Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lipstick schreef:Och, jee... je zal het vast goed bedoeld hebben. Maar ik zou hier als eigenaar ook echt niet blij mee zijn (en dat vind ik dan nog netjes uitgedrukt), dus ik begrijp de eigenaar zeker. De zijkant/manen schrok ik al enigszins van, maar de voorpluk.. aii
Een duidelijk leermoment voor jou dit, hoop ik.
Mearas schreef:Lipstick schreef:Och, jee... je zal het vast goed bedoeld hebben. Maar ik zou hier als eigenaar ook echt niet blij mee zijn (en dat vind ik dan nog netjes uitgedrukt), dus ik begrijp de eigenaar zeker. De zijkant/manen schrok ik al enigszins van, maar de voorpluk.. aii
Een duidelijk leermoment voor jou dit, hoop ik.
Zeker!
Lipstick schreef:Gelukkig. Iedereen heeft wel eens iets onhandigs gedaan! Ik net zo goed..
Het groeit weer aan, dat scheelt.
Chinas schreef:Ik moest wel erg lachen om die foto's![]()
Gelukkig groeit het gewoon weer aan! Zelf heb ik laatst voor de grap de voorpluk van mijn eigen paard recht geknipt. Was niet mijn beste idee ooit. Inmiddels zijn we 2.5 maand verder en ziet het er weer wat normaal uit.
Brainless schreef:Lipstick schreef:Gelukkig. Iedereen heeft wel eens iets onhandigs gedaan! Ik net zo goed..
Het groeit weer aan, dat scheelt.
Ik ook, maar dat was met mijn eigen paard.
Kwam er achter dat scheren niet zo mijn ding was![]()
Ik zou never nooit niet (zonder toestemming) knippen/scheren aan een andermans paard.
Je knipt toch ook niet zomaar iemand anders zijn kind en dan oeps dat groeit wel weer aan?
Skippy01 schreef:Als dit mijn paard was, kon je direct vertrekken als verzorger en hoefde je nooit meer terug te komen.
Er wordt NIET geknipt aan andermans paarden zonder toestemming. Ook niet als het (misschien al jaren) je verzorgpony/paard is.
En vooral die voorpluk... Een voorpluk knippen is überhaupt gewoon een doodzonde...