Maar oké niet allemaal zijn happy. Al vond ik de sfeer gewoon relaxed en de paarden stonden met meer hooi en stro dan bij menig handelaar thuis

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
robert45 schreef:En met een beetje pech heb je ze volgende week met een snotneus staan. Hou ze maar mooi weg van je andere dieren.
StalNollie schreef:Rondje marktplaats en je hebt je antwoord.
Bijv op markt 2.5 shet ruinen middenmaat alleen paspoort wel leuk getekend 650 per stuk
En biedingen die gewoon af werden geslagen want was te weinig qua bod. Dat je denkt zet hem dan gewoon op marktplaats voor dat geld.
SaraViavia schreef:robert45 schreef:En met een beetje pech heb je ze volgende week met een snotneus staan. Hou ze maar mooi weg van je andere dieren.
Ja dat kan toch altijd gebeuren? Wij gaan ook met de veulens naar de stamboekkeuring, kunnen ze ook verkouden worden. Als ik ze hier uit een emmer water laat drinken gooi ik het eerst leeg en ververs ik het water, maar verder vind ik dat allemaal niet zo spannend hoor. Wat Spaansepony ook zegt, kan met wedstrijden ook.
Spaansepony jammer dat je hem weer mee hebt genomen, maar inderdaad volgens mij ben je niet de enige. Was dat dat vosje? Hoorde iemand die er 5 bij had en 5 mee terug naar huis moest nemen. Wie weet Zuidlaren!
Balou_k schreef:Ik heb niet echt foto’s gemaakt.
We hebben wat paarden laten voordraven, maar voor ons zat er niks bij.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
StalNollie schreef:Gooiske deze zijn niet van de markt? Dan gelieve geen verkapte verkoop in dit topic. Want dan kunnen er meerdere er wel ponys ingooien.
Appaloosas deden het schijnbaar wel goed naar het buitenland
Balou_k schreef:[ Afbeelding ]
Gooiske schreef:StalNollie schreef:Rondje marktplaats en je hebt je antwoord.
Bijv op markt 2.5 shet ruinen middenmaat alleen paspoort wel leuk getekend 650 per stuk
En biedingen die gewoon af werden geslagen want was te weinig qua bod. Dat je denkt zet hem dan gewoon op marktplaats voor dat geld.
Ergens snap ik wel dat ruinen zo duur zijn, castratie kost nogal wat.
Ik heb te weinig ruimte helaas, daarom moet ik van 3 af, gaat me best aan het hart, en weet ook dat ik er spijt van ga krijgen, maar gun ze meer ruimte.
KootMiraDrum schreef:Balou_k schreef:[ Afbeelding ]
Driekus heet hij https://www.gelderlander.nl/overbetuwe/ ... kgo.com%2F
BarbaLala schreef:Een aantal Bokkers wisten het al…Maar bij deze mijn aanwinst!![]()
De oplettende lezer heeft deze dame op de vorige pagina al voorbij zien komen![]()
![]()
[ Afbeelding ]