Wat een geweldige foto's Ik krijg van de groep in dat licht gewoon gelijk zin om te schilderen wat prachtig
prachtige foto's, het klinkt als materiaal voor een romantische film haha. Echt ook niks 'geworden' met je chauffeur?
Goof schreef:Waan-zin-nig! Blijf alsjeblieft foto's posten en topics openen. Je hebt zo'n unieke, schitterende stijl. Ik kan hier naar blijven kijken.Ik zou die onweer-foto's trouwens ook graag op normaal formaat willen zien ipv alleen in een collage.Preciés dit +1
Doubtless schreef:Goof schreef:Waan-zin-nig! Blijf alsjeblieft foto's posten en topics openen. Je hebt zo'n unieke, schitterende stijl. Ik kan hier naar blijven kijken.Ik zou die onweer-foto's trouwens ook graag op normaal formaat willen zien ipv alleen in een collage.Preciés dit +1+2
Super gave foto's! Vooral de 'groepsportretten' met verschillende kijkrichtingen Je hebt de dynamiek van paarden in een kudde mooi weten te vangen
Ik ben via Insta "meegereist". Wat heb jij mooie dingen gezien onderweg en ook waanzinnig prachtig vastgelegd. Echt schitterend!
Wat een mooie foto's, je hebt echt een prachtige stijl en het weer op de achtergrond geeft het nog een beetje extra!