Kleuter Sjaan (v. Negro x Jazz) wordt een heuse Jeanne D'Arc

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Risxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-20 00:23

Mooi dier en het ziet er erg vriendelijk uit! :D Alleen de bandages vind ik dan weer erg zonde (en onnodig).

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-20 20:30

Zo leuk dat er toch nog best wat mensen zijn die haar herkennen na al die tijd.
En bedankt voor alle leuke reacties <3

Risxx schreef:
Mooi dier en het ziet er erg vriendelijk uit! :D Alleen de bandages vind ik dan weer erg zonde (en onnodig).

Dankje voor het compliment.
Waarom zonde als ik mag vragen?

xMvGV schreef:
Wat een prachtig en aansprekende merrie! Ze begint steeds mooier (en stoerder) te worden!
Je vorige topics heb ik ook allemaal bekeken en gelezen (vooral het commentaar/discussies die voortkwamen) maar ik denk dat je ontzettend verantwoord, eerlijk en keurig bezig bent en je goed kijkt naar de behoeften van zowel het dier als jezelf en maakt daar samen het beste van, met dit als resultaat. Hopelijk gaan we haar in de toekomst vaker zien! +:)+

Dankjewel!
Als er we weer een stukje verder zijn, zullen we wel weer eens een update geven!

Jessix schreef:
Ik heb eigenlijk alleen de foto’s gezien en niets gelezen. :)

Ook niets mis mee!

Alenthe05 schreef:
Fantastisch paard!

Z2 met 6jr, ach ik denk dat jij heel goed weet wat je doet. Als ik zo lees dat het dier maar 4x pw gereden word en dit zo oppakt, geweldig toch? Sommige paarden moet je wat uitdagen als worden het hele vervelende...

Veel succes samen, blijf jullie volgen.

Hier zit wel een flinke kern van waarheid in. Nu je dr meer werk kan geven wordt ze gewoon steeds makkelijker. Eerder kon ze enorm afgeleid zijn en daar ook wat ondeugend in worden.
Nu zet je haar aan het werk en is het ook vrij snel klaar.