Wat doet een aantal mensen hier onaardig. Je ziet er prachtig uit ts, ook met los haar.

Over het rijden: het lijkt alsof je wat naar 1 kant hangt, misschien iets om eens mee aan de gang te gaan tijdens het lessen?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sanora schreef:Leuke combinatie zijn jullie. Je houding zou nog beter kunnen, maar daar is al genoeg over gezegd.dresjoepie schreef:Ik vind je paard echt prachtigZo fijn dat die ook gwn hengst kan blijven! Ik wil je alleen aanraden om te investeren in zitlessen! Op sommige foto s zit je echt naast je paard zo zonde doet niet alleen af aan het plaatje Maar je zit je paard er ook mee in de weg! 2x per week zitles voor een mnd zou denk ik heel goed zijn voor jullie
Mag ik vragen waarom je het zo fijn vindt dat hij hengst kan blijven? Persoonlijk zie ik daar alleen maar de nadelen van in. Wat zijn volgens jou de voordelen?
Kiwi_ schreef:Mooie foto's!
Wat doet een aantal mensen hier onaardig. Je ziet er prachtig uit ts, ook met los haar.Respect voor je doorzettingsvermogen, want zo'n lijf krijgen en houden zal wel wat discipline vergen.
Over het rijden: het lijkt alsof je wat naar 1 kant hangt, misschien iets om eens mee aan de gang te gaan tijdens het lessen?
CRos95 schreef:Even het merk opgezocht op fb. Het gaat dus om de kleding. Vind je foto’s er inderdaad erg goed tussen passen. Ze houden wel van goede billen en borsten bij dat merk volgens mij
.
Majabeestje schreef:Prachtige foto's!
Ik zie een Fra Pardoes, heb ik ook. Fijn hoofdstel maar heb jij niet dat hij aan de zijkant knikt als je de teugels wat meer oppakt en dat hij de neiging heeft naar de ogen van je paard te schuiven?
Ik ben er al een en ander aan het verbouwen maar krijg het net niet lekker nog..
Andere frontriem erop is ook mooi zeg!
Nessie schreef:Moeten maar niet naar spring foto's gaan kijken Nyckle, volgens mij komen er dan nog heel wat meer comments over dat de amazone gekke blikken trektAchja, sinds ik op Facebook heb gehoord dat ik geen paardenmeisje ben omdat ik (te!) witte sneakers droeg en paardenmeisjes onder de poep zitten, kijk ik nergens meer van op
Nyckle schreef:Het lijkt steeds erger te worden op Bokt, man o man wat een afgunst en gezeik zeg.Je zou toch spontaan geen topic meer plaatsen. Denk je dat je save bent door een bitloze fotoserie te plaatsen (je zou maar een foto erbij hebben staan dat het bit een cm voorbij de mondhoeken komt), wordt er gezeikt over hoe de amazone op foto staat. Wauw
![]()
Wat een super gaaf paard is het toch en een hele mooie combi. Eston was altijd al knap maar hij wordt steeds gaver!
debberley schreef:Nyckle schreef:Het lijkt steeds erger te worden op Bokt, man o man wat een afgunst en gezeik zeg.Je zou toch spontaan geen topic meer plaatsen. Denk je dat je save bent door een bitloze fotoserie te plaatsen (je zou maar een foto erbij hebben staan dat het bit een cm voorbij de mondhoeken komt), wordt er gezeikt over hoe de amazone op foto staat. Wauw
![]()
Wat een super gaaf paard is het toch en een hele mooie combi. Eston was altijd al knap maar hij wordt steeds gaver!
Zeg dat wel! Zo veel jalousielijkt niet snel goed te zijn
Neon schreef:Nessie schreef:Moeten maar niet naar spring foto's gaan kijken Nyckle, volgens mij komen er dan nog heel wat meer comments over dat de amazone gekke blikken trektAchja, sinds ik op Facebook heb gehoord dat ik geen paardenmeisje ben omdat ik (te!) witte sneakers droeg en paardenmeisjes onder de poep zitten, kijk ik nergens meer van op
Hoe durf je niet van top tot teen onder de stront op de foto te staan
Nessie schreef:En gelukkig, ik schrok al dat je een paar minuten niet reageerde, ga jij er weer op in. Moet je hobby ook maar zijn..![]()
Volgende keer graasfoto's in de wei Anoek