Leuke foto's van onder het zadel, het is echt een knapperd Blijft hij hengst voor de keuring of wat zijn je plannen met hem, dekken? Veel plezier en een sportief 2017
Dank jullie wel Hij blijft hengst (heb een stal waar hij heel fijn kan staan, stallencomplex voor hengsten en paddocks voor hengsten). Keuring is nu nog niet van toepassing wil eerst een start maken in de sport.
Kimmutjuh89
Geplaatst: 02-01-17 18:44
Wauw, wat een waanzinnig paard heb je daar! En dat hoofd... <3<3 Daar gaan we zeker nog meer van horen, denk ik!
Leuk topic! Het is echt een knapperd!! En hij was zo vol vertrouwen in jou terwijl je hem voor het eerst in de buitenbak reed, terwijl er ook nog eens een fotograaf in de bak lag Super mooi om te zien! Jullie zijn echt een gave combinatie!
Wat gaaf dat hij nu onder het zadel is, hij ziet er prachtig uit. Ik kan me nog herinneren dat hij een veulentje was. Ben heel benieuwd wat we nog van hem gaan horen. Veel geluk met je wedstrijddebuut in ieder geval straks!
Ik dacht dat ik al had gereageerd niet dus! Eston is zo knap! Je bent echt leuk met hem bezig meid! Ben zo benieuwd hoe hij er over een jaar uit ziet! Denk om nog meer van te kwijlen..
AvanKol
Geplaatst: 09-01-17 19:49
Nessie schreef:
Dank jullie wel!
We gaan gauw eens foto's in de knotten maken Anoek
Doen we!! Zal hem zoo sjiek staan!! al stond de kerstpaard-look hem ook erg goed!
ponyparadijs
Geplaatst: 09-01-17 20:09
AvanKol schreef:
Nessie schreef:
Dank jullie wel!
We gaan gauw eens foto's in de knotten maken Anoek
Doen we!! Zal hem zoo sjiek staan!! al stond de kerstpaard-look hem ook erg goed!
Volgens mij is hij het type paard waar je zelfs een jute zak overheen kan gooien en hij nog knap is