Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

of lijken de hoeven ineens heel groot. Maar als het staat, dan zou je misschien de bandages kunnen matchen met de kleding van de danseres. Je zou haar bijvoorbeeld beenwarmers aan kunnen doen in dezelfde kleur als de bandages van Jauke, dan wordt het samenspel van de benen nog meer benadrukt (maar dan moet de danseres wel echt net zo strak bewegen als Jauke want dan kom je echt met geen enkele slordigheid of niet volledig gestrekte benen meer weg).

Als je show's gaat geven is kwaliteit nog wat belangrijker dan een keer voor de foto.                                                         

.  Ik vind jullie een hele leuke combi en ik denk als de fotograaf het op een iets andere manier aanpakt en jij een jurk aanhebt het al een heel stuk anders zou zijn!!                                                         Kim schreef:Ik heb de reacties niet allemaal gelezen. Afgezien van de foto's denk ik dat het totaal plaatje een stuk aansprekender zou zijn als jij een lange jurk aanhebt in dezelfde roze tint. Denk dat dat onwijs mooi staat bij een zwart paard! En ik zou een mooie subtiele zwarte hoed op doen met bloemen, een paardenstaart vind ik voor zo iets moois een beetje saai. Ik vind jullie een hele leuke combi en ik denk als de fotograaf het op een iets andere manier aanpakt en jij een jurk aanhebt het al een heel stuk anders zou zijn!!
                                                         tengeltje11 schreef:volgens mij,als de amazone ook een roze jurk aan doet,neemt dat een deel van de focus op de danser weg.
amazone hoort 'te verdwijnen' bij het paard. met roze springt de amazone er ook opnieuw uit.