https://equestrianists.com/updates/mong ... ey-begins/
1 ruiter op 3, heel veel op 2 en best wat ruiters tussen twee HS in

Maar goed, als ik dit typ zit racedag twee er al weer bijna op dus ziet het er weer heel anders uit

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
corrina1994 schreef:Heel eerlijk, ik vind het lastig bij te houden allemaal met de lives, filmpjes en foto's.
Facebook gooit alles door elkaar dus daardoor is het een beetje chaos.
Maar ze zitten in een gebied met weinig bereik dus niet zo veel aan te doen.
Apple schreef:Vrij weinig updates inderdaad en lastig te volgen.
Ik heb een aantal jaar vrij fanatiek gevolgd en hier bijgehouden, maar ook dan heb je er bijna een dagtaak van om alle mogelijke feed op volgorde te zetten en te interpreteren. Als er enkele ruiters zijn die je volgt dan is het nog wel te doen (maar dan nog moet je opletten). De site zelf en de twitterfeed zijn redelijk up to date, Facebook en Instagram kunnen achter lopen (vooral de foto's komen pas vaak een dag later: kwestie van uploaden en uitzoeken dus dat duurt wat langer).
Ik heb het idee dat de dagelijkse verslagen vanuit de organisatie dit jaar een beetje op zich laten wachten.
Kendra schreef:corrina1994 schreef:Heel eerlijk, ik vind het lastig bij te houden allemaal met de lives, filmpjes en foto's.
Facebook gooit alles door elkaar dus daardoor is het een beetje chaos.
Maar ze zitten in een gebied met weinig bereik dus niet zo veel aan te doen.
Als je ze op FB in je favorieten zet en het daar bekijkt, krijg je de nieuwste berichten bovenaan.
Maar alles loopt idd een beetje achter, er zijn al 3 rijders bij HS9 en de laatste updates zijn van 7…