Swift vind ik niet zo mooi

Ik houd sowiezo niet van zwarte auto's, met sommige uitzonderingen maar de swift dus niet

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
wendy1 schreef:Oke gewoon even een vraagje,want wat ik vaak zonde vind(wij hebben een golfje gti,en gaan ook vaak naar meetings)Is dat mensen snel zeggen dat ze een getunde auto hebben als er een dikke bumper opzit en een paar stickers,in mijn ogen is een auto pas getund als er een chip of dergelijke inzit.
Ik weet zelf dat een tigra zelf niet super snel is(een 1400 of een 1600 zijn er van uitgebracht geloof ik geen gsi of iets toch?)
Dus vraag ik me af wat is tegenwoordig getund?een dikke bumpeR?????
Anna-Jelly schreef:Erg gaaf zeg! vind vooral die Tigra mooi maargoed ik heb iets met Tigra's, mijn ex heeft er ook een. Alleen achterin zitten is wat minder
Maar misschien een domme vraag maar wat is het doel van je auto tunen? Nog nooit eerder van gehoord
Predator schreef:Leuke foto's hoor!
(Vaak vind ik mensen die in zo;n half-getunede auto rijden maar stomme opscheppers (extra gassen enzo stoer doen met hun nep-sieruitlaat enzo)
maar echt getunede auto's (dus niet van dat nep-gedoe![]()
) vind ik bijna altijd wel mooi
maar ehh.. daar ging het niet over geloof ik...)
wendy1 schreef:Ik weet zelf dat een tigra zelf niet super snel is(een 1400 of een 1600 zijn er van uitgebracht geloof ik geen gsi of iets toch?)
luna1 schreef:mijn vriend heeft een rode corrado ik vind het een heerlijk ding.
deze is overgespoten maar van de buitenkant is er niet veel aangebeurd alleen de motor is ompleet gerviseerd.
en daarnaast behandelt hij het ding alsof ie van porselein is maar dat doen wij ook met onze paarden toch?(meestal dan ~~}> )![]()
en ja ik ga ook mee naar meetings en beurzen maar we zijn ook wel eens naar streetraces geweest,ilegale , maar razen doet ie niet.
helaas is nu de tijd gekomen om afscheid van dat ding te nemen.
met 3 paarden en schoonouders die om de 3 weken in frankrijk zitten is het een moeilijke keuze maar hij moet eruit want we hebben een auto nodig met een trekhaak en meer laadruimte.
ik vind het jammer en mijn vriend ook maar 2 autos gaat gewoon niet helaas.
een andere hebben we al aangeschaft een ford explorer nu moet deze nog weg
Taaclover schreef:Je hebt ze ook in een 2.0 uitvoering![]()
Overigens is dit een 1.4 ecotec![]()
wendy1 schreef:Oke gewoon even een vraagje,want wat ik vaak zonde vind(wij hebben een golfje gti,en gaan ook vaak naar meetings)Is dat mensen snel zeggen dat ze een getunde auto hebben als er een dikke bumper opzit en een paar stickers,in mijn ogen is een auto pas getund als er een chip of dergelijke inzit.
Ik weet zelf dat een tigra zelf niet super snel is(een 1400 of een 1600 zijn er van uitgebracht geloof ik geen gsi of iets toch?)
Tessebes schreef:Die hebben wij ook en ik vind de prestaties zo tegenvallen. Op een lekker stoplichtsprintje hoef je met die auto echt niet te wachten, want dat zit er gewoon niet in. Het is volgens mij gewoon een Corsa, maar dan met een andere buitenkant.
kojack schreef:Ik vind de auto's wel leuk.
Ik heb een 'speciale' uitvoering van een golf 4 en wil die eigenlijk wel wat fraaier maken maar ik kan alleen de spullen niet vinden ! Ik heb ze wel gezien bij een andere golf en heb heel internet afgezocht (vooral de duitse pagina's) maar kan niks vinden.
pretty schreef:OK,dat hebben we hier net uitgelegd,TUNEN heeft niks met snelheid te maken,maar met uiterlijke! dus ook al is de tigra nu een 1400,dat doet er niet toe,hetgeen jij op doelt is een andere doelgroep.
Voor verstandige tuners spring ik graag es in de bres hoor Yuri,ze worden al genoeg gediscrimineerd,door de autokeuring,door politie-agenten en blijkbaar ook hier een beetjeenfin als je van niks beter weet is het makkelijk tunen te omschrijven als "gevaarlijk" terwijl sommige tuningautos amper hun garage uitkomen uit schrik dat er iets zou gebeuren met de carrosserie
Taaclover schreef:Overigens is tunen bedoeld om je auto mooier te laten worden volgens je eigen smaak.
Of je nu dus een oude eend of een dure bak hebt maakt geen verschil.
Mystica schreef:Motorisch tunen is trouwens een erg slecht idee.
Doordat onze scirocco te veel vermogen had is de chasis gescheurd. Niet fijn, rijden met 4 wielen die elk een andere kant op willen en nog met ong 7 cm aan de auto vastzitten.