Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik ben zelf natuurlijk helemaal niet bevooroordeeld.
echt he?
spannend he? Ik zie in je onderschrift dat jij voor dit jaar twee veulentjes verwacht. Al aan het waken geslagen? *gaat spieken*

Krijg zelf natuurlijk geen genoeg van ze.
Maar had hem net zo mooi gevonden als ie een andere kleur had gehad, natuurlijk. 
De afstamming van de vader is in meerdere opzichten echt uniek. Voor mij en veel kenners in Rusland onbegrijpelijk dat merrie-eigenaren in Europa niet voor hem in de rij staan.
.
Ben echt zo benieuwd wat ze er samen van gaan bakken! Daar moét toch wel iets moois uit komen 
De foto's van Muzanna zijn deels van de zomer dus niet recent. Ze zit momenteel ongeveer zo dik in de vacht als de hengst. Voor haar doen best harig, iig.

hoewel ik stiekem droom van een zwarte, vind ik beide qua kleur ook erg mooi.
Als je meer over het ras wilt weten en ook over de verschillende types kun je een kijkje nemen in het topic uit mijn onderschrift. Zowel hengst als merrie behoren overigens tot het middentype.

Ja, Muzanna is zelfs al wat aan de oudere kant voor een maiden. Ze is vorige maand 10 geworden.
Niet voor te stellen.
JoSav schreef:Lief!Ja, Muzanna is zelfs al wat aan de oudere kant voor een maiden. Ze is vorige maand 10 geworden.
Niet voor te stellen.
Enne, volgend jaar met een beetje geluk het perfecte excuus om eens die lange reis naar het noorden te maken, toch?

.
Dankjewel voor de gelukswensen. Het zal mijn eerste zelfgefokte veulen zijn van mijn once in a lifetime merrie dus spannend vind ik het wel.
Een volgtopic kan ik natuurlijk, als ze dragend blijkt, niet echt meer onderuit, haha. Bokts bekendste Akhal-Teke verdient natuurlijk haar eigen volgtopic. Al denkt madame volgens mij momenteel vooral dat ze vakantie heeft. Baby, welke baby? 
Er zijn weinig volbloeden en warmbloeden die er tegenwoordig op zo'n leeftijd beter bij staan, denk ik. Of ik verkeer in de verkeerde kringen, dat kan ook.
Of misschien heb ik ook wel een roze bril op.
nou, ik teken er ook voor.
Hij zat ook gewoon lekker in zijn vel, ook al is hij niet meer het brok spieren van een jaar of 10 terug. En niet zo strak in het pak als in de zomer, maar dat mag op zijn leeftijd, maar hij danste aan een (los) halstertouwtje als ze hem langs de merries leidden, om een showtje weg te geven in de binnenbak, dansend terug en daarna weer kipmak en braaf in zijn stal met uitloop.
En vreemden konden hem gewoon aaien. Voor mij een stuk belangrijker dan dat ie met zijn 28 jaar nog zo mooi in de spieren zit als toen ie staatskampioen werd.