Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mizora schreef:Misschien een foto op hun facebookpagina plaatsen. Heb ik ook gedaan toen ik mijn vorige paard van de manege (terug)kocht en heeft een hoop mensen gerust kunnen stellen.
Elisa2 schreef:Wat leuk, ik weet nog wel dat je een topic openende waar je je in afvroeg of het verstandig was haar over te nemen.
trysteffy schreef:Ah leuk dat kathy een fijn plekje heeft gevonden! Normaal zie je altijd hun handelpaarden naar het buitenland vetrekken maar nu ook gewoon hun manege paard echt leuk!
Queelens schreef:Super leuk dat jullie weer bij elkaar zijn! Vond jullie toen zon leuk stel om op de foto te zetten een paar jaar terug ookveel plezier samen!
Pandora2 schreef:Spaanse Kathy in uitgelicht !
Zo wordt je als paard echt beroemd
bigone schreef:Paard van Sinterklaas staat dus echt in Spanje, haha, prachtig dat je de kans hebt gekregen en mooi dat je hebt doorgepakt.
rocymax schreef:ik stem ook voor een volgtopicDan maak ik er één over Lily en Kuna
waxmeltsenzo schreef:Ik ken jou niet of je verhaal verder. Maar vind dit toch wel een leuk toppic.
Heeeel erg grappig om te zien hoe ėėn les op een paard kan veranderen in een droom voor zowel jou als haar waarschijnlijk. Veel geluk samen met je vriend en je knappe paardje. Dit heeft zo moeten zijn.
Nissima schreef:waxmeltsenzo schreef:Ik ken jou niet of je verhaal verder. Maar vind dit toch wel een leuk toppic.
Heeeel erg grappig om te zien hoe ėėn les op een paard kan veranderen in een droom voor zowel jou als haar waarschijnlijk. Veel geluk samen met je vriend en je knappe paardje. Dit heeft zo moeten zijn.
Lief, dank je wel!!
Mo, nog niks gehoordBen wel blij dat ik de Nederlandse vlag heb en niet de Spaanse, anders was het een ander verhaal geweest