Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
CaroBaex schreef:Urbanus schreef:Heel jammer dat het zo loopt, jammer dat sommige mensen zich niet kunnen gedragen.
Is het ook...maarja sommige mensen kunnen het gewoon niet laten om zich zo op te stellen.
Kristy1998x schreef:Typisch bokt weer dit.
Volgensmij is het nu wel duidelijk en hebben meerdere ongezouten meningen geen extra toegevoegde waarde?
Anastasia24 schreef:Kristy, het blijkt dus niet duidelijk te zijn, ts stapt gewoon weer op. Is prima, is haar keuze, zou de mijne en blijkbaar van veel andere niet zijn, maar het nou niet vreemd vinden dat op een openbaar(!) forum mensen hun mening uiten over het welzijn van een dier. Ik hoop zelfs dat mensen dat blijven doen, in meerderheid. Of er nou 3 mensen zeggen dat dit niet kan of zeker 30, ligt toch wel een verschil en misschien dat ts het uiteindelijk zelf gaat in zien.
Dus ik vind het zeker een toegevoegde waarde als mensen hun mening vertellen. Okal heeft de rest dat al gedaan.
Amado7 schreef:Volgens mij is het allemaal redelijk opbouwend. Maar het schiet in het verkeerde keelgat omdat het gaat over een gevoelig kwetsend onderwerp. Maar uiteindelijk hebben we allemaal het beste met het paard voor. En is het keigoed dat TS zoveel is afgevallen. Alleen soms is dat nóg niet de tijd om op te stappen. Het is niet denigrerend naar je bedoelt TS, absoluut niet. Maar het is op dit moment helaas nog geen juiste beslissing om op te stappen, hoe moeilijk dat ook is.
Captain schreef:Hoezo mogen meningen ook niet herhaald worden? Dan kunnen fototopics na 1 reactie "wat een mooie foto's" ook wel gesloten worden? Het is juist goed dat er meer reacties komen, dat laat zien dat meer mensen hier problemen mee zien en niet maar een enkeling waardoor TS wellicht denkrt: valt wel mee dus.
Als het gaat om een dierenwelzijn kun je nooit genoeg herhalen, het paard heeft geen stem.
CaroBaex schreef:Captain schreef:Hoezo mogen meningen ook niet herhaald worden? Dan kunnen fototopics na 1 reactie "wat een mooie foto's" ook wel gesloten worden? Het is juist goed dat er meer reacties komen, dat laat zien dat meer mensen hier problemen mee zien en niet maar een enkeling waardoor TS wellicht denkrt: valt wel mee dus.
Als het gaat om een dierenwelzijn kun je nooit genoeg herhalen, het paard heeft geen stem.
Precies deze aanname altijd.
Dat ik en andere mensen die wat zwaarder zijn denken "owhhh valt wel mee!" Nee. Gewoon nee. Wij worden constant afgebrand. Me owh je bent wel heel groot of en dit plaatje is niet mooi want je bent tezwaar. Dit is iets waar ik in mijn 15 jaar dat ik paard rij altijd tegen aanloop. Zelfs toen ik op mijn lichts was (80 kilo ) was het niet goed . En na gaan. Ik reed toen op een paard van 1,65 a 1,70.en ik ben zelf 1,60 . Weetje je denkt wel dat we zo denken maar nee. Ik heb het 15 jaar moeten aanhoren dat ik maar nog dunner moest worden. Daarom heb ik toen 2 jaar niks meer met paarden gedaan. Want ik was er klaar mee. Just so you know. 1 van de beweeg reden om af te vallen was vanwege de paarden. Om he beter voor hun temaken. En dat mensen hier maar dood leuk zeggen dat niet aan hun welzijn denk. 1 woord. De grootste onzin ooit! Heb het met eigenaar over dit topic gehad. En zij is het eens met mijn mening en de mening van Kristy. Wij kennen dit paard. Jullie niet. Jullie kennen mij niet . Zij wel. Haar mening is het belangrijkste. Niet die van jullie. Jullie hebben maar 6 moment opnames gezien. En daar baseren Jullie je mening op. Dit is mijn laaste reactie. Deze negatieve vibes hoef ik niet. Ik was bereid teluisteren . Maar niet op deze manier. Dus ik vraag moderators om een slot op dit topic tedoen. Zodat deze discussie stopt. En niet omdat ik me aangevallen of ik dit niet wil horen. ( want note: hoor dit al me hele leven.) In de paarden wereld is het nooit goed genoeg dat heb ik in al die jaren wel geleerd. Voor nu I'm out! En tip voor iedereen hier, don't judge a book by its cover.
Noblesse_ schreef:Mensen zijn gefrustreerd en blijven erop doorhameren omdat je gewoon niet wil luisteren en meteen doet alsof iedereen je afbrandt op je gewicht of postuur. Dat is helemaal het punt niet.
Het gaat om de COMBINATIE van jouw bips en het zadel. En dat wordt door ts en Kristy volledig genegeerd.
Als ik op een 16inch zadel ga zitten komt er ook commentaar op, en terecht, want ik pas niet in een 16 inch.
poes schreef:Nu dram jij toch net zo goed kristy?
Noblesse_ schreef:Doordat jij/ ts aangeeft dat het besproken is met de eigenaar en dat die geen probleem ziet en ts gewoon mag opstappen en ook zál opstappen op dit zadel. Daarom.
Kinke schreef:ik zou de TS wel eens op dit paard willen zien zonder zadel, en dan ook met neckrope en het verder vriendelijke beeld
TS, de clou is dat omdat het zadel niet de juiste maat is voor je, je op de achterkant van het zadel zit. Dit veroorzaakt druk op de rug van het paard. Een zadel in de juiste maat zal ook veel lekkerder zitten en het rijden gemakkelijker maken