Ik vind het echt super wat je voor je paardje over hebt! Alle complimenten

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
bigone schreef:Zeg je nu dat die man nog drie paarden daar heeft staan? Is daar naar gekeken hoe die er uit zien?
Het kan natuurlijk gebeuren dat die man echt te oud werd of een aandoening kreeg waardoor hij de dieren verwaarloosde maar wanneer hij er nu nog wat heeft zal er toch een melding gedaan worden , hoop ik.
Mk1978 schreef:Net de foto’s in je OP nog eens teruggekeken maar wat knapt hij al lekker op zeg! Heerlijk! Heeft hij toch wat meer krachten om aan de behandeling te beginnen dinsdag. Moet hij dan gedurende de hele behandeling op de kliniek blijven? Het is “gelukkig” nu een hele droge periode, dat is voor hem nu wel heel gunstig.
Ik ben ook wel benieuwd naar de toestand van de andere paarden die daar gebleven zijn?
Earth schreef:Jeetje die heeft wel veel moeten inleveren.
Ik plaats toch even een kritische noot. Is het wel zinvol? Je weet niet of hij er vanaf komt? En hoe zit het met de pees? Als die nog steeds chronisch kapot is, dan wordt her wel heel lastig allemaal. Ik vind het heel bijzonder dat je in hem wil investeren, maar wat ga je er voor terug krijgen vraag ik me dan af....
Ik bedoel dit absoluut niet banketstaaf hoor, ik ben gewoon benieuwd.