Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
0000 schreef:Er is genoeg gezegd over het paard denk ik, super knap hoe je het oppakt!!
Mbt het hooi, ik hoor vaker dat pensioneigenaren meer voeren afhouden met 'ze hebben het niet eens op'. Meestal is dat niet omdat ze geen honger hebben maar omdat het enorme rotzooi is wat ze voeren...bermhooi, stof, onkruid, te hard/stekelig....vaak zijn de stalhouders die willen besparen (want dat is gewoon simpelweg de reden van het weinig voeren), ook niet degene die dan kwaliteit hooi inkopen. En sommige paarden laten het dan inderdaad liggen maar dat wil zeker niet zeggen dat ze geen honger hebben.
Kan je misschien ergens een pakje goed hooi halen en zelf elke dag een vol hooinet erbij hangen? Dan merk je snel genoeg of ze dat liever en beter eten...
Kimmie25501 schreef:Dankjewel! Wat jij zegt klopt inderdaad. Ik heb een tijdje les gehad van een sporthippischoefentherapeut en die gaf me dat ook mee. Ik probeer ook, als ik eraan denk, mijn hele been bewust vanuit mijn heup naar binnen te draaien. Alleen er is zoveel waar ik op moet letten dat ik dat nog al eens vergeet. Goed dat je me er weer eens op wijst!