Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Taucha schreef:Yeahhhh lift off! Super zeg!
(Nu het dekje eronder uit is valt me op dat het zadel meer ei-vorm lijkt te hebben dan het kind. Lijkt alsof ie aan de bovenkant net wat te smal is? Of vertekend het beeld alleen nu zo schuin van voren?)
Zertab schreef:Ik blijf het zo knap vinden!
manubres schreef:Ben echt heel benieuwd hoe ze het verder gaat doen!
Gypsy schreef:Wauw wat heerlijk zeg, zo vrij van stress en met een positieve vibe de eerste meters maken.
Avalanche schreef:Dit is wel het meest sensibele paard wat ik ooit heb ingereden. Ik heb er heel wat op mijn naam staan, maar deze is something else.
Ik heb nog een paar foto's maar weet eigenlijk niet of het hier mag. En anders wordt het gewoon volgtopic deel 2![]()
[ [url=m/FsBdqK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/mLdWRI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik denk wel dat we het wat spannender moeten gaan maken trouwens
Er zit geen dekje onder omdat het begon te schuiven, zadel bleef gewoon liggen waar het lag![]()
En toen heb ik het dekje er maar onder uit getrokken, en zijn we zonder verder gegaan
Daphara schreef:Had je er weer een Anky dekje onder? Die zijn echt een ramp met schuiven bij sommige paarden. Probeer eens een LeMieux dekje (suede of cotton), die blijven doorgaans perfect liggen.
ikke schreef:Daphara schreef:Had je er weer een Anky dekje onder? Die zijn echt een ramp met schuiven bij sommige paarden. Probeer eens een LeMieux dekje (suede of cotton), die blijven doorgaans perfect liggen.
Nope, ook niet.
Hier dan weer goede ervaring met polypads op een paard, maar op een ander paard werkte het voor geen meter.
Ze zijn allemaal goed en allemaal waardeloos; afhankelijk van je eigen combi. Nee, daar wordt je niet per se blij van maar is wel de realiteit.