Bedankt! ‘Ons fokproduct’ (nouja over de pony, niet de ruiter haha) heeft besloten de ochtend niet te starten ivm de finale smiddags. Dus wij gaan smiddags pas. Alleen zit er wel een verschil in of ze aan het begin van de finale om 14.00 moeten of het eind om 16.30 oid. Ik hoop maar dat we ergens een parkeerplekje kunnen vinden dan.
Ja om het terrein heen zijn zat mogelijkheden. Anders kun je ook even in de wijk ernaast parkeren, dat is misschien wel zo handig. Dan kom je niet aan het zoeken. Je kunt ook parkeren in de Salomonstraat. Dan loop je zo het terrein op.
Ik kan het even niet vinden, weet iemand of het ook verplicht is om een hoofdstelnummer te dragen als je even met je paard over het terrein stapt oid of alleen als je er op zit? Anders moet ik nog even een nieuw nummertje halen want die van mij moet aan het dekje dus die kan ik niet gebruiken als ik niet opzadel
Ik sla dit jaar helaas (genoodzaakt) over en hoop volgend jaar weer van de partij te zijn. Ik weet van vorig jaar dat ik echt bij de eerste minuten dat je je in kon schrijven achter mn laptop zat, ik moest en zou
Hoe is het parkeerterrein inmiddels voor trailers en auto's? Zitten er niet zo op te wachten om te moeten worden weggesleept met alle regen die nog komt...
Gisteren was het natter dan ik gewend ben maar ze hadden veel rijplaten liggen dus het was nog goed te doen. Maar met die regen van vandaag zal het zeker niet beter zijn geworden.
Ohh dat klinkt niet goed. Wij willen morgen na de bingo pas naar huis met de trailer. Weet nog niet zo goed hoe we dat dan gaan doen, rond die tijd kan ons vast niemand wegslepen.
Ik heb al veel verhalen gehoord over mensen die het terrein vandaag niet meer afkwamen/vreselijk vast zaten… Hopelijk droogt het nog wat op of komt er een alternatief om te parkeren.
Vanavond kwam niemand er meer vanaf, zijn er zelf ook afgesleept (ging bij ons heel vlot, was snel geregeld). Zijn ook gesloten voor morgen, parkeren aan de singel. Zie bericht fb
Wij moesten gisteravond rijden, we reden bijna P4 op maar werden teruggestuurd. Konden gelukkig nog net op eigen kracht achterwaarts het terrein weer af. Daarna toch maar verhard geparkeerd, op eigen risico.
Ze moesten zelfs gisteren een paar vrachtauto's wegslepen. Wat een water, wat een water!
Fijn dat ze het geregeld hebben gekregen met de gemeente om langs de Kolthofsingel te parkeren.
Wij waren er om 18 uur, ben ook op P4 gereden. In overleg en plaats gezocht en al direct gezegd dat ik eruit gesleept zal worden, hoefde niet eens te proberen. Die man ook netjes al geholpen met trekoog plaatsen zodat we direct klaar stonden. Toen het rustig was op P4 ben ik er even heen gegaan en heb ik me er al uit laten halen en de trailer in de wijk geparkeerd. Toen weer terug gelopen voor de prijsuitreiking
Gisteren voor het eerst in Almelo geweest. Wat was het top geregeld! Ik moest einde van de middag pas starten maar we waren er ruim op tijd rond 12 uur terwijl ik pas rond 18 uur moest starten. We hadden een stal voor een dag en zijn ‘s avonds naar de super leuke b(l)Ingo naar huis gereden. Parkeren was top geregeld door alle vrijwilligers, soms moet je ff wachten maar iedereen is super vriendelijk en behulpzaam.
We gaan volgend jaar zeker weer naar Almelo en dan met overnachting Nog veel plezier iedereen de komende dagen.
Wat leuk dat het je zo is bevallen carika! Ook fijn kunnen rijden?
Heeft er nog een bokker gisteren M2 gestart toevallig?
Jolien87
Geplaatst: 20-06-24 16:03
Weet iemand of er ergens een programma te vinden is van de komende dagen? Wij willen misschien nog even een kijkje komen nemen maar kunnen ergens een duidelijk overzicht vinden van welke rubrieken er wanneer gereden worden.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik de pagina niet al te logisch vind. Geen idee waarom maar ik moet ook steeds zoeken naar de startlijsten.
Flevolander
Geplaatst: 21-06-24 08:20
Hier tot nu toe ook een geslaagde Almelose ruiterdagen. Wel een vol programma.. rijden, paard verzorgen, jureren, bingo spelen, paarden kijken, drankjes drinken op het terras..
Haha klinkt idd druk. Wat een water viel er vanmiddag zeg, man man de plassen stonden gewoon in de baan Was ook wel wat wateroverlast bij de kleine tent maar de vrijwilligers waren er heel snel bij.
Stonden plassen in de baan. Glad was t gelukkig niet gelijk en binnen 15 minuten waren de ergste plassen alweer weg aan het trekken en met een half uur was op een klein stuk van t voorrijdterrein naast de ringen na ook weer plas vrij.