Nielojram schreef:Waarom ben je wel al 5 keer verhuisd door deze vrouw?
Ik zie iedereen bashen op haar verzorgster, maar wellicht heeft zij ondertussen wel door hoe paarden gehouden moeten worden ( het juiste hooi en het liefst 24/7 buiten èn regelmaat) en heeft ze al 5x concessies moeten doen op TS om het maar voor het paard zo fijn mogelijk te maken ( kleine stapjes..) En hierdoor de TS een warm hart en haar paard wil toebedelen?
Mijns inziens staat de TS nu op een stal waarin de groepsdruk groter is dan welzijn...
Mijn bijrijder is nogal een persoon die wilt dat paard elke nacht op stal gaat een vleugje wind en mijn paard moet een deken om vind ze wat niet nodig is. Zeiken dat ze de stal niet goed hebben uitgemest wat wel zo is, klagen dat brok niet goed is omdat die eventjes een keer niet glimt.
Ze heeft zelfs gedacht dat hij cushing had ze had allerlei scenario’s erbij gehaald. Paard zat gewoon mega in de verharing ook omdat die toen op nieuwe stal langer buiten stond dan voorheen.
Ik wou hem op deze stal snachts ook buiten hebben maar was madam niet mee eens want dat was slecht voor hem omdat die dat niet gewend is.
Ga zo maar door…
Goed bedoeld voor mijn paard maar het is en blijft mijn paard.