Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sussie85 schreef:Door commentaar wat er nu gegeven wordt op TS durven mensen geen foto-topics meer te plaatsen op bokt. TS is super trots dat ze haar eerste winstpunt in het Z1 heeft gereden en niet onterecht. Het is Z en dus nog steeds basis. Ga eens de gemiddelde Z rubriek kijken op een wedstrijd in de buurt en dan zie je dat die proeven echt nog niet perfect verlopen. Bij TS mist er inderdaad nog wat gedragenheid, maar blijkbaar heeft ze haar oefeningen keurig gereden waardoor ze alsnog een net winstpunt en zelfs prijs heeft gereden. Aan iedere combinatie valt wat te verbeteren. TS weet ook echt wel dat voor het mooie plaatje ze wat zou mogen afvallen. Maar helaas zijn we niet allemaal van die super slanke dennen. De meesten hier rijden puur voor hun plezier. Laten we daarom vooral ook gewoon vriendelijk en opbouwend naar elkaar blijven. Nu kan TS eigenlijk maar één ding doen en dat is in de verdediging schieten en de volgende keer wel drie keer nadenken voordat ze weer eens wat foto's plaatst. Heel jammer want ik zou graag meer van zulke foto-topics op bokt willen zien.
Sussie85 schreef:Door commentaar wat er nu gegeven wordt op TS durven mensen geen foto-topics meer te plaatsen op bokt. TS is super trots dat ze haar eerste winstpunt in het Z1 heeft gereden en niet onterecht. Het is Z en dus nog steeds basis. Ga eens de gemiddelde Z rubriek kijken op een wedstrijd in de buurt en dan zie je dat die proeven echt nog niet perfect verlopen. Bij TS mist er inderdaad nog wat gedragenheid, maar blijkbaar heeft ze haar oefeningen keurig gereden waardoor ze alsnog een net winstpunt en zelfs prijs heeft gereden. Aan iedere combinatie valt wat te verbeteren. TS weet ook echt wel dat voor het mooie plaatje ze wat zou mogen afvallen. Maar helaas zijn we niet allemaal van die super slanke dennen. De meesten hier rijden puur voor hun plezier. Laten we daarom vooral ook gewoon vriendelijk en opbouwend naar elkaar blijven. Nu kan TS eigenlijk maar één ding doen en dat is in de verdediging schieten en de volgende keer wel drie keer nadenken voordat ze weer eens wat foto's plaatst. Heel jammer want ik zou graag meer van zulke foto-topics op bokt willen zien.
Peelie schreef:Voor mij is het heel simpel. Als mensen iets afsluiten met "maar ik bedoel het niet banketstaaf hoor!" Dan bedoel je het dus wel banketstaaf (stukje psychologie). En dat is geen probleem. Maar dan voel ik mij op zijn allerminst "verplicht" om daar iets mee te doen.
Als ik tips en tricks had willen hebben dan had ik het in haw geplaatst. Ik ken mijn/onze minder sterke kwaliteiten. Dat is een never ending story. Maar dat is nou juist zo mooi aan paardrijden, je bent nooit klaar met leren.
maakt het leven niet leuker. Als je het gewoon van men aanneemt, zal het leven een stuk leuker en makkelijker worden.
Faitherr schreef:Ik reageer normaal niet zo snel in dit soort topics maar ik wilde toch even kwijt dat ik het er wel heel mooi en vriendelijk uit vind zien! Natuurlijk zijn er verbeterpuntjes maar als die er niet waren dan zou je ook niet hoeven paardrijden want dan is er niks aan. Gewoon lekker doorgaan! Ik ben heel benieuwd hoever jullie komen! Jullie zijn het nieuwe grote voorbeeld van mij en mijn haf hahaha
Maartje1990 schreef:Niks van aantrekken peelie, ik hoop dat ik half zo ver kom met mijn haf als jij met de jouwe!
Heb je trouwens een afstamming voor mij? Ben nieuwsgierig naar papa
DreamGuide schreef:Nou voel ik toevallig ook de behoefte om even een berichtje te plaatsen.![]()
Ik heb namelijk wél het voorrecht gehad om TS te zien trainen valk oor de wedstrijd, en ze zit zó keurig op haar paard! Netjes stil, zachte hand en gaat super mee in de bewegingen van haar paard.
Juist bij de training had ik het idee dat deze stoere had al zijn oefeningen probleemloos deed, met veel zin en pit!
Ik heb er erg van genoten om te kijken en kan goed geloven dat jullie het nog veel verder gaan schoppen! Gefeliciteerd met je winstpunt.
Mijn respect heb je zeker, ik zie te vaak (al dan niet magere) ruiters klotsen, rukken, plukken en prikken aan hun paarden om ze op dat niveau te krijgen, en bij jou ziet het er toch een stuk natuurlijker en vriendelijker uit.
Blijf vooral foto's plaatsen want ik vind het hartstikke leuk.
Getup schreef:Vind dat best wel onaardig, Jester![]()
Ga dat kwpn- koudbloed gezeur even ergens anders doen, dit komt niet bij de ts vandaan.
Ken TS overigens niet persoonlijk. Maar zij is blij met haar haf. En ik ben erg benieuwd naar hoe die het verder gaat doen.
Ze is net voor de eerste keer Z1 gestart en ook net aan het puzzelen met de S&T. Hoeft toch nog niet meteen perfect te zijn?

KarinLF schreef:Mijn hemeltje lief er is iemand mega trots ( en terecht) en super blij(ook terecht), maar er zijn weer zonodig verschillende Anky's die vanaf een foto menen te moeten zeggen wat zij er van vinden!
Snap best dat mensen geen foto's meer durven plaatsen!
Zie je iets wat je niet aanstaat dan zou je ook je mond kunnen houden, maar nee er zijn altijd mensen die hun ongezouten mening niet voor zich kunnen houden !! Oef ik heb gezegd![]()
En ts ikheb respect voor je hoor en de foto's zien er super uit ! Geniet van je succes en hopelijk gaan er nog vele prijzen volgen
Pistasche schreef:Getup schreef:Vind dat best wel onaardig, Jester![]()
Ga dat kwpn- koudbloed gezeur even ergens anders doen, dit komt niet bij de ts vandaan.
Ken TS overigens niet persoonlijk. Maar zij is blij met haar haf. En ik ben erg benieuwd naar hoe die het verder gaat doen.
Ze is net voor de eerste keer Z1 gestart en ook net aan het puzzelen met de S&T. Hoeft toch nog niet meteen perfect te zijn?
Nou laten we niet vergeten dat de meeste bokkers perfect zijn en de meesten zonder fouten te maken rijden
Geniet er lekker van TS en hopelijk kan je uit de negatieve reacties zelf positieve feedback halen! Is goed bedoeld maar helaas zijn sommige mensen communicatief minder tactisch...

Damned schreef:Knap gedaan! En wat een mooie haflinger ook. Ik vind je zelf wel aan de zware kant, en ik denk dat de zwaardere oefeningen ook makkelijker zouden gaan voor je paardje indien je wat lichter zou zijn.
AnnemiekvM schreef:Wat een heerlijke dag he zondag! Ik was er ook.
Ik start niet meer met Tommie, want hij wordt bijna 22. Al gaat het wel heel goed met hem.
Heb wel weer eens een impulsje meegedaan met Galaxy. Een super lieve manegepony van de Vier Hoeven. Maar wat vind ik de haflingerwedstrijden leuk. Jammer dat het maar 1 keer per jaar in Leusden is.
Ga jij ook naar de andere haflingerwedstrijden?
Ik denk dat er ook weer Z wedstrijden komen bij ons. Wie weet is dat iets voor je?