompie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 18:26

isabella en flori-jade zijn schatjes.. Haha!

CherrenJessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 20:33

EvaloveSandy schreef:
Ik ben ook een keer een week daar geweest.
Was echt helemaal geweldig!
Ik was echt super fan van een ponytje dat Robin heet, zal er vast niet meer staan. Silver heb ik toen ook nog op gereden.

Robin...dat kleine irritante pony'tje?!
die is er helemaal niet lang geweest