Mijn 'XL kinderpony'

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 12:58

Wauw! <3

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 13:06

heel veelzijdig paard, mooi hoor!

leonie87

Re: Mijn 'XL kinderpony'

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 13:08

Wat een heerlijk topic! Als je zoveel met je paard kan en wil! Ik heb echt genoten van je foto's!

Jiildou23

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 14:14

Wat zijn jullie ontzettend leuk zeg! Echt een voorbeeld om naast wedstrijden gewoon vooral heel veel lol te hebben Maar echt,waar zijn al die poepvlekken? Ik kan mijn schimmel echt wel elke dag wassen, maar elke keer als ik terug zou komen is hij wel weer ergens in gaan liggen wat hem een prachtig bont paard maakt. Tot ergernis van mij _O- Echt een plaatje!

stitchlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-17 16:14

wat een hoop reacties! Dankjulliewel! *\o/*

@ Jiildou23
In de winter draagt hij een deken en in de zomer spoel ik hem met water af als hij hard gewerkt heeft. Als er dan vlekken zitten wrijf ik deze meteen weg. Verder gaan we zo 1 a 2 keer per maand op pad, daarvoor worden de vlekken ook weggewassen. Gelukkig is hij ook relatief schoon in de stal hoor :o

@ Leonie37
Dankjewel!

@06tess04
We doen ons best! Hij wordt dit jaar 11 en hij is bij mij sinds hij 5,5 was.

@ The cat
Dankjewel! Ja dat hoort zo bij een afsprong hoe hoger een afsprong hoe meer je het gewicht op weg naar beneden naar achter verplaatst en je paard de teugel moet geven. Op die manier hinder je het paard minder en komt het ruitergewicht niet als klap op de voorhand bij het landen. Zodra je neerkomt draai je vanuit steun op de beugel en knieën weer terug naar de verlichte zit (zo terug in het zadel ploffen is dus niet de bedoeling). Ik ben ook een dressuurruiter hoor, maar mijn spring- en crosslessen krijg ik van een kundige eventingruiter die alles goed uit kan leggen! :j

@ Alpha89
Thanks, op welk niveau dan ook is het goed om de afwisseling erin te houden hoor! Leuk om te horen dat jullie er ook zo in staan :D

@ Mandy
Wauw dankje dat vind ik een super leuk compliment!

@ Djodjojo
Dankjewel!

@ Pandora2
Dankje voor het compliment *D

@ billy3105
Ja was wal even geleden met een opleidingsgenootje hoor :7 Maar dat gaan we eker doen als het mooier weer wordt! Een prachtige omgeving daar!

@ Mopjemop
Dankjewel!

@ Roosje
Bedankt voor je compliment +:)+

josje4

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 16:14

Wat een heerlijk dier en wat zijn jullie een leuk stel samen!

Rijlaarsdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 16:19

Wow, wat een super instelling heb je samen met je paard. voor "samen"haal ik er uit.
Blijf genieten, dan kunnen weer veel mensen van jullie samen genieten.

xdaphii

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 16:55

Waaauw wat een gaaf dier! <3 /3

horzieloverr

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 17:37

Wat leuk om te zien dat jullie zo van elkaar genieten! <3

stitchlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-17 18:48

Dankjulliewel voor jullie reacties!

@ Kvika
Blijven genieten daar gaan we zeker voor, dankje!

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 18:59

Wat een wereldpaard. Jullie vormen een prachtige combinatie.

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 19:45

Zo ontzettend gaaf, het plezier is namelijk van alle foto's af te zien. :) Hij boft met jou!

Rizette

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 19:52

Wat zijn jullie een prachtige combinatie! Vroeger was het heel normaal als je 3 disciplines reed. Nu is het heel bijzonder. Fijn die afwisseling voor jullie. Ben erg benieuwd naar de afstamming van je paard is die bekent?

wil94

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 20:02

Super gaaf!

Ben benieuwd met welk doel jij ooit jouw paard gekocht hebt? (Gewoon uit interesse)

muiske07

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 20:29

Heel fijn om al die variatie te zien! (zouden meer sportruiters moeten doen ;-) )

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 20:33

stitchlover schreef:
@ The cat
Dankjewel! Ja dat hoort zo bij een afsprong hoe hoger een afsprong hoe meer je het gewicht op weg naar beneden naar achter verplaatst en je paard de teugel moet geven. Op die manier hinder je het paard minder en komt het ruitergewicht niet als klap op de voorhand bij het landen. Zodra je neerkomt draai je vanuit steun op de beugel en knieën weer terug naar de verlichte zit (zo terug in het zadel ploffen is dus niet de bedoeling). Ik ben ook een dressuurruiter hoor, maar mijn spring- en crosslessen krijg ik van een kundige eventingruiter die alles goed uit kan leggen! :j

Ahzo dat wist ik niet :) leer ik nog wat bij. Ik ben helemaal geen persoon om te springen of crossen, dus doe ik er ook niet mee, maar bijgevolg ken ik er ook dus niets van en zag ik gewoon een foto die me zo vreemd leek tegenover 'andere springfoto's'. Veel plezier nog met je kanjer!

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 20:58

Wow echt heel gaaf! Ik houd sowieso van schimmels, maar deze is toch wel echt heel gaaf!

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 21:42

Jullie zijn zo'n geweldige combi, blijft een feest om naar te kijken . Hier kunnen veel mensen n voorbeeld aan nemen :-)

stitchlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-17 22:58

Dankjulliewel!

@ Getup
Dankjewel voor de complimenten :o

@ The cat
Ik vond het er ook altijd apart uitzien hoor, totdat ik zelf die afsprongen ging nemen. Toen kon ik me wel voorstellen dat het niet handig is om allebei head first te gaan hihi :D

@ Wil94
Ik heb hem ooit gekocht om leuk in de basissport mee te kunnen rijden en stiekem de ambitie een keer Z te rijden. Maar daarnaast heb ik het altijd leuk gevonden om van alles wat te proberen. Voordeeltje als je een paard zelf opleid is dat Bus het vanelf ook heel leuk en normaal vindt om nieuwe dingen uit te proberen!

@ Rizette
Dankjewel! Ik denk dat het voor heel veel paarden goed zou zijn die no nonsense en afwisseling erin te houden, ik zie best veel (in mijn ogen) overspannen paarden rondlopen die niets anders meer kunnen hebben dan kunstjes in de ring uitvoeren. Ik vind dat zo jammer.... Ja de afstamming is bekend hij is een Democraat x Fabricius x Rentheer.

@ Senna en SiemxFunny
Bedankt voor jullie complimenten! *\o/*

wil94

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 23:16

Super leuk! Dank voor je reactie.

stitchlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-17 14:08

wil94 schreef:
Super leuk! Dank voor je reactie.

Graag gedaan!