Annikoe schreef:Ik ben normaal gesproken een stille meelezer, maar ik vind het altijd zo leuk om jullie te volgen!
Buster komt over als een heerlijk paard en jullie zijn echt een heel mooi team!
Ik hoop dat jullie nog lang van elkaar kunnen genieten
Dankjewel Annikoe, daar gaan we zeker voor!
truus1957 schreef:Wat een geweldig paard en dito amazone. Leuk om te zien hoe veelzijdig hij is, crosslesje, vrijheidsdressuur, en dat allemaal op dat niveau zonder toeters en bellen als een mond vol ijzer en sporen. Geweldig. Nog veel succes en vooral plezier samen.
Bedankt voor je complimenten Truus57!
Maaikevdk schreef:Ik vind jullie zo'n gave combinatieEcht mijn voorbeeld! Dressuur zoals het bedoeld is en dat afwisselen met allerlei andere disciplines!
wat een leuke reactie Maaikevdk, dankjewel!
Rivano schreef:Wauw! Gewoon WauW!
Hoeveel pluimen zijn er hier wel niet voor te geven?!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alles klopt. Vind het helemaal:![]()
Mag van mij de hele week in Uitgelicht staan zodat meer mensen hiervan kunnen genieten en kunnen zien dat het mogelijk is.
Hihi Dankjewel Rivano! Ik moet er gewoon van blozen

Art_Ificious schreef:Prachtig team zijn jullie stitchlover
Dankjewel Art_Ificious!
welmoed__ schreef:Wat een geweldig leuke combinatie zijn jullie.
Busted ziet er super happy uit!
De afwisseling van de vrijheidsdressuur en hoog dressuur rijden vind ik ook zo leuk.
Dankjewel Welmoed!
Getup schreef:Heb weinig toe te voegen. Vind jullie een hele fijne combinatie.
Vind m idd op je eerste foto's zo arm bespierd voor een paard wat op dat niveau loopt en regelmatig getraind wordt. Wat een mooi verschil ,zeg op de foto's erna!
Dankjewel Getup!
Dat klopt hij had in de winter best ingeboet. Zelf was ik al heel lang aan het puzzelen met (bij)voeren. Helaas staat hij niet bij mij aan huis, maar in pension. Dat levert natuurlijk ook de nodige restricties op...
Als je weinig vet hebt kun je natuurlijk ook weinig spieren aanmaken, dat is nu gelukkig helemaal goedgekomen!
Nissima schreef:Ik ben zo'n groot fan van jullie
Wat leuk! Dankjewel Nissima!
Fitzroy schreef:Wat een geweldige foto's zitten er tussen.
Ik vind de combinatie tussen Subtop en vrijheidsdressuur ook super leuk, dat hoor je niet veel denk ik.
Is er een reden dat je met lage neusriem rijdt?
Die laatste foto in de sneeuw is helemaal top.
Ik hoop dat jullie nog verder komen dan Inter, ligt GP binnen jullie mogelijkheden ?
Succes volgend jaar!
Dankjewel Fitzroy! Die combinatie heb ik inderdaad eigenlijk nog niet gezien nee.
Ik heb hem vanaf het inrijden met lage neusriem gereden, hier reageerde hij heel goed op en ik vind het zelf eigenlijk ook een van de fijnste neusriemen (mits je hem niet strak snoert natuurlijk). Sinds drie maanden rijd ik met een micklem. Ik was namelijk op zoek naar een nóg vriendelijker en stabieler hoofdstel. Daarnaast vind ik hem ook zelf wat mooier dan een hoofdstel met lage neusriem. Hier doet hij het ook helemaal super op!
Ik hoop ook dat we verder komen! Ik denk dat GP wel binnen de mogelijkheden ligt. Qua oefeningen moeten we alleen de piaffe nog leren, maar hier maken we nu al stappen in. De grootste uitdaging ligt in het afwerken en de manier van lopen. Busted kan wel lopen, maar toont dat heel relaxed. Hij is ook nog eens een robuuste schimmel natuurlijk. Geen bloedpaardje met de perfecte dressuurbewegingen.
Bloedpaardjes, Poeha en (overdreven) scherpte wordt het meest gewaardeerd tegenwoordig lijkt het. Binnen dat contrast moeten we onze weg vinden.
De oefeningen aanleren gaat in ieder geval het probleem niet zijn verwacht ik!
Eztelly schreef:Zo mooi om te zien dat je zowel serieus kan rijden en tegelijkertijd plezier hebt!! Erg mooie fotos met een mooi paard
Dankjewel voor je complimenten Eztelly!