helaas kom ik niet! ik ben vorige weekend all helemaal naar het Knhs centrum geweest met de trein en bus en dat koste nogal wat geld helaas! vind het super jammer dat ik niet kan komen!
wou het was echt supper leuk zijn wat eerder weg gegaan vriendin moet zo nog werken half 5 weg gegaan maar supper leuk gehad en ze gaan het nog een keer doen
NienkeV1994
Geplaatst: 19-03-17 18:47
Ik vond het ook een erg geslaagde dag! Ook wat eerder weggegaan omdat ik met bokkers meereed, maar ik vind het zeker voor herhaling vatbaar. Goed georganiseerd ook Vond het wel jammer om Jill en Macho te missen maar je kunt niet alles hebben
Ik vond het event ook super leuk! Heel leuk georganiseerd! Ik ga de volgende keer zeker weer
xRivaldo
Geplaatst: 20-03-17 10:35
NienkeV1994 schreef:
Ik vond het ook een erg geslaagde dag! Ook wat eerder weggegaan omdat ik met bokkers meereed, maar ik vind het zeker voor herhaling vatbaar. Goed georganiseerd ook Vond het wel jammer om Jill en Macho te missen maar je kunt niet alles hebben
Ja die waren er helemaal niet, maar dat is op zich natuurlijk ook wel logisch op een paarden evenement. Maar ook bij de meet & greet was iedereen gewoon rustig