dakota schreef:
En ik ben wel benieuwd welke verhalen je over Dakota heb gehoord
Hahaa, HELE SLECHTE DINGEN!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
dakota schreef:
En ik ben wel benieuwd welke verhalen je over Dakota heb gehoord
Biepje schreef:Beauty is mij toch ook niet echt bekend... Maar Rosaly: Isabella, Valencia en Apollo staan er nog, maar zijn wel niet meer zo snel als vroeger. Wel is Apollo nog steeds een superpony om mee te springen!
dekoezegtboe schreef:gosh ik zit ff heel diep te denken.. hoe heette die zoon ook al weer die reed begeleide de ritten van de gevorderden en vergevorderden altijd op de ponykampen van die flardingharuiters... volgens mij was het een zoon ofzo... ik weet nog wel dat iedereen helemaal fan van hem was
dakota schreef:Hier komen de beloofde foto's
[image]
De leiding die we toen (4/5 jaar geleden) hadden
[image]
[image]
Koster
[image]
Ik heb eigenlijk geen idee wie dit is![]()
[image]
Dit was Dakota toen ik hem net een paar dagen had.... hij ziet er nu veel beter uit!
[image]
[image]
Tijdens de opening van onze nieuwe overdekte bak gingen we een proefje rijden verkleed als starwars.
[image]
Dit was in het Haagsche Bos.
En het klopt dat Dakota één van de braafste Ervemeenderinkboer paarden was. Nu is hij nog steeds heeeeel lief. Hij is alleen wel wat eigenwijzer geworden. Soms als hij ff los in de bak staat gaat hij bokken en rennen als je hem er weer uit wil halen. Maar tijdens het rijden bokt hij niet!
In het land kan hij ook de gekste sprongen maken.
[image]
[image]
Ik hoop dat iemand ergens nog foto's van Dakota heeft liggen en ze wil mailen (dakotie@hotmail.com) of pben.