10 jaar [naam] ~ The goal isn't to live forever...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 16:55

Ja, we hebben ontzettend veel meegemaakt, echt heel erg veel, genoeg voor een vol paardenleven. :o
En ze heeft ons het allermooiste geschonken, die dappere [naam] die zo enorm op haar begint te lijken.
En waar zij zelf ook zoveel aan heeft gehad; kroelen, contact met een ander paard voor het in haar leven zo dichtbij.
Dat is ontzettend waardevol voor ons.

dieseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 16:56

Geniet samen van de tijd die jullie nog gegeven is. Beer is niet Kim, maar wat een kostbaar, tastbaar, aaibaar, knuffelbaar steuntje zul je straks aan hem hebben, aan die bloedmooie zoon die ze jullie nalaat. Dichter bij Kim kun je dan niet komen...

Anoniem

Re: 10 jaar Koudbloed Kim ~ The goal isn't to live forever...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 16:57

Ja, absoluut en [naam] is zeker niet Kim en dat zal hij ook niet worden, maar hij zal haar en haar invloeden altijd bij zich dragen.

zusi2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 17:01

Heel heel heel veel sterkte Y;(
Met tranen in me ogen heb ik jullie verhaal zitten lezen
Want wat zijn jullie een geweldig leuk stel samen.

Respect voor de beslissing die jullie hebben genomen en met beslissing die komen gaat heel veel sterkte.

Aan liefde zal het niet ontbreken voor lieve kim
Geef der maar heeel veeel knuffels

Denise_Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 17:01

Jeetje... Ik lees jullie verhalen altijd met veel plezier. Maar deze had ik liever overgeslagen... Wat een verdriet brengt dat met zich mee, en wat zal dat straks een gemis opleveren! Heel veel sterkte!

Maar voor nu... Geniet! Geniet zo lang het kan van jullie laatste zomer, van de kleine dingen, van het nu. Dat is jullie zo gegund! <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 17:02

1 laatste knal zomer , samen met Beer met Flikka en Heppin . Met Mau en Elske.

Zo oneerlijk maar dapper om voor je paard te kiezen :(:)

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 17:03

Ik had al de tranen toen je het int andere topic schreef en nu lopen ze al over m'n wangen als ik dit topic en jouw liefdevolle woorden lees.

Wat christa zegt, houden van is ook loslaten. Hoe krom en moeilijk en oneerlijk dat ook is...
Heb jullie int TPT leren kennen en lekker blijven volgen in al jullie topics.
Ik hoop met heel m'n hart dat jullie een heel fijne zomer mogen hebben. Genieten van haar, zij genieten van jullie en d'r matties, nog meer mooie herinneringen krijgen...

:(:)

Atalja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 17:06

Potver, ik geniet altijd zo van Kim haar topics, heel erg veel moed en sterkte komende tijd en Kim: geniet heerlijk van de zomer :)

ODonoghue

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 17:10

Ik heb op facebook (Fenna) ook al een reactie achtergelaten maar ik doe het hier ook even,
Na dit gelezen te hebben zit ik huilend achter mijn laptop...
Nogmaals heel veel sterkte lieve Tineke en Maarten :(:) Niet verdiend dit!

Martie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 17:11

Hoewel ik het door je andere topic wel aan zag komen is het toch schrikken als het er zo definitief staat.

Ik weet ook niet wat het beste te verdragen is: de grote schrik van snel en onverwacht en misschien geen afscheid kunnen nemen of nog heel bewust van elkaar genieten maar wel steeds die schaduw op de achtergrond...

Ik wens jullie zowel veel sterkte met de komende tijd als een prachtige zomer. Misschien komen er nog bonusdagen maar anders is het ook goed want je hebt bewust samen gelopen.

dierfysio

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 17:16

He bah, da's naar zeg... Knappe Kim, en je spreekt altijd zo vol liefde over haar. Wat is het toch naar dat je soms ineens uitgedokterd bent, en ook al doe je alles wat je kunt, dat het dan toch niet genoeg mag zijn.

Probeer nog zoveel mogelijk mooie momenten erbij te pakken, en vast sterkte gewenst met langzaam afscheid nemen. Zwaar voor je. Sterkte!!

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 17:19

Och Kim toch...

Maar nu nog niet verdrietig he !!! Daar is straks tijd genoeg voor.
Nu nog even van dr genieten en plezier hebben !!

Arianaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 17:28

Wat prachtig geschreven. Ik heb tranen in mijn ogen.. Ik keek jullie filmpjes op youtube al sinds ik jong was en vond ze altijd zo leuk. Nog steeds trouwens.
Heel veel sterkte en hopelijk genieten jullie erg van deze zomer.

Manadeluca

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 17:34

Amai wat krijgen jullie het te verduren zeg, vind het heel triest voor jullie. Soms kan het niet anders en kom je voor een verschrikkelijke keuze te staan. Ik wil je heel veel sterkte toewensen en ook nog handenvol geluk in het verdere leven.

elibeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 17:35

Jeetje.. wat een rot bericht. Maar wat een schiterende foto's.
Probeer zoals eerder gezegd niet teveel na te denken, maar vooral nog te genieten van de tijd die jullie nog wel samen hebben xxx

jeetje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 17:36

Ai, ik begreep uit je andere topic en van fb dat het erg was met Kim. Maar natuurlijk hoopte ik dat het niet zo erg was. Ik gun je/jullie nog zoveel mooie momenten met Kim.
Maar ik lees wel, dat jullie haar (met als met beide andere parels die jullie ontvallen zijn afgelopen tijd) op haar tijd laten gaan. Dat vind ik sterk, mooi en vreselijk goed naar je paarden.

Voor nu wens ik jullie nog heel veel mooie momenten. En dat Kim nog maar een mooie surogaat mama voor alle jullie klein volk mag zijn. Sterkte.

Bokker13579

Oh Tieneke en Maarten toch.. mn hart breekt bij het lezen van dit topic.. Zoveel tegenslag.. Hopelijk kunnen jullie er nog een fijne zomer van maken! Heel veel sterkte alvast Y;(

fjordjes

Ach wat verschrikkelijk! Ik wist dat het niet zo goed ging maar niet dat het zo snel aflopende zaak werd...

Ook al is het niet vergelijkbaar maar ik ben pas mijn hond verloren dus ik weet hoe je je voelt.

Heel veel sterkte!

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 17:40

Wat mooi geschreven.
Wat een liefde.
Heel veel sterkte.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 17:41

Bedankt allemaal. :o

En Fjordjes, het is zeker wel vergelijkbaar hoor.
Het formaat van een dier (of mens) maakt niet uit, het verdriet kan even groot zijn.

Oblivion

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 17:42

Mooi geschreven, alvast heel veel sterkte toegewenst. Y;(

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 17:50

Stille meelezer meldt zich ook, wat ontzettend oneerlijk en verdrietig voor jullie :'( Jullie zijn zulke lieve mensen die alles voor jullie dieren over hebben. Maar helaas loopt het inderdaad niet altijd zoals je zou willen, bah wat ontzettend rot.

Je hebt wel prachtige foto's gemaakt van de paarden en van mooie Kim met haar prachtige zoon. <3

Ik wil jullie heel veel sterkte toewensen de komende tijd. En hopelijk zien wij nog veel mooie foto's en filmpjes voorbij komen van die leuke, grappige en mooie Kim.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 17:51

Jeetje wat een verdrietig nieuws en zo onverwacht. Heel veel sterkte en dat jullie een mooie lange zomer gegund mag zijn om nog vele herinneringen te maken met elkaar.

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 17:53

Ik schrok ervan zeg.
Kim ken ik al zolang ik op bokt zit.
Onvoorstelbaar.
Heel veel sterkte komende tijd :(
Ik leef met jullie mee

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 17:59

Hoewel ik jullie topics altijd zijdelings heb gevolgd en nooit eerder heb gereageerd raakt het me toch. Er spreekt altijd zoveel liefde van jou, van jullie, uit naar jullie paarden. Als je dan een dier waar je zo'n speciale band mee hebt moet laten gaan is dat het moeilijkste besluit wat je kan maken. Heel moedig, maar ook zo zwaar. Ik hoop dat jullie nog volop kunnen gaan genieten van de tijd die jullie nog samen is gegeven. Veel sterkte ook de komende tijd.