Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Mijn ultieme droom
LadyMadonna schreef:Geweldig! Dit soort paarden zie je tegenwoordig veel te weinig

dat daar even geen verwarring over komt hehehe.
Morganlefay schreef:LadyMadonna schreef:Geweldig! Dit soort paarden zie je tegenwoordig veel te weinig
Als je zoals ik in de buurt van een paardenrusthuis woon zie alleen maar uniforme paarden. Zowel in bouw als in kleur.
En het eerste paard waar ik op gereden heb was een gepensioneerde Gelder.
Van mij mogen er nog veel meer topics komen over Gelderse paarden en niet te vergeten Tuigers.
dushishoeve schreef:Voor de mensen die denken dat het een gelderse is, het is een vol tuigpaarddat daar even geen verwarring over komt hehehe.
Ik ben van hengstenkeuze gewijzigd. Op advies van de hengstenhouder heb ik toch voor de gelderse hengst Wilson gekozen! Ik ben heel benieuwd wat er uit komt.
NatasjavE schreef:dushishoeve schreef:Voor de mensen die denken dat het een gelderse is, het is een vol tuigpaarddat daar even geen verwarring over komt hehehe.
Ik ben van hengstenkeuze gewijzigd. Op advies van de hengstenhouder heb ik toch voor de gelderse hengst Wilson gekozen! Ik ben heel benieuwd wat er uit komt.
Wilson past beter.
Ennuh....ze heeft absoluut Gelderse looks...ze is prachtig.
dushishoeve schreef:Voor de mensen die denken dat het een gelderse is, het is een vol tuigpaarddat daar even geen verwarring over komt hehehe.