Als je er niet mee eens bent reageer dan NIET!!
Kilian gefelicteerd met dit prachtige bonte hengstje, wou zouden hem eerst kopen alleen de eigenaar vond hem te duur

Gelukkig is die verkocht naar een goed tehuisje en niet naar italie!!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kilian schreef:ga ergens anders klagen okay.. het is GOED gegaan!!!!! hij heeft niet gepaniekt hij is niet door de ruit heen gevlogen.. en onze rijstijl is gewoon goed. en hij staat nu met zijn 3,5 maand in een mooie wei met stalletje. bij een paard van 1.70.. oh wat zielig!!!
Ilindra schreef:Het vervoer vind ik gewoon onverantwoord, door mijn werk maak ik nl. de nodige ongelukken mee en ik heb al genoeg verkeersdoden gezien om te weten waar ik over praat![]()
Ook al genoeg "gelanceerde" honden gezien, zowel tegen de ruit als door de ruit![]()
Daarom heb ik zelf gewoon een veiligheidskooi achterin m'n auto voor m'n honden.
Als je paard trouwens omvalt in de bochten wordt het hoog tijd om je rijstijl eens aan te gaan passen
Cassidy schreef:Dit is dus echt levensgevaarlijk, en je mag blij zijn dat de politie dit niet heeft gezien want je had een flinke bekeuring kunnen oplopen. Wat denk je wat voor een gewicht zo'n pony heeft in het geval van een aanrijding? Een veulen dat je in je rug krijgt of die door de voorruit heenzeilt is een vreselijk groot gewicht. Een paard, ook een veulen, hoort ten allen tijde in de trailer!