Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
chamion schreef:Nou, ingeschreven. Nu duimen of ik wordt ingeloot. Spannend![]()
Mijn vriendin zegt inderdaad dat ik mijn wagen maandag al kan neerzetten, dan rijdt ze met de gewone aanhanger. Alleen ik heb dus geen koetsier/ruiter bewijs (ik heb altijd gehoord dat dit bij mijn ORUN papier erbij zat) dus ik heb voor de zekerheid knopje AVP genoteerd en ga dit ook maar even afsluiten. Maar bij welke zitten jullie? En kan je die ook voor zeg 2 a 3 maanden afsluiten? Of zit je er gelijk een jaar aan vast.
chamion schreef:Bij mij in de bossen schijnt ook een roedel te wezen. Nog nooit gezien, nog nooit sporen gezien. En zoveel mensen en paarden bij elkaar? Echt niet dat hij/zij zich laat zien. Hooguit in de verte en kijken en grote boog eromheen.
manzano schreef:roekes schreef:Iemand enig idee of er rekening wordt gehouden met al die wolven die daar rondlopen?
Ja die worden gevraagd om een midweek weg te gaan
Zonder gekheid; wat zou je er rekening mee willen/kunnen houden? Die lopen daar al jaren.
pillow schreef:Xruby-symmyX Het gaat je daar niet gebeuren dat je alleen rijd. Dus daar hoef je niks voor af te spreken.