Eston (v. Everdale) in training tijdens deze zonnige dagen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 11:42

Offtopic ;)
Laatst bijgewerkt door Kabayo op 27-02-19 12:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 11:47

Ik kan me nog herinneren dat er in vorige topics commentaar kwam op haarkeuzes, outfitkeuzes en dat soort onzin. Daar krijg ik een zure smaak van in m'n mond, of het nou jaloezie is of wat anders.

Voor mijn gevoel moeten sommige bokkers zeiken om het zeiken. Ik neem aan dat goed onderbouwde tips geen enkel probleem zijn, maar van die losse kreten over houding slaan gewoon nergens op.

On another note, jullie staan er weer super op! Eston blijft zo knap :).

vaaleriee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 11:51

Kabayo schreef:
Toch apart dat deze combi nooit commentaar mag krijgen..

Sinds jij zoveel commentaar op een van je topics kreeg, vind ik je reacties vaak zo zuur. :( Het komt over alsof je vindt dat je onterecht commentaar hebt gekregen en je jezelf toch altijd even moet laten horen wanneer er een topic is waar ook veel commentaar wordt gegeven en mensen opkomen voor de TS. Erg vervelend.

Ik vind je houding juist al een stuk verbeterd TS. Zeker je beenligging is echt een stuk beter!

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 11:58

Verwijderd ivm offtopic
Pb gestuurd
Laatst bijgewerkt door Kabayo op 27-02-19 12:05, in het totaal 2 keer bewerkt

vaaleriee

Re: Eston (v. Everdale) in training tijdens deze zonnige dagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 11:59

Dat hoop ik wel ja :) Prima, zo vind ik veel van jouw reacties erg apart.

x_tico

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 12:02

Heel stoer dier heb je daar zeg!!!

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 12:37

Ik zie ook dat deze combinatie absoluut geen commentaar mag krijgen...want dan ben je jaloers? Waarom jaloers?

Maargoed, ik zie eigenlijk in alle topics dezelfde soort foto's van ts. Ik zie geen verslechtering maar ook geen verbetering, beetje hetzelfde. Misschien leuk om eens andere foto's te plaatsen van andere oefeningen?

Paardenfann4

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 12:40

Ik vind je houding juist erg verbeterd met een tijdje terug. Ik snap nooit zo goed waarom er altijd negatief commentaar moet komen. Net of iedereen perfect op het paard zit? Je weet zelf ook de verbeterpunten wel dus het is niet nodig dat iedereen daar in elk bericht hetzelfde commentaar op moet geven. Wel opvallend is dat het altijd dezelfde personen zijn die negatief commentaar leveren in elke post die ze plaatsen. Maar blijkbaar halen ze daar zelf veel voldoening uit. Ik vind jullie een prachtige combinatie.

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 12:45

Cinnepin schreef:
Ik zie ook dat deze combinatie absoluut geen commentaar mag krijgen...want dan ben je jaloers? Waarom jaloers?

Maargoed, ik zie eigenlijk in alle topics dezelfde soort foto's van ts. Ik zie geen verslechtering maar ook geen verbetering, beetje hetzelfde. Misschien leuk om eens andere foto's te plaatsen van andere oefeningen?

Volgens mij zie je dat dan echt verkeerd.
Maar ik ken jou ook alleen als bokker die heel graag commentaar geeft, en verder zelf nooit iets plaatst :+

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 12:47

ik plaats geen commentaar, ik kraak haar toch niet af? Zeg alleen dat ik eigenlijk altijd hetzelfde zie...

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 12:49

Ik zei het toch ook in algemene zin?
Dat is hoe jij op als bokker op mij overkomt, wat je met die info doet moet je lekker zelf weten ;) .

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 13:01

Maar als je het niet leuk vind om naar te kijken, dan hoef je TS d'r topics natuurlijk niet open te klikken. :)

n_love_qwert

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 13:02

Of het nou onderbouwd is of niet, het blijft natuurlijk een feit dat het onzin is om 100x dezelfde tip te posten, allemaal achter elkaar!!! Na 1, wellicht 2 keer weet ze het ook wel he. Plus vind ik dat er hier veel conclusies worden getrokken uit een paar foto's, maar goed, dat is misschien weer een andere discussie!! Ik vind dat je hem lekker aan het lopen hebt TS.

xSogno

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 13:03

Ik denk dat commentaar wel mag, maar dan wel gefundamenteerd met verbetertips. 'jouw houding is slecht' kan ts niet zoveel mee.

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-19 13:04

Bedankt voor de leuke reacties tussendoor! :D

Wat betreft wel of geen commentaar, iedereen mag commentaar geven vind ik, mits onderbouwd. Maar ik vind het wat ongelijk als ik dan zelf geen onderbouwing / reactie mag geven. Dan ben ik degene die het commentaar niet accepteert... En bij sommigen van jullie snap ik eerlijk gezegd niet dat jullie reageren, jullie hebben mij ook in andere topics besproken toen er ook 'drama in het topic'' was, niet zo netjes.

Paardenfann4

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 13:15

Judass schreef:
Dat is hoe jij op als bokker op mij overkomt, wat je met die info doet moet je lekker zelf weten ;) .

Zo komt het op mij ook over. Zie zelden 1 positief bericht van deze poster. Het is alleen maar negatief en overal is commentaar op. Blijkbaar niks beters te doen of zo.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 23:09

Paardenfann4 schreef:
Judass schreef:

Zo komt het op mij ook over. Zie zelden 1 positief bericht van deze poster. Het is alleen maar negatief en overal is commentaar op. Blijkbaar niks beters te doen of zo.

Tja, ik heb wel vaak positief commentaar van haar gehad. Dus misschien beter kijken, als je toch niks beters te doen hebt

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-19 23:14

Lijkt me niet nodig om (verder) bokkers in dit topic te gaan bespreken, als jullie wat aan elkaar kwijt willen kun je wellicht beter een pb'tje sturen. :)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 23:16

Hij is zoooo knap, TS :+:.

Je houding zit ook echt verbetering in! Super. Ik weet hoe moeilijk het is dat aan te passen als je eenmaal iets aangeleerd hebt.

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-19 23:19

Dankjewel! En dat klopt, dat is niet in een seconde perfect.. Maar nu ik er 7/8 voor op het protocol krijg, vind ik dat wel fijn om het terug te zien dat er toch ten opzichte van de 6/7 verbetering inzit :)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 23:22

Nessie schreef:
Dankjewel! En dat klopt, dat is niet in een seconde perfect.. Maar nu ik er 7/8 voor op het protocol krijg, vind ik dat wel fijn om het terug te zien dat er toch ten opzichte van de 6/7 verbetering inzit :)

Dat is idd een duidelijke verbetering en een net cijfer :j.

Anoniemk2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 23:40

TS, ik ben benieuwd naar filmmateriaal :)

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-19 10:34

Ik heb nooit echt iemand mee die echt een betere filmcamera heeft, maar als ik een x filmpjes maak, zullen die op mijn social media komen te staan.

Caitlin_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-19 10:38

Wat een gaaf paard <3 die wil ik ooit een keer op de foto zetten hoor!!

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-19 10:42

Dankjewel! Je woont wat ver zie ik, maar als je een x in de buurt bent, ben je van harte welkom :)