Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pinda_Dipje schreef:Oke even spannend dus of mijn merrie dat tegen die tijd bij kan houden![]()
Wij hebben voor de liefhebbers tegen die tijd nog wel plek voor 1 a 2 paarden op de wei. Ruiters zijn ook welkom om te overnachten mitsdien met eigen kampeermiddel. Tegen die tijd wonen we in Oene, ongeveer 10 - 15 trailerminuten van de startlocatie.
Hubbels schreef:Even totaal off topic, Pinda_Dipje ; wat een ontzettend gaaf huis heb je te koop!
marije1109 schreef:Ja inderdaad hopen dat de routes dit jaar weer beter zijn. Altijd met plezier gereden, maar man afgelopen jaar vond ik de routes toch wel bagger.
Hopelijk een nieuwe routecoordinator, anders weet ik nog wel wat mensen
Pinda_Dipje schreef:Hubbels schreef:Even totaal off topic, Pinda_Dipje ; wat een ontzettend gaaf huis heb je te koop!
Thanks, wat een geluk: Het staat (nog) te koop![]()
Oke fijn dat je wel een beetje zelf je tempo mag bepalen, mijn merrie is nu nog revaliderende en ik weet niet of ze op tijd in staat is om ook het tempo hoog te houden. We gaan het zienZijn er meer mensen die alleen rijden, of rijd nagenoeg iedereen in groepjes of met bekenden?