voor de liefhebbers:

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Kabayo schreef:bruintje123 schreef:Heel klein wit stipje mag toch?
Zover ik weet bij dekhengsten geen enkel wit. Ook geen witte zool. Enkele witte haren wel
Citaat:Witte aftekeningen aan het hoofd zijn weliswaar toegestaan, mits niet groter dan maximaal 3,2cm doorsnede. In de reglementen staat dat de jury ‘in uitzonderlijke gevallen’ een paard met een toegestane witte aftekening kan toelaten tot het stamboekregister, mits daar een gegronde reden voor is.
(nouja, behalve losse manen
) _l_amanda_l_ schreef:Kabayo schreef:Zover ik weet bij dekhengsten geen enkel wit. Ook geen witte zool. Enkele witte haren welCitaat:Witte aftekeningen aan het hoofd zijn weliswaar toegestaan, mits niet groter dan maximaal 3,2cm doorsnede. In de reglementen staat dat de jury ‘in uitzonderlijke gevallen’ een paard met een toegestane witte aftekening kan toelaten tot het stamboekregister, mits daar een gegronde reden voor is.![]()
Wessel is echt knap! Echt nog zoals de fries bedoeld was, vind ik dan.
Die witte haren zouden mij echt n worst wezen, als het een gezond paard met goed karakter is, wat wil je nog meer?(ja, losse manen
)
borstnoot schreef:Wat een prachtig dier zeg!!
Mag ik vragen waarom Wessel grasmaaier is en er niet op gereden wordt? Dat zou er namelijk zooooooo gaaf uit zien

Citaat:iet_patron schreef:Ben ik de enige die dacht dat het een noriker wasGaaf paard hoor! maar is hij niet een beetje te zwaar voor een fries?
hahah een noriker...nou heeft ie wel zomerspekjes,ik geef het toe,veel gras dit jaar,en ik verwen hem teveel met lazloslobber ( daar doet ie een moord voor,maar ja...zijn buikkie groeit er goed van) ,maar noriker had ik nog niet gehoord
ik houd wel van het ouderwetse type, lekker stoer!
kimmie261 schreef:borstnoot schreef:Wat een prachtig dier zeg!!
Mag ik vragen waarom Wessel grasmaaier is en er niet op gereden wordt? Dat zou er namelijk zooooooo gaaf uit zien
op dit moment omdat ik zelf helemaal niet meer rij,ook niet op de al netjes ingereden paarden die hier staan...
en het is ook zo wat hem in te laten rijden en er dan niets mee te doen...
voorheen toen ik nog wel reed,is hij weggeweest om ingereden te worden,daar bleek dat hij heel bang was voor iets wat achter hem omhoog kwam,deze stal durfde het niet verder aan,inmiddels heeft mijn hoefsmid ( springruiter en dus meer lef en ervaring daarmee) allang aangeboden hem in te rijden,maar voor nu heeft dat helemaal geen zin omdat ik dus niet meer rij...
al met al is hij gewoon lief knuffel en kijk paard en dat bevalt mij en hem verder prima
en de manen los,boodschap is begrepen,haha,volgende keer gaan zijn manen weer los![]()
kimmie261 schreef:borstnoot schreef:Wat een prachtig dier zeg!!
op dit moment omdat ik zelf helemaal niet meer rij,ook niet op de al netjes ingereden paarden die hier staan...
en het is ook zo wat hem in te laten rijden en er dan niets mee te doen...
voorheen toen ik nog wel reed,is hij weggeweest om ingereden te worden,daar bleek dat hij heel bang was voor iets wat achter hem omhoog kwam,deze stal durfde het niet verder aan,inmiddels heeft mijn hoefsmid ( springruiter en dus meer lef en ervaring daarmee) allang aangeboden hem in te rijden,maar voor nu heeft dat helemaal geen zin omdat ik dus niet meer rij...
al met al is hij gewoon lief knuffel en kijk paard en dat bevalt mij en hem verder prima
en de manen los,boodschap is begrepen,haha,volgende keer gaan zijn manen weer los![]()
bruintje123 schreef:Dat heb ik dus ook.
Die kippenborstjes van nu die trekken me echt niet.
Maar dan zie ik deze stoere bink en dan denk ik, ja zo hoort een fries te zijn.
Volg hem al jaren. _Reneee schreef:bruintje123 schreef:Dat heb ik dus ook.
Die kippenborstjes van nu die trekken me echt niet.
Maar dan zie ik deze stoere bink en dan denk ik, ja zo hoort een fries te zijn.
Nee de moderne Fries vind ik echt een lelijk dier, maar Wessel is echtVolg hem al jaren.
Ze fokken alles te rank, van de Haflingers is ook niks meer over.

Happy_Joy schreef:Dat bange, voor iets wat achter hem omhoog komt, heeft Wessel ook een beetje aan Amaretto doorgegeven. Gelukkig het lieve (en het mooie) ook.
Pracht paard is Wessel!
saskiaojan schreef:Knappe Wessel!! Die had ik al eventjes gemist op bokt.![]()
![]()
Dekt hij wel?
Zou een mooie hengst zijn voor mijn Prada ( hafxfries)
[ [url=m/pkw9JY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ook met een wit kolletje
helemaal mijn type paard 
StellaMay schreef:Wessel is en blijft toch wel een favoriet hier![]()
Hoe gaat het met je leuke hondenroedel?