Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xLianneeee schreef:Wij willen graag mee doen met de ride en run breda. We hebben alleen geen beschikking over een auto en een trailer. Trailer kunnen we wel huren, maar ook nog een auto die hem kan trekken word lastig...
We wonen hier net in de buurt en zijn nog niet bekend. Is er toch een mogelijkheid om voor een leuke prijsje iets te huren/regelen? Het gaat echt om ritje van 10/15 km. Dus een paardenvrachtwagentje huren voor zo'n klein stukje vind ik een beetje zonde van het geld (over de €100)
L_iek schreef:xLianneeee schreef:Wij willen graag mee doen met de ride en run breda. We hebben alleen geen beschikking over een auto en een trailer. Trailer kunnen we wel huren, maar ook nog een auto die hem kan trekken word lastig...
We wonen hier net in de buurt en zijn nog niet bekend. Is er toch een mogelijkheid om voor een leuke prijsje iets te huren/regelen? Het gaat echt om ritje van 10/15 km. Dus een paardenvrachtwagentje huren voor zo'n klein stukje vind ik een beetje zonde van het geld (over de €100)
Waar woon je?
Merel_Brit schreef:Wij doen ook mee zaterdag, de 10 km run, al gaat m`n vriend stiekem ook op de fiets mee (en een hardloper dus we zijn met 3).
Op de startlijst staat dat je 20 minuten van tevoren bij de start moet staan ivm de keuring en dat er mogelijkheid is tot losstappen. Weet iemand of ik nog los kan rijden na de keuring (dus in die 20 minuten) of dat ik dat van tevoren moet doen (en we dus 20 minuten niets staan te doen)
kruimellover schreef:Leuk! Ik doe ook voor het eerst mee in Breda, heb een pittig tantetje, dus ben benieuwd hoe ze het doet als het een stuk drukker is. Op wedstrijden is ze extra alert, maar goed te houden. En ze is enorm op m’n vader gericht die op de fiets mee gaat. Dus komt vast goed. Tot nu toe vindt ze het geweldig