Ik zal Bellatrix vragen of zij even mee wil kijken en uit kan leggen wat de bedoeling is

Declaraties voor poffertjes mogen per PB naar mij gestuurd worden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Paradise123 schreef:Hallo, wij gaan morgen ook naar de markt, kijken of er een leuke tinkermerrie tussen staat.
Heb je nog bepaalde papieren nodig, bijv. Transportvergunning? En hoeveel geld cash heb je ongeveer nodig? Is geld overmaken ook gebruikelijk?
Alvast bedankt!
Paradise123 schreef:Hallo, wij gaan morgen ook naar de markt, kijken of er een leuke tinkermerrie tussen staat.
Heb je nog bepaalde papieren nodig, bijv. Transportvergunning? En hoeveel geld cash heb je ongeveer nodig? Is geld overmaken ook gebruikelijk?
Alvast bedankt!
Griffioen schreef:Met alle ziektes die er heersen en hoe het er bij sommige handelaars aan toe gaat zou ik nooit een paard aanbieden daar. Wat een leed.
Dit keer kan ik er niet bij zijn helaas, maar ik kijk des te meer uit naar de verslagen.
Zelf heb ik nog nooit een paard van een markt weg gehaald. Ik ken maar weinig succesverhalen.
Brainless schreef:Griffioen schreef:Met alle ziektes die er heersen en hoe het er bij sommige handelaars aan toe gaat zou ik nooit een paard aanbieden daar. Wat een leed.
Dit keer kan ik er niet bij zijn helaas, maar ik kijk des te meer uit naar de verslagen.
Zelf heb ik nog nooit een paard van een markt weg gehaald. Ik ken maar weinig succesverhalen.
"Wat een leed" valt best mee en ik ken juist bijna alleen maar succes verhalen...
Ik heb vroeger, toen er veel minder controle was, regelmatig paarden gekocht met mijn opa (en ook wel verkocht) en daar zat wel eens een wat mindere tussen, maar nog geen 1 x een echte miskoop gehad.
Mijn laatste was enkele jaren terug, was/is echt een leuk paardje en de nieuwe eigenaar heeft er nog steeds veel plezier van.
Ben heel benieuwd naar de niet succes verhalen.
Kimley schreef:Paradise123 schreef:Hallo, wij gaan morgen ook naar de markt, kijken of er een leuke tinkermerrie tussen staat.
Alvast bedankt!
Ik zou toch echt vooral bij tinkers even goed opletten..
Meeste zijn import, klopt het papier niet of het chipnr niet.
Let op evt mok & cpl..
Ohja en import merries kunnen gauw drachtig naar NL komen
Zou zelf nooit meer een tinker kopen zonder pssm te laten testen, mijn tinker blijkt dit te hebben en dat is echt niet leuk. Zeker niet om tinker af te kraken maar ze komen vaak met gebreken van zulke markten
Goed opletten en dan moet er vast iets leuks voor je tussen staan![]()
Wij gaan morgen ook even
Griffioen schreef:Hoe wil je het anders noemen?:
Paarden die met stokken geslagen worden, de veewagen in worden gemept en die vast komen te zitten. Graadmager onder de luis en wonden.
Oscar schreef:Superleuk!
Eigenlijk is het ook best een mooi idee om samen een leuk nieuwsitem te maken. Als meerdere bokkers hun steentje bijdragen, dan kunnen we er samen iets leuks van maken
Niet vergeten om de poffertjes bij mij te declareren