Ik volg! Wat een dotje is het, en wat een geluk dat hij nu een geweldig plekje bij jou heeft. Ik ben erg benieuwd wat voor pareltje hieronder vandaan komt
robinxfellow
Geplaatst: 22-01-23 14:15
Ach wat een lieverd, en wat fijn dat hij nu een fijn huisje gevonden heeft bij jou! Ik ga volgen
_Tarzan
Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-23 16:43
Art_Ificious schreef:
Hahaha die vacht op z'n hoofd gaan ook echt alle richtingen uit he
Verschrikkelijk toch?! Lief Autumnn, hij is schattig toch?!
Lief en leuk dat jullie allemaal komen volgen en benieuwd zijn wat er onder al dat haar verstopt zit
Foto van vanmorgen, goed te zien hoe slecht hij er eigenlijk bij staat
Zijn dikke pels verbergt een hoop ellende, denk ik, bij het zien van deze laatste foto ... Maar ik ben er gerust in, binnen enkele maanden, als zijn winterpels er af is, zal het al een heel andere Zorro zijn die we te zien gaan krijgen !
Och... hoop zo dat de kilo's eraan gaan vliegen straks!
_Tarzan
Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-23 17:50
Hij krijgt hier alles wat hij nodig heeft, onbeperkt hooi, veulen mix en een hele hoop liefde Duimen dat hij snel bijtrekt Wormkuur heeft hij overigens ook al gehad. Hij is nu een weekje bij ons dus hopen dat hij er over een maand al beter uitziet!
Ach jee wat een mupke Zo fijn dat hij bij jou terecht is gekomen , met jou TLC kan het niet anders dan dat dit “lelijke “ eendje uit gaat groeien tot een prachtige zwaan.. Ik ga je topic volgen
Och die schat.... Wat een gelukt dat hij het juiste plekje heeft gevonden. Maar goed eten en veel liefde geven. Ik ben heel benieuwd wat hier van het voorjaar onder dat pak haar uit gaat komen.
Zorro begint langzaam uit zijn schulpje te komen, vandaag ging hij even op ontdekkinstocht Ook z'n hoefjes weer gekrabd en echt wat geeft hij z'n voetjes al braaf, waar hij het de eerste keer doodeng vond blijft hij nu al netjes stil staan als ik ze vast heb
Lekker smikkelen
En morgen komt de smid (als het niet weer gaat sneeuwen ) Dus even voor-foto's gemaakt van de hoefjes.