Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fortitude schreef:Jemig... Ik denk dat ik volledig tekeer was getrokken tegen de bestuurder die het ongeluk veroorzaakt heeft.
De laatste tijd hebben wij veel met trailer gereden. Zonder paard en met veel grote voorwerpen zoals kasten, maar dat zie je vanaf buiten niet aangezien we het zeil ook altijd naar beneden doen. De hoeveelheid mensen die zowat in de trailer kruipt is echt schrikbarend. Ik gooi tijdens zo'n korte rit minimaal een keer of 15 de alarmlichten aan om mensen uit de reet van onze auto te krijgen.
Wij denken eraan om een sticker te bestellen met iets van een 'afstand houden' tekst. Maar of dat zal helpen..?
Jullie hebben een engeltje bij jullie gehad. Hoe is het met je pont?
Jester_ schreef:Maar wat de reden ook mag zijn, niemand rijd express in op iemand anders. En ook al was het zijn fout en stom, het is niet met opzet gedaan..
Floriske schreef:Jester_ schreef:Maar wat de reden ook mag zijn, niemand rijd express in op iemand anders. En ook al was het zijn fout en stom, het is niet met opzet gedaan..
Hier ben ik het mee eens. Zo'n ongeluk is inderdaad vreselijk en wat zul je geschrokken zijn ts! Dit wil je nooit meemaken!
Maar toch schrik ik van reacties hier als "ik had wel ff zijn neus verbouwd" alsof die vent/vrouw expres achterop rijdt... Nee tuurlijk niet. En ja hij had meer afstand moeten houden/meer moeten opletten, maar fouten maakt iedereen in zijn leven. Dat jij daar vervolgens slachtoffer van wordt is helemaal poedersuiker, maar geen reden om zo agressief te doen naar de bestuurder imo.