dank dat je ons een kijkje achter de schermen hebt gegund. Als leek weet je eigenlijk helemaal niet hoe die dingen gaan met paarden in zo'n film. Nu weten we meer hoe het gaat. Erg gaaf dat je de kans hebt gekregen om dit te doen en zo'n ervaring is goud waard. Stoere foto's ook met dat steigeren! Nu ga ik je andere filmtopic lezen.
OMG even serieus.. JIJ was er bij dat ze die film aan het maken waren Noooooo jaloers Dat is echt super super super super super gaaf!!
Ik was inderdaad helemaal verliefd op de film. al moet ik wel zeggen dat ik wat dingen miste uit de teken film Maar er was hier ook meer verdiept in Belle en dat maakte dan weer een hoop goed
Wat leuk dat je dit met ons deelt! Dit is toch van veel mensen wel een kleine meisjes droom en zo te zien is die bij jou uitgekomen! Wat een geluk, zo zie je weer hoe belangrijk je netwerk is. Heb zelf ook wel een circus paard die zon beetje alle kunstjes kan maar ik verwacht hem niet ooit ergens op een set te zien Ben benieuwd naar je volgende topic!!