Ze vond het een beetje spannend, want het was anders dan anders. Dan pakt ze meteen het tempo weer over zodra ze kan. Uiteindelijk liet ze mooi los, maar ze moet nog meer op lengte en nog meer over de rug. Dat zie je ook op deze foto's terug.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Als je lekker achter in de stoel kan zitten met de druk op jouw voeten zijn jouw armen ook meer ontspannen naast je te hangen. En kun je ook je onderrug wat minder hol trekken. Verder loopt ze al fijn zo neerwaarts naar de hand toe volgens mij
Moet er wel eerlijk bij zeggen dat er een greppel in het land zat, zij het een smalle. Daar had Jody geen last van, maar ik wel. Die wagen stuiterde soms zo dat ik los kwam van de stoel
dus ik zette me schrap met die ene voet.
Klinkt in ieder geval heel fijn

Rocamor schreef:Ze doet het netjes, toch?
Net na het omstellen bij de 1e boog zie je volgens mij dat ze even haar balans kwijt raakt, maar pakt het netjes weer op.
Ze doet het heel keurig! Je ziet ook dat ze over de BE-lijn keurig recht stelt en het tempo blijft van mij. pien_2010 schreef:Dan is mennen waarschijnlijk haar "ding"! Leuk.
Of in een ander gebied. Met ruim 1,5 uur zijn we ook in Ermelo, daar kan je ook prachtig rijden. Ik ken alleen geen routes daar

Rijen is echt wel ruim 3 uur met de trailer. Heb toevallig wel in Tilburg gewoond als kind dus die omgeving ken ik wel.
SjonnieZ schreef:Kookaburra schreef:Op pagina 1 staan een paar berichten waarin het verschil wordt uitgelegd
Oke dan denk ik tuigen is rechtuit en hard gaan
Mennen is meer dressuur matig en technisch?