Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Karina schreef:Heel eerlijk vind ik het show/demoprogramma niet erg spannend, maar ik snap ook wel dat er daarin niet veel risico's genomen zijn. Maar ik ben echt ernstig toe aan even lekker langs de standjes struinen en woon om de hoek, dus ik ga zeker.
Jorex schreef:Ik ben ook wel herkenbaar met mijn blauwe korte haren. Ik durf echter zelf niet zomaar iemand aan te spreken die ook alleen loopt, dus roep gerust hoi naar mij, maar ik zal waarschijnlijk alleen verbaast opkijken.Mijn programma zie ik wel. Ik wil sowieso die met angst omgaan dingen en de shetlanders zien.
MissyNr1 schreef:Ik zou ook graag met mijn moeder willen komen. Alleen is zij allergisch voor paarden en ondanks medicatie wil ze nog wel eens hoesten en niezen .. Normaal gesproken is dit geen punt maar ik ben nu wel een beetje bang dat men dat wel vervelend gaat vinden.. Is het dan slimmer om weg te blijven?
Bellatrix schreef:Jorex schreef:Ik ben ook wel herkenbaar met mijn blauwe korte haren. Ik durf echter zelf niet zomaar iemand aan te spreken die ook alleen loopt, dus roep gerust hoi naar mij, maar ik zal waarschijnlijk alleen verbaast opkijken.Mijn programma zie ik wel. Ik wil sowieso die met angst omgaan dingen en de shetlanders zien.
Ik spreek je wel aan dan als ik je zie. Met je boktnaam dan want ik weet niet hoe je heet.