[FOTOVERZ] Het 'oeh' en 'aah' fototopic!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

plutolover

Re: [FOTOVERZ] Het 'oeh' en 'aah' fototopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 17:31

Wat leuk topic zeg! Zal volgende week ook wat plaatsen. Hopelijk kunnen we wen voorbeeld hier aan nemen. Voordat heel bokt hier gaat plaatsen en t overzicht kwijt raken haha

Ik zou ook zo reageren eerst even eten

Wings_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 17:35

different1 schreef:
Wat een ontzettend leuk topic!!
Algemeen: ik zie goed verzorgde, blije paarden en mooi passende combinaties.

Volgens mij had wings nog geen compliment gehad, of ik heb er overheen gelezen, maar bij deze: wat ontzettend zonde dat jullie door een blessure moesten stoppen.
Ik vind het een stoer paard, en wat een punten op je jullie laatste concours _/-\o_
Heel knap, zeker na je inleidende stukje dat je paard het moeilijk vond om verbinding te houden.

@keelll94: wat een prachtige sjieke pony heb je! Die laatste foto is het uitvergroten waard, wauw!

Hierbij wat foto's van mij met mijn kleine grote vriend.
9jr nrps springgefokt ruin.
Bedoeling is om na 11jr weer terug de ring in te gaan, maar ik heb te kampen gehad met angst... nu dat weg is, gaan we weer hartstikke fijn gelykkig

[ [url=m/yBYDVG.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/dkfm2a.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/lydodz.png]Afbeelding[/url] ]

Dank je wel! Lief dat je dan toch nog reageert :)
Wat een fijn beeld geven jouw foto's! Zo goed aan elkaar gereden en toch ontspannen, super zeg!

Granoek, ik blijf jouw joekels geweldig vinden! En wat leuk om te zien dat je hem nog dressuurmatig ook goed rijdt :)

nps

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 19:11

Zo snel ff niks te plaatsen maar wat een top initiatief, ik vind het zo jammer dat door (gebrek aan) (leuke) reacties de drempel om een fototopic te plaatsen hoog is en blijft! *edit* ik heb nu t topic een beetje doorgekeken, hier word ik nou echt blij van, allemaal leuke combinaties die duidelijk plezier hebben in wat ze doen! Go oehh en ahh!

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 20:02

@iedereen bedankt voor de complimenten tot nu toe! Ik werd er echt blij van!
@evelien van Jana, mijn pony heeft ook zomereczeem.... Komt wel goed met de juiste voeding en oplettendheid en evt deken, maar met zon superbaasje heeft ze het in ieder geval al getroffen.
Afbeelding

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 20:12

Inderdaad, wat een ontzettend leuk topic!!

piffgek; Wat een veelzijdig paard heb je! Die zwemfoto is echt fantastisch! Je paard ziet er super relaxed en ontspannen uit, heel mooi dat je zowel zonder zadel & hoofdstel er op kan zitten voor de fun en dat je ook op een fijne manier met dressuur & cross bezig bent :j

Granoek: :wow: die is gaaf! Wat een kracht en plezier stralen jullie samen uit, echt een powerkanon! En wat heb je hem netjes aan het lopen.

different1: Wat zit je netjes rechtop! Superstoer dat je je angsten aangaat en toch de ring in gaat! Je pony ziet er echt uit als een harde werker en een echte sjouwer :p

Keel94: Oh wauw, penny dreams come true <3 Een gouden paard in de gouden lucht. Het hele plaatje klopt gewoon. Hele aansprekende en mooie pony, complimenten ook voor de fotografen. Die 1e zou ik groot aan de muur hangen als ik jou was!

Steffiee__: Wat een krachtpatser! :wow: Daar heb je af en toe je handen vol aan lijkt me :p Heel gaaf dat jullie zo veelzijdig zijn, goed meekomen in de dressuur en ook lekker gas geven in het bos. Op die galopsfoto stijgen jullie bijna op! En die laatste foto is zeker schattig, is het een kunstje of was het toeval? :p

evelien352: Wat een lieve fjord heb je! Leuk dat je zo met haar aan de slag bent, schriktraining, vrijheidsdressuur etc. Het ziet er uit alsof ze het allemaal prima vindt en lekker ontspannen is. Succes en veel plezier met de ontwikkeling :)

Dit is mijn pony Normini, hij wordt alweer 7 dit jaar en ik heb hem nu ruim 2 jaar. Hij is echt mijn vriend en we zijn van ver gekomen samen <3 Inmiddels gaan we dressuurmatig niet heel hard meer vooruit omdat ik ver weg woon ivm studie ;(

Boscrossen februari
Afbeelding

Boscrossen februari
Afbeelding

Eind april
Afbeelding

Boscrossen februari
Afbeelding

December
Afbeelding

Mei
Afbeelding

Afgelopen vrijdag
Afbeelding

MyWup

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 21:15

@castamickey, wat een hoog knuffelgehalte heeft jouw pony!! <3 je kan zien dat jullie dikke vrienden zijn :) en wat leuk dat jullie zo veelzijdig zijn!

Hier wat foto's van Wup en mij (Wup x Zelhem), mijn stoere paard, Wup is 13 jaar en ik heb hem nu 2,5 jaar. We rijden voornamelijk dressuur, we zijn nu Z1, springen vinden we ook leuk maar heb ik nog niet officieel gedaan.
Hij is heel cool en stoer en wil heel graag werken.
Helaas moet ik hem delen met mijn dochter ;) zij start L2 met hem.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Faitherr

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 21:18

ik hou echt van dit topic! Allemaal mensen (en paarden) die gewoon lol hebben in waar ze mee bezig zijn. Who cares dat hier en daar een hakje is opgetrokken of een ruiter 2 cm te lang is. We willen allemaal hetzelfde en dat is het beste voor ons paard!
En iedereen bedankt voor de reacties! Springen vind ze inderdaad geweldig en haar techniek verbaast me echt, ik heb haar in september gekregen, in november ons eerste 'sprongetje' gedaan (lees huppeltje van 20 cm) en vanaf daar heel rustig opgebouwd, de springfoto is van ergens begin januari dus ze heeft zich ontzettend snel ontwikkeld! Oh en voor degene die zei dat ze binnenkort ook hoopte weer zo hoog te kunnen springen. Ik was altijd een ongevreest persoon die overal wel over/doorheen ging en geen sprankje angst voelde, tot ik mijn eigen paard (verantwoording) kreeg, ouder werd, en een filmpje heb gezien van een paard dat heel naar viel bij een sprongetje van 70 cm.
Op deze springfoto zit ik dan ook hoogstwaarschijnlijk met samengeknepen billen en dichtgeknepen ogen :x

(deze teruggevonden, dit was onze eerste keer (hoger) springen, heuul spannend, vond ik dan, april zeilde er vrolijk overheen)
Afbeelding

x__danii

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 22:26

Faitherr schreef:
Oh en voor degene die zei dat ze binnenkort ook hoopte weer zo hoog te kunnen springen. Ik was altijd een ongevreest persoon die overal wel over/doorheen ging en geen sprankje angst voelde, tot ik mijn eigen paard (verantwoording) kreeg, ouder werd, en een filmpje heb gezien van een paard dat heel naar viel bij een sprongetje van 70 cm.
Op deze springfoto zit ik dan ook hoogstwaarschijnlijk met samengeknepen billen en dichtgeknepen ogen :x

Dat was ik! Super knap dat jij al een heel stuk verder bent met het overwinnen van je angst. Het ziet er altijd zo simpel uit en dan denk ik altijd; ‘joh Daan, vroeger sprong je wel hoger, stel je niet zo aan’. Eenmaal erop heb ik dan toch weer knikkende knietjes. Na jouw post heb ik weer goede hoop, ooit kom ik er wel weer!

Faitherr

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 22:34

x__danii schreef:
Faitherr schreef:
Oh en voor degene die zei dat ze binnenkort ook hoopte weer zo hoog te kunnen springen. Ik was altijd een ongevreest persoon die overal wel over/doorheen ging en geen sprankje angst voelde, tot ik mijn eigen paard (verantwoording) kreeg, ouder werd, en een filmpje heb gezien van een paard dat heel naar viel bij een sprongetje van 70 cm.

Dat was ik! Super knap dat jij al een heel stuk verder bent met het overwinnen van je angst. Het ziet er altijd zo simpel uit en dan denk ik altijd; ‘joh Daan, vroeger sprong je wel hoger, stel je niet zo aan’. Eenmaal erop heb ik dan toch weer knikkende knietjes. Na jouw post heb ik weer goede hoop, ooit kom ik er wel weer!

vast en zeker, ik moet zeggen dat ik vaak rustig opbouw en dan vanaf de 70 cm dat ik stoer aanspring, naar de sprong kijk om te wenden, en dat ik echt denk, naja, die 60 cm was toch al best hoog? maar gewoon doorrijden en springen. Ik zit daarna ook met trillende handjes erop 'ja doe nog maar een gaatje hoger hoor, geen probleem #) :r '
dus, komt helemaal goed met jou! vertrouwen in je paard geven en gaan +:)+

aaidaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 08:04

@Wings_love, ik zie nu dat ik direct na jou gepost heb, maar niet op je foto's gereageerd heb. Ik vind die eerste foto echt geweldig, het plezier straalt er af! Ik vind dat je haar mooi hebt lopen, knap dat je die extra aanleuning hebt weten te vinden met trans en stang :)

Steffiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 12:09

CastaMickey schreef:
Inderdaad, wat een ontzettend leuk topic!!

piffgek; Wat een veelzijdig paard heb je! Die zwemfoto is echt fantastisch! Je paard ziet er super relaxed en ontspannen uit, heel mooi dat je zowel zonder zadel & hoofdstel er op kan zitten voor de fun en dat je ook op een fijne manier met dressuur & cross bezig bent :j

Granoek: :wow: die is gaaf! Wat een kracht en plezier stralen jullie samen uit, echt een powerkanon! En wat heb je hem netjes aan het lopen.

different1: Wat zit je netjes rechtop! Superstoer dat je je angsten aangaat en toch de ring in gaat! Je pony ziet er echt uit als een harde werker en een echte sjouwer :p

Keel94: Oh wauw, penny dreams come true <3 Een gouden paard in de gouden lucht. Het hele plaatje klopt gewoon. Hele aansprekende en mooie pony, complimenten ook voor de fotografen. Die 1e zou ik groot aan de muur hangen als ik jou was!

Steffiee__: Wat een krachtpatser! :wow: Daar heb je af en toe je handen vol aan lijkt me :p Heel gaaf dat jullie zo veelzijdig zijn, goed meekomen in de dressuur en ook lekker gas geven in het bos. Op die galopsfoto stijgen jullie bijna op! En die laatste foto is zeker schattig, is het een kunstje of was het toeval? :p

evelien352: Wat een lieve fjord heb je! Leuk dat je zo met haar aan de slag bent, schriktraining, vrijheidsdressuur etc. Het ziet er uit alsof ze het allemaal prima vindt en lekker ontspannen is. Succes en veel plezier met de ontwikkeling :)

Dit is mijn pony Normini, hij wordt alweer 7 dit jaar en ik heb hem nu ruim 2 jaar. Hij is echt mijn vriend en we zijn van ver gekomen samen <3 Inmiddels gaan we dressuurmatig niet heel hard meer vooruit omdat ik ver weg woon ivm studie ;(

Boscrossen februari
[ [url=m/ikkbfo.jpg]Afbeelding[/url] ]

Boscrossen februari
[ [url=m/mLmUTB.jpg]Afbeelding[/url] ]

Eind april
[ [url=m/fKbeEu.jpg]Afbeelding[/url] ]

Boscrossen februari
[ [url=m/93mWl3.jpg]Afbeelding[/url] ]

December
[ [url=m/QK8LJl.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mei
[ [url=m/OCZt9h.jpg]Afbeelding[/url] ]

Afgelopen vrijdag
[ [url=m/I5kXks.jpg]Afbeelding[/url] ]

Af en toe wil ze best eens heet/sterk worden ja! :=
Ja door het water vind ze echt, fantastisch, hoe harder erdoorheen hoe beter :'), is voor mij alleen niet altijd even prettig :+.
Was idd een kunstje haha, haar favoriete, het sneeuwde toen zó ongelooflijk hard, maar toch even haar kunstje laten zien :')

Leuke pony heb je zeg! Ook lekker veelzijdig, rijden ziet er heel fijn en vriendelijk uit! :)

xNinja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 13:25

Wat een super leuk topic zeg!
@Orlinapaard
Wat een fantastisch mooi paard heb jij zeg! Echt heel gaaf.

@suikermeisje
Ook een super gaaf en mooi paard. Mooie bewegingen ook! <3

@Evelien352
Wat een lieve fjord! Ze oogt echt heel vriendelijk en ze heeft echt een leuk koppie!

@CastaMickey
Wauw ook al zo’n mooi paard! Lekker veelzijdig ook :D En die lig foto is echt heel schattig!

Dit is mijn leasepony Maxime. Ze is net 5 jaar en ik heb haar vorig jaar januari beleerd onder het zadel. Ze is een zwarte E-pony en we rijden B dressuur tussen de paarden en we mogen bijna naar het L1! :D

Derde keer erop vorig jaar januari
Afbeelding

Twee weken geleden :)
Afbeelding

Afbeelding

Onze eerste crossles vorig jaar september
Afbeelding

Afbeelding

aaidaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 13:54

Wat een leukerd is Maxime! <3 Ik vind jullie ook een mooie combinatie, ziet er fijn uit!

leeneliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 13:58

CastaMickey
Wat een leuk veelzijdig dier, vind het ook een leuke combie om te zien, kan niet precies beschrijven waarom maar het klopt gewoon het hele plaatje.
Denk dat je paard een vrolijk en opgeruimd karakter heeft, juist ook omdat jullie zo veel verschillende dingen doen, blijven ze lekker fris van tussen de oren. :D

liss
Gaaf paard, en wat een stoere! Heel veel dingen hoef ik niet te doen hoor met mijn paard... Zo'n brug en die schriktraining, leuk om ook daar veel mee bezig te zijn ipv alleen sportgericht.
Kan me zo voorstellen dat jullie en goede band hebben als je dit soort dingen met hem onderneemt.

xNinja
Wow wat een verschil al in die korte tijd! Je hebt 'm heel fijn voor elkaar vind ik, ben ook erg benieuwd hoe die er over een halfjaar weer uit komt te zien. Als je paard zo'n ontwikkeling laat zien zal je ook een fijne ruiter zijn , complimenten!

Hierbij ook wat foto's van mijn stoere vriend.
Altijd mijn brijrijdpaard geweest en sinds een jaar mijn eigen.
We rijden dressuur en mogen binnenkort M1 starten als het zo goed blijft gaan.
Hij zet zich altijd voor de volle 100% in en doet altijd extra hard zijn best in de ring. Zo'n geluk mee :D

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 13:59

Oooh die polo wil ik in het blauw maar moet nog een beetje sparen := Knap paard, die eerste foto is echt heel mooi!

leeneliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 14:04

Granoek schreef:
Oooh die polo wil ik in het blauw maar moet nog een beetje sparen := Knap paard, die eerste foto is echt heel mooi!

bij de agradi kan je ze voor een leuk prijsje halen geloof ik, heb je altijd wel stickerkorting. :)
Heb deze van het Drunens ruiterhuis!

Orlinapaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-18 14:08

leeneliefje, super mooi paard, loopt mooi opgericht en wat zit je er netjes op! :)

xNinja, wow! Wat een spierbundel is dat geworden op 1,5 jaar tijd! Is dat wel dezelfde pony?! :wow: Gaat helemaal goed komen in het L1!

Liss, wat een mooie lengtebuiging in het appuyement! En wat leuk dat je hem deelt met je dochter! Samen een passie kunnen delen maakt het natuurlijk 2x zo leuk! :) Wup ziet er inderdaad heel stoer en cool uit. Zelfs op de foto van de schriktraining ziet hij er super relaxed uit!

x_danii, wat een knappe schimmel! Gaaf dat je zoveel mag met je bijrijdpaard! Het plezier straalt er vanaf!

moniek21, zo, die kan sjouwen! :wow: De energie spat van het scherm!

aaidaa, wat heerlijk veelzijdig zijn jullie! Als de kliniek zegt dat jullie niet hoeven terug te komen, dan zijn jullie ontzettend goed bezig +:)+ Hopelijk kan je nog lang genieten van haar ondanks haar kissing spines!

Wings_love, stoer beest, krachtig achterbeen! En wat zit jij netjes en vooral blij op je paard! Leuk om te zien! :)

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 16:01

Orlinapaard , wat super lief dat je dat zegt <3 en dit was een jaar geleden... nu is hij zoveel malen sterker ( en stouter op het moment :') )

aaidaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 20:33

Thnx Orlinapaard :D
Ik had gister de osteopaat voor de halfjaarlijkse check op bezoek en zij gaf na afloop aan dat we dat naar 1x per jaar kunnen terugschroeven, omdat paardlief zo soepel blijft. :)F Ik ben helemaal happy :D

MerelV

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 20:35

Xninja, wat een mooie pony heb je daar, jullie rijden zit er heel gemakkelijk uit, super! Veel plezier in het L1 straks!

Leeneliefje, wat een ruig paard. Lijkt heel mooi constant in de aanleuning en richt zich al mooi op. Veel plezier nog met je knapperd!

Nu dan mijn topper Fien! Ze is 8 jaar en loopt M2 dressuur, B springen en B SGW. Ze is super werkwillig en in de cross lijkt ze nergens naar. Wij gaan na de regiokampioenschappen ons debuut maken in het Z1. De foto's zijn niet heel recent, alsnog ben ik erg trots op Fien!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

annikavolder

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 20:57

Wat een heerlijk topic is dit! Ik zie alleen maar mensen die lol met hun knol hebben en dat is het aller belangrijkst!!

Speirs

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 21:00

Wooow wat kan die springen! :wow:

annikavolder

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 21:00

Maak kennis met Gaudi, een 7 jarige ruin waarmee ik dressuur, spring, cross en men! We hebben samen super veel plezier!Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

NathalieBoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 21:31

@annikavolder wat een super leuk paard en wat leuk dat je zo veelzijdig bent met hem, je ment zelfs met hem! Ook op alle foto's zie ik een paard dat heel veel plezier heeft in wat hij doet!! :)

Nu mijn topper, Bo, 10 jaar, New Forest x Fjord. Heel wat jaren er over gedaan om samen te ontwikkelen en uiteindelijk zijn we gewoon gestart om te kijken waar het schip zou stranden, dit is opzich niet verkeerd uitgepakt :o M1 dressuur, L springen, B SGW en loopt nu voor haar 3e jaar mee in het L 6tal waarmee we 2x op de hippiade hebben mogen starten waarvan we 1x NL kampioen werden *\o/* en 1x reserve kampioen. Ook zijn we 2x regiokampioen geworden, superleuk. Helaas is dit wel het laatste jaar dat ik haar mag starten, ik ga haar bewust niet tussen de paarden starten omdat ze het vermogen hier niet voor heeft. Wel blijf ik haar lekker rijden tot ik een leuke nieuwe ruiter die een klik met haar heeft voor haar gevonden heb :) Dus mocht je op zoek zijn naar een leuke pony om lekker mee te rijden en eventueel mee op concours te gaan en je woont in de omgeving van Emmen, Drenthe, let me know ;)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

annikavolder

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 21:50

@nathalie, bij jullie straalt het plezier er vanaf!