Veel succes!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xx_Irisje schreef:Cynn schreef:En waar zijn de rellers uit het vorige topic nou.... exactly, gone. Jammer, want die 8 pagina's verdien je nu ook. Maar dan alleen maar vol met lof ipv dat gezeik over een slof (die toen hartstikke netjes gebruikt werd.. 't ging werkelijk waar nergens over.)
Wat een gaaf dier, loopt heerlijk, ga zo door zou ik zeggen.Zou je wel een keertje voor mijn lens willen hebben.
Je weet de weg, je bent van harte welkom! Dan is de horizon recht en kan iedereen zien dat deze altijd omhoog blijft bewegen
En ach, commentaar vanachter een computer is zo makkelijk!
Avalanche81 schreef:Leuke, mooie foto's.
Ik vind vooral je losrijfoto's heel fijn, ze heeft idd een fijn achterbeen. Persoonlijk zou ik haar nu niet teveel bovenin willen rijden omdat ze het wel allemaal achter bij moet kunnen benen.
Je rijdt haar fijn, vind ik, mooi lichaamsgebruik
Avalanche81 schreef:Leuke, mooie foto's.
Ik vind vooral je losrijfoto's heel fijn, ze heeft idd een fijn achterbeen. Persoonlijk zou ik haar nu niet teveel bovenin willen rijden omdat ze het wel allemaal achter bij moet kunnen benen.
Je rijdt haar fijn, vind ik, mooi lichaamsgebruik
Avalanche81 schreef:'t Is niet omdat je ze bovenin trekt dat ze op achter gaan lopen he
't Is omdat je ze van achter naar voor rijdt dat hat achterbeen leert dragen en ze van voren meer omhoog kunnen. Dus niet tegenstrijdig. Eerst van achter naar voor, en als hij sterk genoeg is om dat aan te kunnen, vraag je ze meer onder te treden en kun je dus meer bovenin gaan rijden.
Edit: ik bedoel vooral dat je het bij momenten moet houden en dan weer laten zakken. Stofzuigen is het andere uiterste.
Jolliegirl schreef:Whoehoeee daar ben je weer!
Ik ben fan!
En waar zijn al die azijnpissers nou......
Heerlijk gereden dier, goed door het lijf, achterbeen waar je U tegen zegt.
Lekker bezig!
Avalanche81 schreef:wauw, wat een conclusies weer. Ik adviseer alleen maar om niet teveel bovenin te rijden, en mijn tweede reactie was niet op TS maar op Janine1990. Dus heel creatief gelezen, maar is totaal niet wat ik zei.
En als het Sjaan makkelijk afgaat, lijkt mij dat alleen maar prima. Ik geloof dat ik eerder ook al zei dat ik het beeld heel prettig vind.