holi(poeder) wat een feest

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

kvfoto

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-18 11:00

Duke schreef:
Via het rode uitroepteken rechtsonder het bericht, kun je een topic aanmelden voor uitgelicht (of melden als er iets niet aan klopt, maar dat is hier niet zo natuurlijk). En dan kan het op de voorpagina van Bokt terechtkomen. Kijk maar op de homepage van Bokt, daar zie je in de rechterkolom vijf foto's van topics die zijn uitgelicht. Oftewel: de moeite van het bekijken en lezen waard. ;)

Dankjewel voor de uitleg! Wat je zegt qua aanschaf is inderdaad ook als optie genoemd. Helaas konden we er met z'n allen niet uitkomen. Wellicht een volgende keer wel :D

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 11:00

kvfoto schreef:
Er was natuurlijk een reden dat de meeting niet door ging, dit kwam omdat iedereen holi poeder moest aanschaffen, je best wat nodig hebt per paard en dit was helaas niet voor iedereen een mogelijkheid.

Maar hé hartstikke leuk natuurlijk! :D

Ik lees het in het topic. :j
Ik denk dat als er een topic wordt gestart met een andere insteek (modellen schaffen zelf poeder aan, fotograaf maakt gratis foto's) er genoeg bokkers zijn die geld willen uitgeven voor dit soort foto's. :)

kvfoto

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-18 11:10

absque_dubio schreef:
kvfoto schreef:
Er was natuurlijk een reden dat de meeting niet door ging, dit kwam omdat iedereen holi poeder moest aanschaffen, je best wat nodig hebt per paard en dit was helaas niet voor iedereen een mogelijkheid.

Maar hé hartstikke leuk natuurlijk! :D

Ik lees het in het topic. :j
Ik denk dat als er een topic wordt gestart met een andere insteek (modellen schaffen zelf poeder aan, fotograaf maakt gratis foto's) er genoeg bokkers zijn die geld willen uitgeven voor dit soort foto's. :)

Nu vertelde de topicstarter van die meeting ook dat ze voor het eerst een fotomeeting ging organiseren, wat natuurlijk niet makkelijk is maar ik denk zeker dat je helemaal gelijk hebt, dat het met een andere insteek wel zou werken.

Duke

Re: holi(poeder) wat een feest

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 11:18

Poehee, dat is wel een uitdaging door gelijk met zoiets te beginnen. Respect voor haar ambities! Maar ik lees hoge kosten. Dat is wellicht handig om dan vooraf hier goede afspraken over te maken. En de modellen zelf hun poeder te laten aanschaffen, in ruil voor meer gratis foto's dan gebruikelijk. Minimaal 15 foto's ofzo, want ook voor de fotografen is het natuurlijk een mooie uitbreiding van portfolio. Ik denk even hardop mee. :o

n_love_qwert

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 11:19

Werkelijk waar prachtig .... <3 <3 <3

kvfoto

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-18 11:21

Duke schreef:
Poehee, dat is wel een uitdaging door gelijk met zoiets te beginnen. Respect voor haar ambities! Maar ik lees hoge kosten. Dat is wellicht handig om dan vooraf hier goede afspraken over te maken. En de modellen zelf hun poeder te laten aanschaffen, in ruil voor meer gratis foto's dan gebruikelijk. Minimaal 15 foto's ofzo, want ook voor de fotografen is het natuurlijk een mooie uitbreiding van portfolio. Ik denk even hardop mee. :o

ja er zit zeker een prijskaartje aan, ja vind ik ook dat je zeker genoeg foto's moet kunnen aanbieden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 11:29

Wel dappere paarden had je! Bij ons vonden ze het alle 4 best wel eng namelijk, ik ben er nog vanaf gedonderd omdat ik poeder strooide _O- (staat nog op foto ook :') )

Annenas

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 11:32

waauw, wat gaaf!
Ik heb ook getemd voor uitgelicht!

enjoymyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 11:37

Kun je dat gooien van poeder niet eerst een paar keer oefenen met goedkope bloem?
Dan kun je daarna gewoon het kleurpoeder gooien en verspil je minder snel.

kvfoto

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-18 11:44

enjoymyhorse schreef:
Kun je dat gooien van poeder niet eerst een paar keer oefenen met goedkope bloem?
Dan kun je daarna gewoon het kleurpoeder gooien en verspil je minder snel.

Er zijn poeders van bloem, maiszetmeel enzovoort. ze vallen allemaal anders, Je kan zeker gewoon met bloem oefenen om je paard of hond eraan laten wennen.

kvfoto

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-18 11:48

Anoniem schreef:
Wel dappere paarden had je! Bij ons vonden ze het alle 4 best wel eng namelijk, ik ben er nog vanaf gedonderd omdat ik poeder strooide _O- (staat nog op foto ook :') )

Ze waren heel dapper! ouch! ik moet zeggen al doet een val zeer het is altijd grappig om het terug te zien op foto _O-

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 11:49

Zo duur zijn die zakjes toch niet als je ze zelf aanschaft als model?
Ik vind 7 kleuren voor 14 euro (×2 is 28 euro)

Ik zou als ik zelf de zakjes als model moet betalen, nog wel willen betalen voor de shoot ook.
Vind het hele gave foto's, weer eens compleet wat anders.
Voor een gewone goed shoot betaal je ook gewoon flink geld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 11:54

kvfoto schreef:
Anoniem schreef:

Ze waren heel dapper! ouch! ik moet zeggen al doet een val zeer het is altijd grappig om het terug te zien op foto _O-

Tja... _O- The moment before :')
Afbeelding

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 11:57

Wat een enorm gave foto's heb je kunnen maken TS!

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 11:58

Sunnda schreef:
Zo duur zijn die zakjes toch niet als je ze zelf aanschaft als model?
Ik vind 7 kleuren voor 14 euro (×2 is 28 euro)

Ik zou als ik zelf de zakjes als model moet betalen, nog wel willen betalen voor de shoot ook.
Vind het hele gave foto's, weer eens compleet wat anders.
Voor een gewone goed shoot betaal je ook gewoon flink geld.

Ik vond het ook nog wel meevallen kwa kosten.
Je hoeft geen kilo's te kopen (al kan dit natuurlijk ook, en dan evt. onder de modellen verdelen) maar gewoon wat zakjes kopen in de kleuren die je zelf graag wilt. Of wat van die pakketjes.

_Dreamer geweldige foto. _O- Heb je nog meer foto's van de shoot (evt via pb)? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 12:06

Wat een gave foto's TS!
In lange tijd niet zulke mooie foto's gezien!

Anoniem schreef:
kvfoto schreef:

Tja... _O- The moment before :')
[ [url=m/YVdu4g.jpg]Afbeelding[/url] ]

En nu willen we de 'achteraf-foto' natuurlijk ook zien O:)
Leuke hobby hebben we toch... Paarden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 12:13

Hahaha die heb ik nog niet, alleen een filmpje maar die krijg ik helaas niet geüpload ;)

En ik heb wel meer foto's en zal je er wel eentje in pb sturen, als ik alles heb komen ze ook in een topic! Vind het niet netjes de echte resultaten in TS d'r topic te plaatsen :)

kvfoto

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-18 12:29

Anoniem schreef:
Hahaha die heb ik nog niet, alleen een filmpje maar die krijg ik helaas niet geüpload ;)

En ik heb wel meer foto's en zal je er wel eentje in pb sturen, als ik alles heb komen ze ook in een topic! Vind het niet netjes de echte resultaten in TS d'r topic te plaatsen :)

ik ben benieuwd naar je topic!

xLeoniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 12:59

Gaaaaaaf!! Mocht je zoiets nog een keer weer willen doen of een poedermeeting wil organiseren meld ik me alvast aan!! :D

Ik woon ook in Groningen maar toen die meeting gepland was had mijn merrie een veulen die ik toen nog iets te jong vond :=

Zag trouwens dat ze bij Wish (of ali) ook van die tabletten en poederzakjes verkopen. Moet je natuurlijk dan wel heel vroeg van tevoren al bestellen, maar daar waren de kosten echt nog prima te doen.

AbleToDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 13:39

kvfoto schreef:
Rena100 schreef:
Hoeveel poeder heb je nodig? Ik fotografeer zelf ook hobbymatig dus zelf proberen zou ik ook nog wel leuk vinden. Moet alleen even een plek vinden waar dat kan bij ons op stal, bij de binnenbak wel, maar dan zit alles onder dat poeder natuurlijk haha

We hebben de zakjes niet geteld, soms waait het verkeerd, valt het verkeerd enzovoort. Maar er is echt wel behoorlijk wat doorheen gegaan. Ik zou uitgaan van twee keer kunnen gooien uit een zakje van 100 gram. Klopt alles gaat eronder zitten en degene die in de wind staat nog wel het meest hahaha

Hihi, heb je van die persoon toevallig ook geen foto's :D

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 13:56

Wow wat een gave foto's! Echt straalt eraf.

Als er een meeting word georganiseerd in het midden van het land zou ik ook wel mee willen doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 14:05

Wauw wat gaaf zeg! Dit is de eerste keer dat ik denk dat wil ik ook!
Als er een meeting in het noorden is dan meld ik me zeker aan. Zelf organiseren is wat lastig aangezien wij geen grotere donkere ruimte hebben.

kvfoto

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-18 14:15

dees_daan schreef:
Als er een meeting in het noorden is dan meld ik me zeker aan. Zelf organiseren is wat lastig aangezien wij geen grotere donkere ruimte hebben.

Wat leuk te lezen, ja diegene moeten we met z'n allen maar eens vinden oh en iemand die al die kleuren op het erf niet erg vind _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 15:18

kvfoto schreef:
dees_daan schreef:

Wat leuk te lezen, ja diegene moeten we met z'n allen maar eens vinden oh en iemand die al die kleuren op het erf niet erg vind _O-

Er is vast wel iemand die daar heel vrolijk van zal worden :')
Zou je dit ook met een hond kunnen doen trouwens? Of is dat met langharige honden niet verstandig?

kvfoto

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-18 15:29

Met honden kan het ook, ik verwacht niet dat langharig een probleem is al kunnen, net als paarden, ook honden het spannend vinden

Afbeelding

Afbeelding