Renee1991 schreef:Pfff, ik word hier zo moe van Gail. In ieder topic wat je opent gaat het precies hetzelfde. Iedereen zegt - ondanks dat de foto's er echt niet om liegen - dat het er super uit ziet. Eén iemand heeft de ballen om te zeggen dat je te zwaar oogt (vooruit, laat ik het 'oogt' noemen) en die wordt compleet afgeschoten door de rest van de reagerende mensen.
In ieder ander topic dat geopend wordt door wie dan ook komen er bergen met kritiek over wat er allemaal niet goed is, maar als jij een topic opent is het plots heilig.
Kun je geen kritiek verdragen, open dan geen topic of leer incasseren.
Ik zie zonder twijfel op deze foto een paard dat zichtbaar moeite heeft met zijn ruiter. Ik zie op nagenoeg alle foto's onbalans, je kunt mij niet wijsmaken dat dat komt doordat foto's momentopnames zijn. En zoals een ander al zegt, als jij zó goed voor je paarden zorgt, waarom zie je de feiten dan niet onder ogen?
Tuurlijk ziet Nash er goed uit als er een osteo naar kijkt. Als hij zonder belasting staat zal er niets met hem aan de hand zijn. Maar als jij er op zit heeft hij zichtbaar moeite. Wat een schat van een paard heb jij, dat hij ondanks de zware belasting zo zijn best voor je wil doen. Ik hoop oprecht dat je eens ophoudt met van je af te bijten en jezelf eens achter je oren krabt.
Nou moderator, kom maar door met dat we het lief moeten houden hier. Lekker onpartijdig
Ben het hier helemaal mee eens, heb meerdere topics van je voorbij zien komen.. En ik zie weinig tot geen gewichtsverlies bij de amazone. Dus de reacties word ook gewoon niets mee gedaan. Dus inderdaad heeft het weinig nut om er nog iets over te zeggen..
Wel blijft het feit dat het niet eerlijk is tegenover je paard om te verwachten dat hij een topconditie heeft en zware oefeningen moet doen, terwijl je zelf nog geen km kan hardlopen, die combinatie is niet mooi in mijn ogen.. Daarnaast denk ik inderdaad dat dit op latere leeftijd klachten kan gaan geven bij het paard, hoe goed hij dan ook in zijn spieren zit.. Dier heeft ook nog een wervelkolom die daar wel onder te lijden heeft.
Maargoed, blijkbaar mag je elkaar hier op bokt alleen maar veren in je reet steken, want inderdaad als het om een andere bokker had gegaan dan had iedereen er commentaar op gegeven.