Eston (Everdale x Wup) bitloos in training

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kiwi_

Re: Eston (Everdale x Wup) bitloos in training

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 23:11

Mooie foto's!
Wat doet een aantal mensen hier onaardig. Je ziet er prachtig uit ts, ook met los haar. :) Respect voor je doorzettingsvermogen, want zo'n lijf krijgen en houden zal wel wat discipline vergen.
Over het rijden: het lijkt alsof je wat naar 1 kant hangt, misschien iets om eens mee aan de gang te gaan tijdens het lessen?

dresjoepie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 23:23

Sanora schreef:
Leuke combinatie zijn jullie. Je houding zou nog beter kunnen, maar daar is al genoeg over gezegd.

dresjoepie schreef:
Ik vind je paard echt prachtig <3 Zo fijn dat die ook gwn hengst kan blijven! Ik wil je alleen aanraden om te investeren in zitlessen! Op sommige foto s zit je echt naast je paard zo zonde doet niet alleen af aan het plaatje Maar je zit je paard er ook mee in de weg! 2x per week zitles voor een mnd zou denk ik heel goed zijn voor jullie :o

Mag ik vragen waarom je het zo fijn vindt dat hij hengst kan blijven? Persoonlijk zie ik daar alleen maar de nadelen van in. Wat zijn volgens jou de voordelen?

Omdat hij er zelf totaal geen last van heeft van het hengst zijn naar ik begreep heeft die het zelf niet echt door! Nu heb je wel de looks maar niet de lasten ideaal!

CRos95

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 23:25

Gaaf paard, gave foto’s, gaaf mens :))
Ben wel heel benieuwd stiekem om welk merk het nou gaat, dat is me niet helemaal duidelijk. Dacht in eerste instantie het hoofsstel?

debberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 00:14

Kiwi_ schreef:
Mooie foto's!
Wat doet een aantal mensen hier onaardig. Je ziet er prachtig uit ts, ook met los haar. :) Respect voor je doorzettingsvermogen, want zo'n lijf krijgen en houden zal wel wat discipline vergen.
Over het rijden: het lijkt alsof je wat naar 1 kant hangt, misschien iets om eens mee aan de gang te gaan tijdens het lessen?

Nou idd. Wat een gedoe om niets soms

miesnaom

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 00:55

Gaaf! Alleen waar maken mensen zich druk om. De op is echt duidelijk dat er nog extra plaatjes zijn geschoten voor de fun en de onderste een beetje een IDEE geven van hoe en wat.
En wat een gaaf paard!

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-17 09:56

Ach ja :') Kan het niet voor iedereen goed doen, zoveel mensen zoveel smaken. Ben gelukkig al enkele jaren model, dus weet dat je niet met elke foto iedereen kan pleasen (alleen hier ging het niet eens om De foto's :P ) Als je op de instagram van het merk Opal Equestrian kijkt sluit de stijl perfect aan, daar hebben wij dan ook rekening mee gehouden, maar daarnaast ook nog met wat meer detailfoto's en andere stijlen :j . Heb ook nog berichten gehad n.a.v. de foto's voor ook andere geïnteresseerde (paardenkleding)merken in de notendop. Dus ik lig er eerlijk gezegd niet heel wakker om. Ben benieuwd hoe de andere bokkers het doen, zeker hoor, misschien komen er nog wel topics langs :D .

Houding begon ik dit topic mee en ik krijg prima begeleiding van mijn grand prix instructeur :j .

CRos95

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 10:02

Even het merk opgezocht op fb. Het gaat dus om de kleding :D. Vind je foto’s er inderdaad erg goed tussen passen. Ze houden wel van goede billen en borsten bij dat merk volgens mij :)).

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 10:23

Wat een gave set foto's om naar te kijken! Ik ben fan van je paard :)

Neon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 10:27

CRos95 schreef:
Even het merk opgezocht op fb. Het gaat dus om de kleding :D. Vind je foto’s er inderdaad erg goed tussen passen. Ze houden wel van goede billen en borsten bij dat merk volgens mij :)).

Ja... wie niet :D

Meid je hebt een prachtig paard en een heel mooi lijf :D en het past prima bij dat merk wat je promoot hoor :)

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 14:12

Prachtige foto's!

Ik zie een Fra Pardoes, heb ik ook. Fijn hoofdstel maar heb jij niet dat hij aan de zijkant knikt als je de teugels wat meer oppakt en dat hij de neiging heeft naar de ogen van je paard te schuiven?
Ik ben er al een en ander aan het verbouwen maar krijg het net niet lekker nog..
Andere frontriem erop is ook mooi zeg! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 15:59

Prachtig paard en ruiter! Mooie kleding ook, ik vind je juist goede reclame maken :D

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-17 16:36

Majabeestje schreef:
Prachtige foto's!

Ik zie een Fra Pardoes, heb ik ook. Fijn hoofdstel maar heb jij niet dat hij aan de zijkant knikt als je de teugels wat meer oppakt en dat hij de neiging heeft naar de ogen van je paard te schuiven?
Ik ben er al een en ander aan het verbouwen maar krijg het net niet lekker nog..
Andere frontriem erop is ook mooi zeg! :)

Op zich blijft het wel goed zitten bij mijn paarden :j Ik vond die andere frontriem wel heel basic, vandaar gewisseld. Heb nog een mooiere thuis liggen die ga ik er vanavond aan maken :D

Hier mijn merrie met hetzelfde hoofdstel
http://i64.tinypic.com/2ibgos6.jpg

Dank jullie wel :)

Gwenvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 16:43

Ach het is niet mij stijl maar eigenlijk ben ik gewoon stront jaloers :')

Knap paard knappe meid!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 17:00

Het lijkt steeds erger te worden op Bokt, man o man wat een afgunst en gezeik zeg. :7 Je zou toch spontaan geen topic meer plaatsen. Denk je dat je save bent door een bitloze fotoserie te plaatsen (je zou maar een foto erbij hebben staan dat het bit een cm voorbij de mondhoeken komt), wordt er gezeikt over hoe de amazone op foto staat. Wauw :z

Wat een super gaaf paard is het toch en een hele mooie combi. Eston was altijd al knap maar hij wordt steeds gaver!

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-17 17:08

Moeten maar niet naar spring foto's gaan kijken Nyckle, volgens mij komen er dan nog heel wat meer comments over dat de amazone gekke blikken trekt :P Achja, sinds ik op Facebook heb gehoord dat ik geen paardenmeisje ben omdat ik (te!) witte sneakers droeg en paardenmeisjes onder de poep zitten, kijk ik nergens meer van op :D

Neon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 17:21

Nessie schreef:
Moeten maar niet naar spring foto's gaan kijken Nyckle, volgens mij komen er dan nog heel wat meer comments over dat de amazone gekke blikken trekt :P Achja, sinds ik op Facebook heb gehoord dat ik geen paardenmeisje ben omdat ik (te!) witte sneakers droeg en paardenmeisjes onder de poep zitten, kijk ik nergens meer van op :D

Hoe durf je niet van top tot teen onder de stront op de foto te staan :+

debberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 17:25

Nyckle schreef:
Het lijkt steeds erger te worden op Bokt, man o man wat een afgunst en gezeik zeg. :7 Je zou toch spontaan geen topic meer plaatsen. Denk je dat je save bent door een bitloze fotoserie te plaatsen (je zou maar een foto erbij hebben staan dat het bit een cm voorbij de mondhoeken komt), wordt er gezeikt over hoe de amazone op foto staat. Wauw :z

Wat een super gaaf paard is het toch en een hele mooie combi. Eston was altijd al knap maar hij wordt steeds gaver!

Zeg dat wel! Zo veel jalousie -O- lijkt niet snel goed te zijn

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 18:42

debberley schreef:
Nyckle schreef:

Zeg dat wel! Zo veel jalousie -O- lijkt niet snel goed te zijn

Waar lees jij nou weer jaloezie?? Ik lees tips waar ts zeker iets mee kan. En vind ook dat ze wel degelijk gelijk hebben ;)

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 19:38

Ik lees ook geen jaloezie? Alleen omdat er war kritiek is op een bepaalde foto? Dus als je iets niet mooi vind van iemand, ben je gelijk jaloers? Wat een onzin.

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-17 20:03

:') Wat een ellende dit allemaal... Hoeveel off-topic discussies passen er in 1 topic :+

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 20:25

Nessie schreef:
:') Wat een ellende dit allemaal... Hoeveel off-topic discussies passen er in 1 topic :+

en zelf typ je er ook een..

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-17 20:33

En gelukkig, ik schrok al dat je een paar minuten niet reageerde, ga jij er weer op in. Moet je hobby ook maar zijn.. :') :')

Volgende keer graasfoto's in de wei Anoek *\o/*

AvanKol

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 20:36

Neon schreef:
Nessie schreef:

Hoe durf je niet van top tot teen onder de stront op de foto te staan :+

Dit vind ik wel een leuke!! :') Al mijn klanten staan idd altijd met vies spul op de foto!! :+ wie maakt zich nou mooi voor een fotoshoot?! _/-\o_

Nessie schreef:
En gelukkig, ik schrok al dat je een paar minuten niet reageerde, ga jij er weer op in. Moet je hobby ook maar zijn.. :') :')

Volgende keer graasfoto's in de wei Anoek *\o/*

Gaat lekker :'). Foto's maken in de wei is ook gezellig, gaan we er lekker bij zitten. {:}

debberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 21:18

Pff ik bedoel het niet eens zo zwaar. Maar tis soms zo negatief overal. Thats it.

Speirs

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 21:20

Wat een práchtig paard, en wat heb je hem mooi aan het lopen!
En ik durf het bijna niet meer te zeggen := maar jouw lange haar in een vlecht zou denk ik ook heel mooi staan. Lara Croft idee.

Alleen petst dat met rijden dan steeds tegen je rug -O- :')