18 juli EquiDay - durf jij alweer naar een event?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Durf jij alweer naar een evenement?

Poll eindigt op

Ja
109 (44%)
Misschien
8 (3%)
Nee
41 (16%)
Durven wel, maar geen behoefte aan
86 (35%)

Totaal aantal stemmen: 244

mvdbijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-21 20:50

Keuringen is weer iets aparts maar, daar zullen veiligheidsregios ook een rol in spelen.

callippo

Re: 18 juli EquiDay - durf jij alweer naar een event?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-21 21:26

Vorig jaar met de zomereditie waren de regels hetzelfde. Toen kregen we voor EquiDay goedkeuring van de burgemeester en de veiligheidsregio. (combinatie vaste zitplaatsen en doorstroomlocatie).

Het grootste probleem zit hem in dit geval in de traagheid bij instanties en de exacte interpretatie van de regels.

Nog even hoop houden...

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-21 22:36

Ok we wachten af en blijven duimen...

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 09:19

Hoop dat er snel wat bekend is, moet voor mijn man een voorziening huren en hebben daar dinsdag een afspraak voor. En hoop natuurlijk ook voor zekerheid voor alle standhouders en deelnemers en organisatie

AstridJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 18:00

Wat een ellende zo die onzekerheid, ik hoop echt dat het door kan gaan!

callippo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-21 16:08

Positief nieuws: EquiDay mag doorgaan!

Met onze indeling, de scheiding van zitplaatsen bij shows en doorstroom bij de stands, voldoen we aan de RIVM richtlijn voor evenementen.

Grote opluchting voor ons, grote voorpret voor iedereen die komt :-)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-21 16:09

*\%/*

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-21 16:19

Joehoe! :) :) :) :) :) *\o/*

Edit; ho kitten deed de blije smileys, ach ja :o

mvdbijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-21 16:57

Wat fijn, hopelijk wordt het nog een beetje mooi weer, dat maakt het helemaal af!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-21 16:57

Mijn app zegt van wel. :D

Nu duimen dat het zo blijft...

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-21 23:18

Heel eerlijk vind ik het show/demoprogramma niet erg spannend, maar ik snap ook wel dat er daarin niet veel risico's genomen zijn. Maar ik ben echt ernstig toe aan even lekker langs de standjes struinen en woon om de hoek, dus ik ga zeker.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-21 20:00

Is er nog iemand die in het noorden woont en eventueel wel samen er heen wil met mij?

Ik weet namelijk niet of ik wel alleen erheen durf te rijden en weer terug, dus wat gezelschap is welkom.

callippo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-21 08:29

Karina schreef:
Heel eerlijk vind ik het show/demoprogramma niet erg spannend, maar ik snap ook wel dat er daarin niet veel risico's genomen zijn. Maar ik ben echt ernstig toe aan even lekker langs de standjes struinen en woon om de hoek, dus ik ga zeker.

Gezellig dat je toch komt :-)
Programma is niet het spannendste ooit, hoewel er toch weer aardig wat nieuwe namen op staan en zelfs buitenlandse gasten, een Linda Parelli bijvoorbeeld lukt even niet in deze tijd ;-) En ik ben érg blij dat er zoveel trainers en instructeurs nog zo kort vooraf tijd hebben en naar EquiDay willen komen.

Mocht je willen komen: bestel dan snel je ticket! Er is een limiet van 1000 tickets en dat is al bijna bereikt.
Of als je wil komen helpen: we kunnen vanwege afmeldingen (Door Corona/quarantaine) nog versterking gebruiken. Halve dag helpen, halve dag gratis entree (eten en drinken ook verzorgd).

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-21 09:09

Wij komen, mocht je iemand (man) in een balans rolstoel zien spreek ons gerust aan ;) niet schrikken mijn man heeft een erg blauw oog. Dinsdag met proefrit op de balansrolstoel heeft hij een ongeluk gehad (ging onverwacht op de rem/parkeerstand waardoor hij ineens stilstond vanuit ruim 12 km/u) Hij heeft nog steeds vertrouwen in de rolstoel gelukkig want we wilden het speciaal voor equiday huren. Gelukkig is de schade beperkt tot een enorm blauw oog en een breuklijntje in zijn schouderblad.

mvdbijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-21 09:36

Het weer ziet er goed uit, geweldig! Zie je een blauwe paardenauto, dat ben ik :-) samen met een vriendin die hele leuke aanbiedingen heeft dus kom zeker even langs!

Heidi3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-21 13:01

Is equiday op dezelfde plek als voorgaande jaren?

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-21 14:20

Ik ben aan het twijfelen of ik een ticket zal halen, zal dan wel alleen zijn

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-21 14:59

Had wel willen gaan maar krijg morgen mijn 2e vaccinatie. Van de eerste al aardig hoofdpijn gehad. Dus blijf zondag liever in de buurt van mijn huis.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-21 15:26

Mijn programma is af. Ik loop alleen dus spreek mij gerust aan. :D

Zin in!

callippo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-21 17:34

Heidi3 schreef:
Is equiday op dezelfde plek als voorgaande jaren?

Ja, weer in Ermelo, maar deze keer buiten (net als vorig jaar, anders dan 'normaal')

MissyNr1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-21 17:58

Ik zou ook graag met mijn moeder willen komen. Alleen is zij allergisch voor paarden en ondanks medicatie wil ze nog wel eens hoesten en niezen .. Normaal gesproken is dit geen punt maar ik ben nu wel een beetje bang dat men dat wel vervelend gaat vinden.. Is het dan slimmer om weg te blijven?

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-21 18:38

Ik ben ook wel herkenbaar met mijn blauwe korte haren. Ik durf echter zelf niet zomaar iemand aan te spreken die ook alleen loopt, dus roep gerust hoi naar mij, maar ik zal waarschijnlijk alleen verbaast opkijken. :+ Mijn programma zie ik wel. Ik wil sowieso die met angst omgaan dingen en de shetlanders zien.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-21 18:44

Jorex schreef:
Ik ben ook wel herkenbaar met mijn blauwe korte haren. Ik durf echter zelf niet zomaar iemand aan te spreken die ook alleen loopt, dus roep gerust hoi naar mij, maar ik zal waarschijnlijk alleen verbaast opkijken. :+ Mijn programma zie ik wel. Ik wil sowieso die met angst omgaan dingen en de shetlanders zien.

Ik spreek je wel aan dan als ik je zie. Met je boktnaam dan want ik weet niet hoe je heet. :+

callippo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-21 18:48

MissyNr1 schreef:
Ik zou ook graag met mijn moeder willen komen. Alleen is zij allergisch voor paarden en ondanks medicatie wil ze nog wel eens hoesten en niezen .. Normaal gesproken is dit geen punt maar ik ben nu wel een beetje bang dat men dat wel vervelend gaat vinden.. Is het dan slimmer om weg te blijven?

Lastig hè.
Maar er kunnen ook mensen komen met hooikoorts, of mensen zoals ik, die gaan niezen van chocola, kauwgom en zon :roll:
We verwachten dat mensen hun verantwoordelijkheid nemen. Niet komen bij een verkoudheid, keelpijn, verhoging etc. Maar mensen met hooikoorts of allergie zijn niet besmettelijk. Ik snap je gevoel, dat je andere niet wilt verontrusten, maar blijf dan lekker aan de buitenste rand van de tribune, dan is het risico dat je een paardenhaar tegenkomt ook wel héél klein.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-21 18:51

Bellatrix schreef:
Jorex schreef:

Ik spreek je wel aan dan als ik je zie. Met je boktnaam dan want ik weet niet hoe je heet. :+

Jorex is wel fijn minder voorkomend dan mijn echte naam. _O-

Over hierboven met de paardenallergie, ik ben zelf letterlijk allergisch voor hooi. Dus ik nies driemaal na het vullen van een hooinet. Dus de kans is groot dat als er hooi aanwezig is ik ook eens moet niezen. :P