Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
DeMolenhoek schreef:Ik snap het jurycommentaar welZeker na het filmpje. Ik zou haar iets ruimer met meer afdruk willen. Binnen een paar jaar opnieuw, lekker uitgezwaard en dan zal ze wel een premie nemen. Nu vind ik dat ze nog een halve jaarling/naarling hals heeft, ook al is ze bijna 3
Komt wel goed. Als je mijn (irish cob welliswaar) stermerrie nu ziet en als je ziet wat ze was op 4.5. Wereld van verschil
Qua commentaar van veel willen: Met een keuring doe je niets verkeerd. Het is geen zware belasting en ze komt op vreemd terrein. Andere paarden, publiek etc. Prima oefeningOver de rest qua rijden en zo heb ik mijn mening al eens gegeven. Dus daar begin ik niet opnieuw over.
We zien het inderdaad later wel weer! Ze veranderd vast nog wat 

DeMolenhoek schreef:Ik snap het jurycommentaar welZeker na het filmpje. Ik zou haar iets ruimer met meer afdruk willen. Binnen een paar jaar opnieuw, lekker uitgezwaard en dan zal ze wel een premie nemen. Nu vind ik dat ze nog een halve jaarling/naarling hals heeft, ook al is ze bijna 3
Komt wel goed. Als je mijn (irish cob welliswaar) stermerrie nu ziet en als je ziet wat ze was op 4.5. Wereld van verschil
Qua commentaar van veel willen: Met een keuring doe je niets verkeerd. Het is geen zware belasting en ze komt op vreemd terrein. Andere paarden, publiek etc. Prima oefeningOver de rest qua rijden en zo heb ik mijn mening al eens gegeven. Dus daar begin ik niet opnieuw over.
Esaqar schreef:Kabayo schreef:Van welke reacties schrik je esaqar?
Dankje!
Dankje melissa!
Klopt helemaal LBLgypsycobs
Je hebt haar toch niet echt 2 weken op stal laten staan zodat ze frisser was tijdens de keuring?

.
Esaqar schreef:Ik vind dat echt een zieke instelling, excuses.
En inderdaad, zoals Change3x al zegt, alles behalve dierwaardig.
Dus omdat jij wil dat zij goed presteerd sluit je haar 2 weken op in een hokje. Geweldige instelling meid.
Volgensmij hoort een nog geen eens 3 jarig paard nog lekker in de wei met soortgenoten rond te hupsen.
Ik snap wel waarom er discussie’s komen in jou topic. Want volgensmij snap je er helemaal niets van.