Wat doet een aantal mensen hier onaardig. Je ziet er prachtig uit ts, ook met los haar.
Respect voor je doorzettingsvermogen, want zo'n lijf krijgen en houden zal wel wat discipline vergen. Over het rijden: het lijkt alsof je wat naar 1 kant hangt, misschien iets om eens mee aan de gang te gaan tijdens het lessen?
Zo fijn dat die ook gwn hengst kan blijven! Ik wil je alleen aanraden om te investeren in zitlessen! Op sommige foto s zit je echt naast je paard zo zonde doet niet alleen af aan het plaatje Maar je zit je paard er ook mee in de weg! 2x per week zitles voor een mnd zou denk ik heel goed zijn voor jullie 
Kan het niet voor iedereen goed doen, zoveel mensen zoveel smaken. Ben gelukkig al enkele jaren model, dus weet dat je niet met elke foto iedereen kan pleasen (alleen hier ging het niet eens om De foto's
) Als je op de instagram van het merk Opal Equestrian kijkt sluit de stijl perfect aan, daar hebben wij dan ook rekening mee gehouden, maar daarnaast ook nog met wat meer detailfoto's en andere stijlen
. Heb ook nog berichten gehad n.a.v. de foto's voor ook andere geïnteresseerde (paardenkleding)merken in de notendop. Dus ik lig er eerlijk gezegd niet heel wakker om. Ben benieuwd hoe de andere bokkers het doen, zeker hoor, misschien komen er nog wel topics langs
.
Je zou toch spontaan geen topic meer plaatsen. Denk je dat je save bent door een bitloze fotoserie te plaatsen (je zou maar een foto erbij hebben staan dat het bit een cm voorbij de mondhoeken komt), wordt er gezeikt over hoe de amazone op foto staat. Wauw
lijkt niet snel goed te zijn
maar jouw lange haar in een vlecht zou denk ik ook heel mooi staan. Lara Croft idee.