Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
lipicai schreef:Wauw....wat een knapperd! Heerlijk om te zien, dat hij nog zo goed in zijn vel zit. Enne......dat hij er nog zo goed uitziet heeft wellicht met zijn minder gemakkelijke karakter en super gevoeligheid te maken. Paarden met karakter en vuur geven niet snel op en dat houdt ze vaak ook langer op de been.
Heb zelf een 23-jarige Lipizzaner ruin nog onder het zadel buiten en een gepensioneerde 22-jarige KWPN merrie. Het is elke dag genieten ondanks, dat ze een dagje ouder worden.
Veel plezier met Lazlo. Overigens wel een hongaarse naam!?

Davina1402 schreef:Leuk om te lezen over hoe hij is... en hoe jij dat vertelt... Lazlo is ... lazlo ... je leert ermee leven...
Hij boft dat jij zijn vrouwtje bent!
,je leert ermee leven ,en we hebben hem echt gehouden omdat we echt
,verder is het echt een lief paard ,maar héél erg gevoelig voor extrerne prikkels die hij niet kan plaatsen en daar reageerd hij heel heftig op,zelfs op zijn 24ste...boyca schreef:Kom ik die knapperd weer tegen.
Mooie Lazlo, de volgende keer je wilde shetters.
Vind dit stiekem wel genieten hoor, zulke foto's.
) draait een rondje om die kindjes heen,snuffelt aan ze en nou ja...wonder geschiedt ....hij is helemaal hotel de botel van die kinderen,ze mochten hem overal aaien hield zelfs helemaal zijn hoofd scheef om getut te worden
...het is jammer dat ik geen camera bij mij had want het was té lief om te zien..