Tinker Mira eerste keer op het strand

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 19:59

Gaan we lekker allemaal? Een deel van de reacties hier is echt ronduit grof. Dat werd deze week in een ander topic ook niet getolereerd.
Laatst bijgewerkt door Laurie op 24-10-18 20:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 19:59

hanos schreef:
Ik vind dat riempje hoe heet dat dat de mond niet ver open kan er zielig uit zien.en die mega zweep.arm dier kan niks meer zeggen zo

He! Het is weer vakantie :roll:

Sweetgirl1

Re: Tinker Mira eerste keer op het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 20:17

Mensen hou op. Te voelt zich niet prettig en zegt al niks meer.

Ze weet het En laat het gewoon. Bokt is weer op zn best hoor wordt weer lekker negatief gepraat hier.

Ik vindt dat je ondanks alles goed bezig bent TS. K ben ook geen slanke dame en heb ook moeite met het rijden dus weet hoe je je voelt. Trek je er niks van aan je doet je best.

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 20:35

Mensen zitten hier helemaal niet om alleen maar kritiek te leveren, genoeg rij- en in the picture topics waarbij heel veel positief commentaar gegeven wordt, maar TS: Je wordt niet belachelijk gemaakt, en je wordt ook niet de grond in getrapt. En deze defensieve houding helpt een beetje de verkeerde kant op.

Voor de duidelijkheid, ik vind het superleuke foto's, viel me op dat je keurig zit ook op de galopfoto, mooie beenhouding, los en ontspannen, en ik vind het een zeer leuk paardje.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 20:47

Het is gewoon raar dat als er 3 pagina’s gezegd wordt dat iemand het paard in de krul trekt dat geoorloofd is maar als er gezegd wordt dat je te zwaar voor je pony bent (wat je ook niet kunt schuiven onder de noemer momentopname) dat dat dan weer niet mag

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 21:01

Wat mij betreft is dat ook niet geoorloofd. Je moet best ergens een keer een opmerking over kunnen maken, maar het slaat altijd zo snel door. Ik vind een aantal reacties hier echt heel onsympathiek. Als je dergelijke reacties zelf zou krijgen zou de zin om nog ergens op te reageren ook wel weg zijn.

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 21:18

Weet ik niet hoor. Ik heb, toen ik nog een Facebook account had, ook weleens een paar heel pittige reacties gehad, die ik echt, echt niet leuk vond, en ook best pijn deden. Soms moet je dan ff afsluiten, even nadenken, en dan weer reageren. En eigenlijk hadden ze best wel gewoon gelijk, ook al vond ik het niet leuk. Dat ging niet over afvallen, wel over hoe ik toen reed, en dat was gewoon echt niet correct. Ik ben les gaan nemen bij een heel ander persoon, en een jaar later kon ik heel andere foto's laten zien, waar ik wel blij mee kon en mocht zijn. En kreeg ik nog steeds wel commentaar (en terecht) maar ik heb er wel van geleerd hoe je er ook mee om kunt gaan.

En toegegeven: ik vind kritiek nog steeds moeilijk, en niet leuk. Maar ik heb wel gemerkt, dat als je niet gelijk in de verdediging schiet, en het even op je in laat werken, dat je er dan best van kunt leren. En niet alles wat iedereen zegt, is waar, niet alle kritiek is constructief, maar de meeste mensen bedoelen het echt niet verkeerd, en niet iedereen is een wonder van tact.

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 21:38

Sorry, maar ik vind het plaatje ook niet zo mooi :n . Ik denk dat we allemaal het beste met jou voor hebben en met je paard ;) !

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 22:15

Moderatoropmerking:
Ook hier is het niet verboden om opbouwende tips te geven of aan te geven wat je opvalt op de foto's. Wat echter niet bevorderlijk is voor de sfeer in het topic, maar ook het gevoel van een TS, is het blijven herhalen en herhalen waardoor een topic verzand in 'bashen' en persoonlijk worden.
Daarnaast is de discussie of er wel of niet iets gezegd mag worden even storend en een manier van bashen de andere kant op.

Om antwoord te geven op die vraag, ja, er mag iets van gezegd worden, maar breng het op een constructieve manier en voorkom met z'n allen de ellenlange herhaling. Op deze manier brengt een opmerking uiteindelijk veel meer, dan wanneer je elkaar in het harnas jaagt en daarmee de inhoud afstoot.

Vanaf hier zal er dus ook op die herhaling gemod worden tenzij het werkelijk iets toevoegt aan het topic.
De algemene discussie kan elders gevoerd worden mocht daar behoefte aan zijn.

wortelvan12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 12:21

Wat een ontzettend leuke sprekende pony! Die manen <3

Is het misschien een idee om ermee te gaan mennen? (sorry ik vind je ook te zwaar) maar kan me voorstellen dat je wel plezier wilt beleven met je pony en dan lijkt mennen mij een perfecte oplossing. Er zijn enorm leuke paden en routes die je kunt maken met deze geweldige pony!