Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
different1 schreef:Wat een ontzettend leuk topic!!
Algemeen: ik zie goed verzorgde, blije paarden en mooi passende combinaties.
Volgens mij had wings nog geen compliment gehad, of ik heb er overheen gelezen, maar bij deze: wat ontzettend zonde dat jullie door een blessure moesten stoppen.
Ik vind het een stoer paard, en wat een punten op je jullie laatste concours![]()
Heel knap, zeker na je inleidende stukje dat je paard het moeilijk vond om verbinding te houden.
@keelll94: wat een prachtige sjieke pony heb je! Die laatste foto is het uitvergroten waard, wauw!
Hierbij wat foto's van mij met mijn kleine grote vriend.
9jr nrps springgefokt ruin.
Bedoeling is om na 11jr weer terug de ring in te gaan, maar ik heb te kampen gehad met angst... nu dat weg is, gaan we weer hartstikke fijn gelykkig
[ [url=m/yBYDVG.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dkfm2a.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/lydodz.png]Afbeelding[/url] ]

die is gaaf! Wat een kracht en plezier stralen jullie samen uit, echt een powerkanon! En wat heb je hem netjes aan het lopen.
Een gouden paard in de gouden lucht. Het hele plaatje klopt gewoon. Hele aansprekende en mooie pony, complimenten ook voor de fotografen. Die 1e zou ik groot aan de muur hangen als ik jou was!
Daar heb je af en toe je handen vol aan lijkt me :p Heel gaaf dat jullie zo veelzijdig zijn, goed meekomen in de dressuur en ook lekker gas geven in het bos. Op die galopsfoto stijgen jullie bijna op! En die laatste foto is zeker schattig, is het een kunstje of was het toeval? :p
Inmiddels gaan we dressuurmatig niet heel hard meer vooruit omdat ik ver weg woon ivm studie 

je kan zien dat jullie dikke vrienden zijn
en wat leuk dat jullie zo veelzijdig zijn!
zij start L2 met hem. 

Faitherr schreef:Oh en voor degene die zei dat ze binnenkort ook hoopte weer zo hoog te kunnen springen. Ik was altijd een ongevreest persoon die overal wel over/doorheen ging en geen sprankje angst voelde, tot ik mijn eigen paard (verantwoording) kreeg, ouder werd, en een filmpje heb gezien van een paard dat heel naar viel bij een sprongetje van 70 cm.
Op deze springfoto zit ik dan ook hoogstwaarschijnlijk met samengeknepen billen en dichtgeknepen ogen
x__danii schreef:Faitherr schreef:Oh en voor degene die zei dat ze binnenkort ook hoopte weer zo hoog te kunnen springen. Ik was altijd een ongevreest persoon die overal wel over/doorheen ging en geen sprankje angst voelde, tot ik mijn eigen paard (verantwoording) kreeg, ouder werd, en een filmpje heb gezien van een paard dat heel naar viel bij een sprongetje van 70 cm.
Op deze springfoto zit ik dan ook hoogstwaarschijnlijk met samengeknepen billen en dichtgeknepen ogen
Dat was ik! Super knap dat jij al een heel stuk verder bent met het overwinnen van je angst. Het ziet er altijd zo simpel uit en dan denk ik altijd; ‘joh Daan, vroeger sprong je wel hoger, stel je niet zo aan’. Eenmaal erop heb ik dan toch weer knikkende knietjes. Na jouw post heb ik weer goede hoop, ooit kom ik er wel weer!
'
CastaMickey schreef:Inderdaad, wat een ontzettend leuk topic!!
piffgek; Wat een veelzijdig paard heb je! Die zwemfoto is echt fantastisch! Je paard ziet er super relaxed en ontspannen uit, heel mooi dat je zowel zonder zadel & hoofdstel er op kan zitten voor de fun en dat je ook op een fijne manier met dressuur & cross bezig bent
Granoek:die is gaaf! Wat een kracht en plezier stralen jullie samen uit, echt een powerkanon! En wat heb je hem netjes aan het lopen.
different1: Wat zit je netjes rechtop! Superstoer dat je je angsten aangaat en toch de ring in gaat! Je pony ziet er echt uit als een harde werker en een echte sjouwer :p
Keel94: Oh wauw, penny dreams come trueEen gouden paard in de gouden lucht. Het hele plaatje klopt gewoon. Hele aansprekende en mooie pony, complimenten ook voor de fotografen. Die 1e zou ik groot aan de muur hangen als ik jou was!
Steffiee__: Wat een krachtpatser!Daar heb je af en toe je handen vol aan lijkt me :p Heel gaaf dat jullie zo veelzijdig zijn, goed meekomen in de dressuur en ook lekker gas geven in het bos. Op die galopsfoto stijgen jullie bijna op! En die laatste foto is zeker schattig, is het een kunstje of was het toeval? :p
evelien352: Wat een lieve fjord heb je! Leuk dat je zo met haar aan de slag bent, schriktraining, vrijheidsdressuur etc. Het ziet er uit alsof ze het allemaal prima vindt en lekker ontspannen is. Succes en veel plezier met de ontwikkeling
Dit is mijn pony Normini, hij wordt alweer 7 dit jaar en ik heb hem nu ruim 2 jaar. Hij is echt mijn vriend en we zijn van ver gekomen samenInmiddels gaan we dressuurmatig niet heel hard meer vooruit omdat ik ver weg woon ivm studie
Boscrossen februari
[ [url=m/ikkbfo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Boscrossen februari
[ [url=m/mLmUTB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Eind april
[ [url=m/fKbeEu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Boscrossen februari
[ [url=m/93mWl3.jpg]Afbeelding[/url] ]
December
[ [url=m/QK8LJl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mei
[ [url=m/OCZt9h.jpg]Afbeelding[/url] ]
Afgelopen vrijdag
[ [url=m/I5kXks.jpg]Afbeelding[/url] ]
, is voor mij alleen niet altijd even prettig
.

En die lig foto is echt heel schattig!

Ik vind jullie ook een mooie combinatie, ziet er fijn uit! 

Knap paard, die eerste foto is echt heel mooi!
Gaat helemaal goed komen in het L1!
Wup ziet er inderdaad heel stoer en cool uit. Zelfs op de foto van de schriktraining ziet hij er super relaxed uit!
De energie spat van het scherm!
en dit was een jaar geleden... nu is hij zoveel malen sterker ( en stouter op het moment
) 

M1 dressuur, L springen, B SGW en loopt nu voor haar 3e jaar mee in het L 6tal waarmee we 2x op de hippiade hebben mogen starten waarvan we 1x NL kampioen werden
en 1x reserve kampioen. Ook zijn we 2x regiokampioen geworden, superleuk. Helaas is dit wel het laatste jaar dat ik haar mag starten, ik ga haar bewust niet tussen de paarden starten omdat ze het vermogen hier niet voor heeft. Wel blijf ik haar lekker rijden tot ik een leuke nieuwe ruiter die een klik met haar heeft voor haar gevonden heb
Dus mocht je op zoek zijn naar een leuke pony om lekker mee te rijden en eventueel mee op concours te gaan en je woont in de omgeving van Emmen, Drenthe, let me know