Bloesem, setje en mooie foto's

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Peelie

Re: Bloesem, setje en mooie foto's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-17 19:37

Hopelijk wordt ik begin volgende week gebeld over het andere zadel. Ik had via via gehoord dat er nieuwe zadels binnen waren gekomen <3

Daar zit ik hopelijk een stuk fijner in. En zal ik ook net even een beetje meer ruimte in hebben.

Tegen die tijd zal ik wel weer nieuwe foto's laten maken ;)

En weer bedankt voor de complimenten.

kiddokids

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 19:50

Meid leuke foto's ene een haffie kan best wat hebben dat gezeur altijd
Succes met je nieuwe zadel meid en het trainen van nash

Yevrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 21:31

Wauw mooie foto's en gaaf beest. Rij je met deze ook in de sport of niet (meer)?

Edit: lees nu van de blessure.

EAST

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 21:47

Ontzettend mooie foto's, gaaf gebied! Vind het commentaar een beetje sneu.. Je plaats dit niet omdat je daar commentaar op wil. Je beheerst je paard goed en je ziet dat ze het naar haar zin heeft. Zeker die laatste foto, pret straalt ervan af.

wwillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 21:48

Ik vind je zadel niet te krap! Zo te zien kun je nog een hand achter je kont leggen. Zo heurt het. Ik ken ze ook waarvan de billen over de lepel gaan, ja DAN is je zadel echt te krap :')

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-17 22:18

Harvey1 schreef:
Wauw mooie foto's en gaaf beest. Rij je met deze ook in de sport of niet (meer)?

Edit: lees nu van de blessure.

Ze wordt nu in de ponysport uitgebracht met een jonge ruiter die voorheen alleen op de manege heeft gereden.

Mara is een paard met karakter wat voor je door het vuur gaat als je haar voor je gewonnen hebt. Het is wel echt een merrie.

Op de eerste officiële wedstrijd een paar weken terug hadden bijrijder en Mara drie dikke winstpunten in twee proeven en mooie eerste plaatsen.

De pony kan het, de ruiter hoeft alleen de juiste "knoppen" in te drukken.

EAST schreef:
Ontzettend mooie foto's, gaaf gebied! Vind het commentaar een beetje sneu.. Je plaats dit niet omdat je daar commentaar op wil. Je beheerst je paard goed en je ziet dat ze het naar haar zin heeft. Zeker die laatste foto, pret straalt ervan af.

Ik had dit idd niet geplaatst om commentaar te krijgen en ik denk dat uitgelicht ook niet bedoeld is om maar eens even lekker negatief commentaar te geven. Bedankt voor het compliment ;)

wwillemijn schreef:
Ik vind je zadel niet te krap! Zo te zien kun je nog een hand achter je kont leggen. Zo heurt het. Ik ken ze ook waarvan de billen over de lepel gaan, ja DAN is je zadel echt te krap :')

Het zadel is ook zeker niet te krap. Het zit voor mij persoonlijk gewoon niet helemaal lekker in elkaar. Zodra mn andere zadel idd binnen is, dan hoorje het snel genoeg! :D

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 22:44

Wat een gehannes altijd op bokt, te lang, te groot, te zwaar er is altijd wel wat.

Ik vind dat je Mara net als Nash erg netjes rijd, zie niet dat de pony hinder zou hebben van je gewicht, je rijd kundig dus niks mis mee, mooie foto's.

Vind het altijd leuk om foto's van je 2 knapperds te zien :)

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-17 23:00

Dankjewel Keeley. Jij weet ook hoe ik irl rijd ;)

Merry98

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 20:19

Mara! Leuk dier. Leuk om haar eens onder t zadel te zien. En laat iedereen maar lekker typen wat die wilt. Mensen hebben altijd wat te zeuren. T is nooit goed bij een ander maar bij zichzelf stiekem ook niet. (Weet ik maar al te goed) ik kom eerdaags even langs!

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-17 20:56

Merry98 schreef:
Mara! Leuk dier. Leuk om haar eens onder t zadel te zien. En laat iedereen maar lekker typen wat die wilt. Mensen hebben altijd wat te zeuren. T is nooit goed bij een ander maar bij zichzelf stiekem ook niet. (Weet ik maar al te goed) ik kom eerdaags even langs!

Ga je langs komen? Leuk? :D wanneer?