Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nevica schreef:Als het spoortje niet bij de pony in de buurt komt was de vraag waarom dan het spoortje. Meer word er niet gevraagd hoor. Wat een gezelligheid dit topic zeg.
Gombal schreef:Vooral de hoeveelheid plezier dat de kleine meid nú uitstraalt vind ik zo leuk.
Van zo onzeker door Frits spits , naar nu veel vrijer en uitproberen wat ze kan en durft .
Ziet alles er even soepel en vriendelijk uit nee . Maar ik denk dat iedereen wel z’n momenten op een paard en dus ook foto heeft dat je denkt oei oei .
Enige wat ik me oprecht af vraag. Ziet en leest jou dochter alles mee en weet ze dat je veel van haar plaatst ? Want ik kan me voorstellen dat zoveel negatieve berichten haar dann(of in de toekomst) misschien heel verdrietig en onzeker kunnen maken.
En dat bedoel ik echt niet rot , meer bezorgd.
7ofhearts schreef:Ik vind een kind van 9 en sporen ( want dat zijn het ) ook een rare combinatie. Los van of ze nut hebben.
Ken ook op insta filmpjes met nog jongere kinderen met sporen.
Ze kunnen zeker rijden en hebben pony’s die meer dan voorwaarts zijn.
Dus waarom dan.
En die kleintjes kunnen dus wel vol in de ribben prikken.
Ik kom uit een generatie waarbij je je sporen gewoon nog moest verdienen.
Letterlijk en figuurlijk.
Tegenwoordig horen ze bij de uitrusting of is het misschien gewoon wel “ stoer “
Maar ik zie het dus vaker bij heel jeugdige ruitertjes. ( raar genoeg )
GabberGill schreef:Ik laat haar het zeker niet meelezen. Ze vindt het wel heel leuk om te delen als er weer iets lukt.
Nielojram schreef:GabberGill schreef:Ik laat haar het zeker niet meelezen. Ze vindt het wel heel leuk om te delen als er weer iets lukt.
Is dit bericht serieus?
Met alle respect, je dochter weet https://www.bokt.nl niet te vinden?
Nielojram schreef:GabberGill schreef:Ik laat haar het zeker niet meelezen. Ze vindt het wel heel leuk om te delen als er weer iets lukt.
Is dit bericht serieus?
Met alle respect, je dochter weet https://www.bokt.nl niet te vinden?
Petpa schreef:7ofhearts schreef:Ik vind een kind van 9 en sporen ( want dat zijn het ) ook een rare combinatie. Los van of ze nut hebben.
Ken ook op insta filmpjes met nog jongere kinderen met sporen.
Ze kunnen zeker rijden en hebben pony’s die meer dan voorwaarts zijn.
Dus waarom dan.
En die kleintjes kunnen dus wel vol in de ribben prikken.
Ik kom uit een generatie waarbij je je sporen gewoon nog moest verdienen.
Letterlijk en figuurlijk.
Tegenwoordig horen ze bij de uitrusting of is het misschien gewoon wel “ stoer “
Maar ik zie het dus vaker bij heel jeugdige ruitertjes. ( raar genoeg )
Voordat er nu weer een discussie over sporen ontstaat stel ik voor dat we eerst TS haar uitleg afwachten.