Opendag Manege Bergemo

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Janneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 10:11

Wowww... wat een verschil zeg!!
je kunt wel goed zien dat het Jade is, maar ze was echt heeeel donker toen.. zeker in vergelijking met nu, ze is bijna helemaal wit..
zoals ze er op die laatste fotoos uitziet ken ik haar ook nog wel...

Citaat:
maar ik blijf het geen leuk paard vinden om te zien.

ze is inderdaad wat smalletjes, vind ik ook.. en heel veel bespiering heeft ze ook niet echt.. vooral in de hals niet.. maarja van een manegepaard kun je dat niet echt verwachten vind ik.. er rijden zo veel verschillende mensen op.. je kunt het niet vergelijken met sportpaarden

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 11:15

Het is idd een verschil, Jade vroeger en Jade nu...ik vond ze grijzer het mooist! Vindt het trouwens wel mooi, dat smalle..ik kan er alleen niet mee rijden. Lachen

Janneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 11:26

ik vind ze grijzer ook mooier

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 14:47

Fleury"]
[quote="Juut schreef:
Hé Fleur, wel effe laten weten wat het antwoord is he! Haha!

Ik ga het hier niet letterlijk neerzetten (moet ik eerst vragen Knipoog ) Maar ze reageerde dat ze het ontzettend speet dat hij leek alsof het achter mijn rug om gedaan was. En dat als ik geen toestemming gaf ze de foto eraf gingen halen.
Ze hadden het trouwens van bokt afgehaald en ze herkende haar collegs op de foto voorop.

Bij deze heb ik dus toestemming gegeven. Schrok beetje van het antwoord want het leek alsof hun dachten dat ik keiboos was geworden terwijl ik duidelijk had gezegd dat ik zeker niet boos was maar het niet helemaal netjes vond dat er niet even een klein mailtje gestuurd was.

Maar tis wel goed nu en hij blijft ook gewoon staan.

(en mijn vader (maakt veel internetsites) vroeg zich gelijk af waarom die foto niet aanklikbaar was zodat je hem groot kunt zien Haha! )
[/quote]

Mooi probleem opgelost....einde discussie AMEN